Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I thought I was alone - Niall Horan » Six

I thought I was alone - Niall Horan

29 dec 2014 - 21:22

986

3

225



Six

Met een zucht van blijdschap laat ik me op mijn bed vallen. Ik probeer te bevatten wat er allemaal is gebeurd. Oke, we hebben gezoend. Is hij dan meteen mijn vriendje? Nee, dat is hij niet. Ben ik verliefd? Ja, zeker weten.. Een tornado van vlinders was in mijn buik ontploft en beukte nu vrolijk tegen de binnenkant van mijn buik aan. Ik grijp mijn kussen van m'n bed en druk mijn hoofd erin. Een harde gil verlaat mijn mond. Ik moest even mijn energy kwijt..

Glimlachend laat ik mijn hoofd tegen het raam van de auto rusten terwijl ik naar Niall kijk. We gingen naar de dierentuin. De jongens gingen ook mee en er was een puntje waar verandering in moest komen; mijn band met de andere 4 leden van One Direction. 'Awh kijk die 2 nou!' Hoor ik Harry fluisteren. 'Hé ik hoor je wel hoor!' roep ik lachend uit. Meteen is zijn hoofd knalrood en ik ging helemaal stuk door zijn gezicht. Hij keek net alsof hij net was betrapt op stelen door een spook. Als we voor een stoplicht stoppen hoor ik Niall vloeken. We waren gespot. Meteen klikt iedereen zijn deur op slot en Niall buigt over me heen om dat ook bij mij te doen. Op dat moment voelde ik me heel erg aangekeken. Ik zat daar als enige meisje bij de 5 jongens van de wereldberoemde band One Direction in de auto. Ondertussen stonden al 20 a 30 meisjes tegen de ramen te bonken. Zodra het stoplicht op groen springt laat Niall de motor van de auto ronken en als de meisjes voor de auto weg zijn geeft hij plank gas. 'Hoe doen jullie dat?!' vraag ik vol ongeloof terwijl ik me omdraai op de stoel en de jongens achter me aankijk. 'We zijn er wel aan gewend denk ik...' Zegt Louis en de rest knikt instemmend. Ik schud mijn hoofd en draai me weer goed op de stoel. 'WE ZIJN ER!!' hoor ik Liam opeens schreeuwen en als ik niet in een auto had gezeten had ik nu op de grond naast een stoel gelegen. Zo erg schrok ik dus. Ik hoor achter me gegrinnik maar ik negeer het maar. Al uit de auto stappend scannen mijn ogen de omgeving opzoek naar Niall. Zodra ik hem heb gevonden ga ik naast hem lopen en ik voel al snel een arm om me heen. Ik kijk hem even aan en glimlach. Als we bij de kassa zijn hoor ik Liam schreeuwen. '2, 4, 6 kaartjes graag!' onhandig klimt hij van Zayn's rug en loopt naar het loket waarna hij zijn portemonnee uit zijn zak vist. Als er is betaald lopen we naar binnen en meteen ontstaat er een discussie tussen Niall en Louis. Niall wil naar de pinguïns en Louis naar de apen. 'Je bent zelf een aap!' Hoor ik Niall roepen waardoor ik in de lach schiet. We besluiten maar om op te splitsen en op het punt waar we nu zijn weer te verzamelen. 'Op naar de pinguïns!' Roep ik lachend. Niall grinnikt en slaat zijn arm weer stevig om me heen en drukt een kus op mijn haren. Meteen stijgt het bloed naar mijn wangen en begin ik hevig te blozen. 'Awh wat schattig' hoor ik Niall roepen en dan begint hij hard te lachen. Iets wat hij misschien beter niet had kunnen doen. Meteen draaien verschillende tiener meiden zich om en beginnen te gillen. Binnen no-time staat er een hele stoet tiener meiden om ons heen die schreeuwen om foto's en handtekeningen. Ik kijk angstig om me heen en probeer weg te komen uit de drukte. Iets wat totaal fout gaat. Als ik me tussen 2 meisjes door wurm kijkt een me geïrriteerd aan waarna haar blik meteen veranderd ik een grijns. 'Zo zo. Dus jij bent het nieuwe Vriendinnetje van Niall?' roept ze kwaad. Ik probeer weg te komen en prop me weer tussen andere meiden door. 'Vieze slet!' Hoor ik haar me nog na roepen en zodra ik uit de menigte ben gaan de tranen de vrije loop. Ik laat me op een bankje zakken en verberg mijn gezicht in mijn handen vallen. 'Vieze slet' schiet er door mijn hoofd. Ze heeft gelijk. Wat denk ik wel niet, alsof ik ooit kans zou maken bij de "Niall Horan". Als ik een hand op mijn been voel kijk ik op. 'Hé rustig maar. Wat is er?' Niall zit gehurkt voor me en kijkt me bezorgd aan. 'Ik.. Zij..' veel verder kom ik niet. Ik haal even een paar keer diep adem en probeer mijn adem onder controle te krijgen. Zodra dat is gelukt begin ik weer opnieuw. 'I...k wou weheggg. En toen r..riep een meisje Vie, vieze sllettt naar me...' ik druk mijn gezicht in zijn shirt en probeer te stoppen met huilen. 'Rustig maar. Dat is dus alles behalve waar. Ze is zelf een slet' Zegt hij en wrijft met zijn hand over mijn rug. Ik kijk hem met betraande ogen aan. 'S..sorry dat ik je zo tot last ben...' mompel ik terwijl ik met de rug van mijn hand mijn ogen en wangen droog veeg. 'Zeg dat nooit meer! Je bent me alles behalve tot last...' zegt hij en drukt een kusje op mijn mondhoek. Klein knik ik 'Ik zie er verschrikkelijk uit he?' mompel ik. Ik pak mijn telefoon en bekijk mezelf in de weerspiegeling van het scherm. Oke, het viel mee. Maar je kon duidelijk zien dat ik had gehuild. Als ik op de klok kijk zie ik dat we een kwartier geleden als verzamelt moesten zijn. Met een ruk sta ik op en trek Niall mee. Als we daar aan komen zie ik even wat blikken. Je kon zien dat ik gehuild had. Gelukkig vroegen ze er niet over...


Thank you all for reading <3
Dit hoofdstuk is iets langer dan normaal. Maar ik hoop dat jullie het leuk vinden!


Reacties:


tymiaxxxlove
tymiaxxxlove zei op 16 dec 2014 - 18:53:
Oohhwwww....
Leuk !!!
Snel verder !!


Sannexx
Sannexx zei op 16 dec 2014 - 17:09:
Hahah, ChantiXAMX ja hoor ^-^
Echt tof dat je meeleest! <3


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 16 dec 2014 - 7:17:
Aaaaaahhhhwwwww
Stomme meid mag ik haar slaan