Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Before I Die [Af] » 02

Before I Die [Af]

31 dec 2014 - 10:23

1166

9

454



02

Image and video hosting by TinyPic

Na nog heel lang met de jongens en Lindy te hebben gezeten, waren we naar de Mac Donalds gegaan om te gaan eten. En natuurlijk als we net in een leuk gesprek zitten moet mijn ringtoon het weer verpesten. Ik sta op en loop naar een rustigere plek terwijl ik een paar ogen in mijn rug voel branden.
‘Hallo.’
‘Chantal waar ben je?’
‘Mac Donalds met Lindy, Hoezo?’
‘Okay niet te laat maken he, over uiterlijk een uur thuis of nu en dan kun je Lindy meenemen.’
‘Okay.’
*tuut tuut tuut* Opgehangen. Ik stop mijn telefoon weer weg en loop terug naar de tafel.
‘Wie was dat?’
‘Mijn tante.’
‘Okay.’
‘Kijk eens wie we daar hebben is dat mijn kleine zusje niet.’ Ik draai me om en ja hoor Rachel met haar vriendje Jai, en Charlotte met haar vriendje Austin.
‘Hoi Rachel.’
‘Wat doe je hier nou weer? Ben je nou hier de slet aan het uithangen? Nou later he.’ Rachel geeft een knipoog naar Luke die met zijn ogen rolt voordat ze met haar schoothondjes weer wegloopt.
‘Chanti, Chanti.’ Ik word door elkaar geschud door Lindy.
‘Wat?’
‘Hoe bedoelt ze slet? En wie is die bitch?’ Luke’s gezicht staat boos terwijl de rest me vragend aankijkt.
‘Niks en die bitch is mijn zus oftewel mijn nicht.’
‘Ow sorry dat wist ik niet.’
‘Geeft niks mag haar zelf ook niet echt. Maar ik moet gaan.’
‘Ja ik ook.’ Antwoord Lindy.
‘We kunnen jullie wel even afzetten.’ Zegt Michael.
‘Okay.’
‘Maar eerst foto’s.’ Ashton houdt zijn iphone voor ons en maakt best wat foto’s.

‘IK WIL ER EEN MET ALLEEN LINDY!’ Ik zie hoe Lindy moet blozen en nog meer als Ashton haar tegen zich aandrukt. Lindy doet een duckface zoals gewoonlijk.
Ik voel nog net hoe er een kus op mijn wang word gedrukt en als ik me omdraai zie ik Luke en Calum naar Michael wijzen. Mijn wangen worden rood en ik kijk naar mijn schoenen die nu toch wel heel interessant zijn geworden.
‘Komen jullie?’ Ik en Lindy knikken en we lopen achter de jongens aan naar hun auto.
‘Ja eeuhhmm Lindy ik stel voor dat jij bij Ashton op schoot gaat en Chantal jij bij Michael. We hadden een iets kleinere auto gehuurd zodat we niet te veel op zouden vallen.’ Antwoord Calum terwijl hij achter het stuur gaat zitten.
Ik en Lindy knikken en zodra Ashton en Michael achterin zitten worden we op hun schoten geduwd. Michael slaat zijn armen om me heen en ik leun tegen zijn borst. Waarom voelt dit zo goed? Ik weet best dat ze ons straks toch vergeten maar dan nog waarom voelt dit zo geweldig, zo goed, zo.
Ja de vlinders die ik altijd al heb gevoeld voor hem vliegen tegen mijn buik in de hoop te kunnen ontsnappen. Een brok zit in mijn keel en ik durf te wedden dat je mijn hart heel en dan ook heel duidelijk kan horen.

Na tien geweldige minuten stopt de auto en stappen ik en Lindy uit. Ik zie hoe Lindy iets in haar kontzak duwt en de jongens geven ons nog een laatste knuffel. Ik grijp mijn kans en hou Michael langer vast als de rest. Aangezien hij zich niet terugtrekt maar me juist meer tegen hem aantrekt sluit ik mijn ogen en hoop dat dit moment voor altijd kan zijn.
Maar helaas moet dit geweldige moment worden onderbroken door een tik op mijn schouder van Lindy. Ik geef haar een boze blik en ze wijst naar de deur waar mijn vader, eigenlijk mijn oom, staat.
‘Ik zie je hoop ik nog wel een keer.’
‘Waarschijnlijk wel bij een van jullie concerten.’ Michael geeft me een snelle kus op mijn wang waarna hij zich omdraait en terug naar de auto loopt. Ik en Lindy zwaaien nog naar ze en als ze dan de straat uit zijn gereden haal ik diep adem en loop ik samen met Lindy naar binnen. We lopen langs mijn vader oftewel oom af en gelukkig zegt hij niks. Nee nu zegt hij niks maar straks als Lindy weg is dan gaatt de bom los.

Zodra we op mijn kamer aankomen laat ik me op mijn bed vallen en denk terug aan vandaag. Ik heb gewoon fucking five seconds of summer ontmoet.
‘Meid waar zit je met je gedachten?’
‘Huh watte?’
‘Ukkel ik vroeg je wat!’ Lindy laat zich naast me neer vallen op mijn bed en samen kijken we naar mijn plafon waar posters van five seconds of summer en one direction ophangen. Vooral Michael en Niall hangen er het vaakst.
‘UKKEL!’
‘Dafaq’ Lindy hangt boven me en voordat ik er erg in heb begint ze me te kietelen en schiet ik in de lach. Ik duw haar van me af waardoor ze op de grond belandt en ze kijkt me kwaad aan.
‘Dat deed pijn!’
‘Alsof het bij mij niet pijn deed!’
‘IK HAAT JE MAYNARD!’
‘Aaahhww hou ook van jou Lancaster!’
‘Weet ik toch!’ Ze staat weer op en gaat de stoel die aan het plafon hangt zitten. Ze haalt haar telefoon uit haar zak en een briefje.
‘Wat is dat?’
‘Niks’ Ik ren op haar af en trekt het briefje uit haar handen.
Hey Lindy hier mijn nummer zodat we elkaar beter leren kennen. Ik weet dat het raar klinkt aangezien ik beroemd ben, je net ken maar ik wil je echt beter leren kennen. Xx Ashton.
O MY GOD O MY GOD!!!!’
‘Jaja geef nou maar terug.’
‘Weet je die xx doet het hem gewoon.’ Ik geef haar een knipoog en Lindy rolt geïrriteerd met haar ogen voordat ze zich weer op haar telefoon en briefje richt.
‘Ik kan deze dag nog niet geloven!’
‘Doe het maar wel’ Ze laat haar telefoon aan me zien en de foto’s van vandaag komen tevoorschijn.
‘Deze is te schattig!’ Lindy laat me de foto zien van haar en Ashton en er staat een tekst onder.
‘Lees de tekst!’
‘Okay.’ Ik scroll wat naar beneden.
‘Do somebody knows those girl? And her friend that you see at the back with @michaelgclifford? We want to know there accounts. So if you could help us?

Nog geen paar seconden later is haar telefoon al weer weg en krijg ik een melding binnen van instagram.
Ik pak mijn telefoon en kijk naar de melding
@LindyIrwin heeft je getagd in een bericht
@ashtonirwin that’s me and the girl on the back is @ChantalClifford
Nog geen minuut later krijg ik meldingen binnen van volgverzoeken. Ik klik op het rondje en onder elkaar staat
@michaelgclifford
@ashtonirwin
@calumhood
@luke_is_a_penguin
@5sos
‘O My God!!!!’ Snel klik op accepteren en begin daarna door de kamer te springen en dansen.

‘Wat is er met jou aan de hand?’
‘Heel fucking five seconds of summer volgt me!!!!’
‘Gekkie, maar babe ik moet gaan’
‘Neeeee.’
‘Sorry anders vermoorden mijn ouders me als ik niet binnen vijf minuten thuis ben.’
‘Okay dan.’ Ik loop Lindy achterna de trap af en zodra we bij de deur zijn geef ik haar een knuffel en steekt ze daarna de straat over.
Ik sluit de deur en wil naar boven lopen maar word aan mijn haren teruggetrokken. Ik ben het ook niet waard…

Kamer Chantal


------
hope you like it
ik hoop dat iedereen een geweldig 2014 heeft gehad en dat iedereen ook een geweldig 2015 gaat hebben
reageren=melding
geen reactie=geen melding
IEDEREEN ALVAST EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!!!!!
xx


Reacties:

1 2

Nadja
Nadja zei op 4 jan 2015 - 22:00:
Leeeukk!


5sosxx
5sosxx zei op 1 jan 2015 - 14:46:


LoveMichael
LoveMichael zei op 1 jan 2015 - 14:44:
verder en die kamer


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 1 jan 2015 - 14:44:
verderr


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 31 dec 2014 - 17:08:
Snel verder