Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » My trip {afgerond} » hoofdstuk 4 ( het strand )

My trip {afgerond}

4 jan 2015 - 21:46

467

2

182



hoofdstuk 4 ( het strand )

ik word wakker van hard geschreeuw. ik zit weer recht overeind in mijn bed. als ik op mijn telefoon kijk zie ik dat het precies 9:00 is. Luke loopt me kamer binnen om me wakker te maken maar ik sta al naast mijn bed. hij moet lachen als hij ziet hoe mijn haar zit. weer gooi ik een kussen naar zijn hoofd alleen dit keer gooit hij hem terug. ik was meteen helemaal wakker en ging snel aankleden. als ik benden kom staan de jongens klaar. Luke ziet er echt goed uit. hij is meer voor me geworden dan een vriend.

toen we op het strand aankwamen was het nog rustig, maar daarom gingen we ook vroeg weg. ik heb eerst lekker op mijn handdoekje gelegen maar na 1 uur was ik daar wel klaar mee. ik ging lekker de zee in, al snel kwam Asthon achter me aan. ik had hem niet gezien. hij liet me echt schrikken. we hebben een tijdje gezwommen en zijn toen weer terug naar de handdoek gegaan. wat er toen is gebeurd wet ik niet. ik ben in slaap gevallen op mijn handdoek. maar naar 2 uur werd ik wakker ondertussen was het alweer 14:00. alle jongens sliepen ook, tenminste dat dacht ik maar toen ik ging zitten ging zitten kwam Luke ook overeind. hij vroeg aan me of we een ijsje gingen halen. natuurlijk zei ik ja want ik wil even alleen zijn met Luke.

we zaten op een muurtje. we hadden ons ijsje op en Luke springt van het muurtje. ik vond hem erg hoog dus Luke pakt mijn hand ik voelde me weer intens gelukkig. hij hielp me eraf. we keken elkaar aan, en toen gebeurde het hij kuste me. ik werd helemaal verstijfd, maar dat was gauw voorbij. we liepen terug en ik voelde nog steeds kriebels in mijn buik van daarnet. toen we aan het lopen waren. vroeg ik aan hem of hij me wel echt leuk vond. hij antwoordde ''ik vind je al leuk vanaf het begin maar ik dacht dat jij mij niet leuk vond dus ben ik het idee uit mijn hoofd gaan zetten. maar toen ik je net aankeek voelde ik het weer. ik vind je gewoon leuk, knap, grappig.... je bent gewoon perfect'' toen hij dit zei kuste ik hem, en zei daarna ''nee, jij bent perfect''

toen we bij de handdoek kwamen waren de andere jongens al wakker. ze keken ons raar aan. zo van wat hebben jullie allemaal gedaan. ik en Luke gingen nog even de zee in. de zon ging al onder. het was super romantisch. we liepen hand in hand over het strand. toen we terug kwamen zag ik Michael nieuwsgierig kijken hij vroeg ''wat hebben jullie daar straks allemaal gedaan''. Luke antwoordde heel droog ''niks wat jou aangaat''


Reacties:


lukehismine
lukehismine zei op 5 jan 2015 - 17:11:
Natuurlijk!

Vanavond komt er sws nog 1

-x-


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 5 jan 2015 - 17:09:
niceeeeeeeeeeeeeeeee
kun je me voortaan alsjealsjealsjeblieft een melding geven als je een nieuw hoofdstuk online zet