Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » She doesn't deserve a youth like this ~ Harry Styles » Little princes - One

She doesn't deserve a youth like this ~ Harry Styles

30 dec 2014 - 13:05

1191

3

199



Little princes - One

Fluitend loop ik over straat. Met mijn zonnebril op en mijn muts zover mogelijk over mijn oren. Als ik een schreeuw hoor kijk ik opzij. De deur van een huis vliegt open en daar staat een man die een klein meisje aan haar haar naar buiten trekt. 'Durf je wel?! Vies klein kreng!' hoor ik de man schreeuwen. Hij geeft het meisje een klap en duwt haar dan hardhandig op de grond. Zodra de man de deur met een ruk dicht trekt loop ik snel op het meisje af en ik kniel bij haar neer. Ik til haar op en zet haar op mijn knie neer. Iets wat ik beter niet had kunnen doen want meteen begint ze te gillen. 'Rustig, ik doe je niks!' zeg ik zacht en dan kijk ik haar even aan. Meteen word ze rustiger, iets wat ik dus totaal niet had verwacht. 'Wat is er gebeurd?' vraag ik terwijl ik mijn zonnebril en muts afzet. 'Papa, h..hij had d..drank op en ' veel verder komt ze niet voordat ze weer begint te snikken. Voorzichtig trek ik het meisje in een knuffel. Als ze wat rustiger is laat ik haar weer los. 'Wat is je naam?' vraag ik zacht. 'Sarah' zegt ze. Ik glimlach 'Wat een mooie naam! En hoe oud ben je?' vraag ik dan. Ze steekt 5 vingers op. 'Zo zo al 5 jaar. Toe maar hoor' zeg ik en dan begin ik te lachen. 'Heb je ergens pijn?' vraag ik dan en ze knikt. Nog voor ik kan vragen waar wijst ze naar haar been. 'Ben je daar net op gevallen?' mompel ik en ze knikt klein. 'Wil je mee met me naar huis? Dan kijk ik wel even naar je been..' zeg ik en ik zie dat ze twijfelt. 'Ik doe je niks. Beloofd!' zeg ik en ik steek 2 vingers ik de lucht. Ze giechelt en dan knikt ze. 'Woon je alleen?' vraagt ze dan. 'Nee, ik woon met nog vier andere jongens in een huis' zeg ik. 'En soms zijn er ook een paar meisjes!' zodra ik dat heb gezegd begint ze te lachen.

'Niall hier de bal!' hoor ik Zayn schreeuwen en ik zie Liam boven op Louis springen. 'Ga van me af mafkees!' roept Louis en dan beginnen de 2 jongens te stoeien. Ik merk da Sarah zich niet op zijn gemak voelt want meteen drukt ze haar gezicht in mijn shirt. Zodra de jongens door hebben dat ik met een meisje in de tuin sta worden ze meteen stil. Met grote passen loop ik door naar binnen en dan zet ik haar op de tafel neer. 'Welk been doet pijn?' vraag ik dan. Ze wijst haar linker been aan. Voorzichtig maak ik haar schoentje los en dan stroop ik haar legging een stukje naar boven. Als ik zie wat er aan de hand is slik ik even. Er zit een hele grote blauwe plek op haar been. Hij is bijna groter dan mijn hand! Ik loop naar de keuken en maak een doekje nat waarna ik terug loop en het doekje op haar been druk. Als ik zie dat haar gezicht betrekt verslap ik mijn grip en druk het doekje wat losser tegen haar been. Als ze angstig langs me op kijkt draai ik me om en zie Liam, Louis, Niall en Zayn in de deuropening staan. Ik gebaar achter mijn rug even dat ze weg moeten gaan en tot mijn opluchting draaien ze zich om en lopen terug naar de tuin. Alleen Niall staat nog ik de deuropening. 'Wie is dat?' vraagt hij na een tijdje. Hij loopt naar ons toe en dan hurkt hij langs me neer. 'Sarah, ik vond haar op straat. Hij vader trok haar aan haar haar het huis uit..' zeg ik zacht en ik zie hem verschrikt opkijken. 'Oh..' is het enige wat hij zegt. Na zo nog even gezeten te hebben leg ik het doekje weer in de keuken neer en doe naar legging weer goed. Dan trek ik haar schoentje bij haar weer aan en zet haar op de grond neer. 'Waar is je moeder?' vraag ik dan. Ik kon naar niet terug brengen naar haar vader. Geen haar op mijn hoofd die daar aan dacht. Als ik haar naar boven zie wijzen kijk ik haar niet begrijpend aan maar al snel begrijp ik wat ze bedoelt. Haar moeder is dood.. 'Wil je terug naar je papa?' vraag ik zacht. Meteen begint ze heftig met haar hoofd te schudden. 'Dat dacht ik al..' mompel ik. 'Heb je honger?' vraag ik en meteen knikt ze. 'Lust je pizza?' vraag ik en meteen begint ze vrolijk te klappen. 'Jaaa! Pizza!' roept ze vrolijk en ik schiet in de lach. Ik sta op en til Sarah weer op. Ik loop naar de tuin waar ik de jongens aantref in het zwembad. 'Sarah en ik gaan pizza eten, gaat er iemand mee?' zeg ik en meteen beginnen de jongens te schreeuwen. 'Even omkleden' hoor ik ze roepen en binnen no-time zijn ze allemaal naar binnen. 'Wat een gekke jongens hé!' zeg ik en ik zie Sarah giechelen. 'Je bent lief' zegt ze na een tijdje. Verbaasd kijk ik haar aan. Meteen slaat ze haar armpjes om haar hoofd. 'Sorry!' piept ze. 'Hé rustig maar. Ik vind het heel lief dat je dat zegt. Jij bent ook héél lief!' Zeg ik en tot mijn opluchting haalt ze haar armpjes voor bij haar hoofd weg. Als ik lawaai hoor kijk ik om en ik zie de jongens aankomen. 'Zullen we dan maar gaan?' vraag ik en ik zie de jongens en Sarah knikken. 'PIZZA!' roept Niall en hij rent naar de straat. Liam schud zijn hoofd en lacht.

Weer thuis aangekomen loop ik naar mijn kamer. Sarah was op mijn schouder in slaap gevallen. Voorzichtig leg ik haar in mijn bed. 'Lekker slapen' fluister ik en dan loop ik weer de kamer uit. Ik laat de deur op een kier staan. Zelf loop ik weer naar beneden. Iedereen zat aan de drank. Maar zelf nam ik cola. Ik was bang dat het mis zou gaan als ik nu aan de drank zou gaan. Iedereen zou zo naar bed gaan dus liep ik achter de rest naar boven. Ik open mijn slaapkamer deur en daar zie ik Sarah rechtop in mijn bed zitten. Ze heeft haar armen om haar knieën geslagen en zo te horen huilt ze. 'Hé, wat is er?' vraag ik en ik ga op de rand van mijn bed zitten. Meteen kruipt ze op mijn schoot en druk haar gezicht in mijn shirt. 'Ik was je kwijt!' snikt ze. 'Ik was beneden. Ga maar weer lekker slapen. Ik ben beneden. Ik laat de deur op een kiertje dus als er iets is gewoon komen oké?' zeg ik zachtjes en ik streel daar haar haar. Als ze knik leg ik haar weer op mijn bed en dan stop ik haar lekker in. Ik druk nog een kus op haar hoofd en ze giechelt. 'Lekker slapen prinses' fluister ik en dan loop ik naar beneden waarna ik op de bank ga liggen...

Hii! Hope you liked it <3


Reacties:


1Dfrancisca
1Dfrancisca zei op 29 dec 2014 - 11:28:
snel verder


tymiaxxxlove
tymiaxxxlove zei op 27 dec 2014 - 18:24:
Ooww wat lief !!!!!
Snel verder !!


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 24 dec 2014 - 13:30:
aaaaahhhhwww