Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I thought I was alone - Niall Horan » Three

I thought I was alone - Niall Horan

29 dec 2014 - 21:21

480

2

192



Three

"TRINGGGG TRINNGGGG" Als mijn telefoon gaat kijk ik op. 'Niall c;' Staat er op mijn beeldscherm. 'Hm, hoi met Sanne' mompel ik. 'What?' hoor ik een verbaasde Niall roepen. 'Oh oeps' mompel ik. Ik vertaal wat ik net zij en dan begint Niall te lachen. 'Ehm, ik vroeg me dus af of je ehm.. misschien mee wil gaan zwemmen met mij en de andere jongens?' hoor ik Niall zeggen. 'Ow uhmm,' meteen begin ik in mijn hoofd de voor en nadelen af te wegen. 'Ehm, oke waarom ook niet.' zeg ik en glimlach klein. Even hoor ik niks meer aan de andere kant van de lijn. Maar dan hoor ik een verbaasde en opgeluchte zucht. 'Oke, ik haal je zo op!' Hoor ik Niall vrolijk roepen en dan verbreekt hij de verbinding.

Ik sta al te wachten voor het weeshuis met mijn zwemkleding als er een auto aan komt. Het raampje gaat open en ik zie dat het Niall is. Ik glimlach even en sta dan ook in. Achter op de achterbank zitten 4 jongens helemaal op elkaar gepropt. Ik begin hard te lachen bij dit gezicht en ontvang een boze blik. Heel even ben ik bang dat ik wat fout heb gedaan totdat de jongen in de lach schiet. De auto begint te rijden en ik klik mijn gordel vast.

Als we aankomen stap ik uit en open de deur achterin. Als resultaat valt de jongen met de naam Harry bijna uit de auto. 'Oh fuck ehm sorry... het spijt me' piep ik zacht, bang dat hij me wat aan zou doen. 'He rustig maar' zegt hij als hij mijn gezicht ziet. Ik knik klein en probeer mijn gezicht te ontspannen. 'Kom je Sanne' roept Niall en ik loop achter hem aan. Binnen in het zwembad loop ik naar een pashokje en kleed me daar in stilte om. Ik was best wel mager al vond ik mezelf veel te dik. Mensen zeiden dat ik Anorexia had maar dat is niet zo want ik eet prima, vind ik zelf dan.. Ik stap het kleedhokje uit en leun tegen de kluisjes terwijl ik op de jongens wacht. Al snel staan ze allemaal buiten en vertrekken we naar het diepe bad. Daar ga ik bij de rand staan en kijk even in het water. Opeens voel ik twee sterke armen om me heen die me optillen en in het water gooien. Als ik boven kom begin ik te hoesten en ik tril helemaal. Als ik opkijk zie ik Harry daar staan met een zelfvoldane grijns, alleen die veranderd al snel als hij me ziet trillen. Meteen springt hij het water in en zwemt naar me toe. 'Gaat het wel?' vraagt hij bezorgd. Ik knik heel erg klein en dan klim ik het bad uit waarna ik op de rand ga zitten. Ik stond echt op het punt om in huilen uit te barsten...


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 14 dec 2014 - 8:49:
Snel verder alsjeblieft


tymiaxxxlove
tymiaxxxlove zei op 13 dec 2014 - 19:09:
?? wat is er met haar ??
snel verder !!!!
melding aub