Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One Shots (1D&5SOS) ~ Fanfic Schrijft ~ AFGEROND ~ » ~ Crazy Michael

One Shots (1D&5SOS) ~ Fanfic Schrijft ~ AFGEROND ~

4 jan 2015 - 21:50

1045

6

553



~ Crazy Michael

Image and video hosting by TinyPic Jongens, Ik ben zo blij om te mogen zeggen dat ik 10K in een dag heb geschreven dat ik daarom een hoofdstuk post.

Vanuit Michael

Gek dat is wat ze dachten dat ik was daarom zat ik nu in een stoel bij een of andere priester die tegen me wil praten maar ik ben niet van plan mee te geven. ,,Overal Dansende Mieren!'' Al snel sta ik op om gezellig met ze mee te dansen. ,,Lalaaa Loopsie zo'n pop wil ik ook ze lijken op bomen die je dan kan knuffelen.'' om me heen kijkend zie ik een mier die op Luke lijkt ,,Mier Luke.'' Ik barst in lachen uit waarna ik met mijn kont op de grond beland. ,,Michael doe eens normaal!'' ,,Mier Luke knip je haar af met een schaar het word met de seconde langer en langer.'' ,,Dan begint die rare priester te praten met zijn bril en een klembord in zijn handen. ,,Michael Clifford je gaat nu zitten.'' ,,Ik zit toch al meneer MierPriester.'' Ik proest het weer uit van het lachen. Als ik weer in de kant van Mier Luke kijk zie ik nog 2 mieren de een kijkt lachend de ander kijkt boos en het lijkt wel of ze steeds dichterbij komen. ,,GA UIT MIJN BUURT.'' ,,JULLIE ZIJN GEWELDADIGE MIEREN GA WEG IK WIL NIET PLAT GESTAMPT WORDEN NEE.'' ,,WORD RUSTIG MICHAEL.'' Schreeuwt de priester met zijn bril half op zijn neus. ,,IK WIL NIET EEN MIER WORDEN NIET DOEN BIJT ME NIET.'' steeds verder schuif ik achter uit en kruis mijn handen. ,,GA WEG VAMPIER GA WEG.'' Ik kijk het kleine kamertje rond en gek genoeg zie ik er een spuitbus staan ik bedenk me geen moment en ren er op af en grijp de spuitbus beet. ,,Verward kijk ik om me heen als ik zie dat het nu geesten zijn.'' ,,GA WEG GEEST *Spuit*.'' ,,GEESTEN HOREN HIER NIET *Spuit*.'' ,,GA WEG GEESTEN DIT IS MIJN TERREIN *Spuit.*'' Gillend ren ik door de kamer met de spuitbus Geschreeuw is wat gehoord word ,,UNICORNS.'' abrupt stop ik met rennen en kijk ik naar de mier die dat zei. Dan begin ik heel hard te schreeuwen ,,MIJN HOOFD HUILT STOP HET.'' Ik schreeuw het uit van de pijn. Ik trek me op als een bolletje en dan zie ik die enge priester op me af komen met een spuit niet zo'n kleine nee zo'n hele grote. ,,GA WEG.'' Ik spring op en ren door de hele kamer met die enge priester achter me aan. Brullend als een aap spring ik op die priester af om de spuit uit zijn handen te trekken en hem vervolgens leeg te spuiten in zijn arm. Waardoor niet veel later hij op de grond neervalt en ik richting de deur ren. ,,MICHAEL HIERBLIJVEN.'' ,,IK BEN EEN ZEBRA JOEHOEEEE.'' Ik ren door het hele gebouw heen waarna er een stuk of 20 mieren achter me aanzitten maar ik ben toch sneller. Terwijl ik de hoek om ren knal ik tegen een hele enge apenmier met een hoorn in zijn hoofd gedrukt. ,,EEN APENMIERHOORN.'' Vliegensvlug sta ik op maar het is al te laat de mier trekt me aan mijn armen een kamer in waar een bed staat met riemen aan de zijkant. ik schreeuw het uit terwijl ik om mij heen blijf schoppen. Niets helpt ze duwen me op het bed waarna ze me vastbinden en weer komt die enge priester de kamer in. ,,Zo michael hier houd het op waarna hij een spuit in mijn arm leeg drukt en ik mezelf slap voel worden. Met een bonkend hoofd word ik wakker waarna ik opeens een spinnenhoofd zie op die rare priester weer schreeuw ik het uit. ,,GA WEG WEG WEG.'' ,,IK WIL NAAR MAMA THEELEPEL.'' Huilend schop ik om mij heen maar zoals verwacht werkt het weer helemaal niet. ,,MICHAEL DOE GODVERDOMME RUSTIG.'' Schreeuwt iemand die de kamer binnen komt stormen dan zie ik hem weer ,,UNICORNCALUM KOM JE ME REDDEN.'' ,,Dan pakt die spinnenkop mijn haren beet en begint er stuk voor stuk in te knippen. ,,MIJN HAAR NEE SPINNENKOP GA WEG.'' ik trek zo hard dat de riemen knappen ik trek mezelf los raap het haar van de grond en probeer de kamer uit te rennen en als vanzelf struikel ik hard over de grond waardoor mijn hoofd tegen de muur klapt en ik mijn bewustzijnde verlies. Na een tijdje knipper ik verward met mijn ogen ,,Waar ben ik?'' ,,Michael?'' Vraagt iemand me voorzichtig, ik draai mijn hoofd richting de kant van het geluid ,,Ja Ashton?'' ,,Jongens hij is er weer!'' ,,Hij kan weer mee.'' Voor ik het weet sta ik weer buiten en ren ik af op een meisje. ,,Ik heb je zo gemist Amy!'' ,,Ik ben blij dat jij mij niet gek vind.'' Mijn tranen gaan de vrije loop ,,Amy waarom vind iedereen mij gek ik ben niet gek!'' ,,Michael!'' ,,Waarom knuffel je een boom en noem je haar Amy?'' Verward kijk ik naar het meisje voor me. ,,Dit is geen boom dit is Amy!'' ,,Michael meekomen nu.'' Ashton trekt me hard mee aan mijn armen maar ik ben het er niet mee eens ,,AMY HELP ME.'' maar Amy blijft staan en kijkt me verwachtingsvol aan waarna ze ' Kom Terug' Playbackt. ,,LAAT ME LOS AMY HEEFT ME NODIG.'' ,,Michael word rustig Amy is een boom!'' Boos kijk ik terug ,,AMY IS GEEN BOOM MOET IK HET SPELLEN VOOR JE.'' ,,Ja graag op de terugweg naar de kliniek nu mee komen.'' ,,Ik wil niet meer naar die spinnenpriester.'' Jammer ik. ,,Michael je bent gek!'' Woedend ruk ik me los ,,Ik ben niet gek er zijn allemaal mieren daar en jij bent er een van!'' Bang laat hij me los waarna ik wegren richting Amy. Maar dan zie ik dat Amy dood op de grond ligt. ,,AMY LIEFJE WORD WAKKER NEE,'' Woedend kijk ik naar de mannen die Amy hebben dood gemaakt nog met hun kapmessen in hun handen loop ik erop af ik trek een van de kapmessen uit hun handen en zwaai er wild mee in het rond ,,Kom maar op mensen kom maar op jullie hebben Amy gedood nu dood ik jullie.'' Bang kijken de mannen mij aan waarna ik nog meer met mes zwaai tot ik opeens een steek in mijn rug voel en op de grond klap waarna ik mijn laatste adem uitblaas dichtbij Amy.

Thanks aan Bodine voor haar leuke woorden !


Reacties:

1 2

xcarrotx
xcarrotx zei op 7 jan 2015 - 15:29:
Hahaha
Zo voel ik me ook wel eens :'


xHiimacookie zei op 5 jan 2015 - 20:27:
Ik ging dood van het lachen


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 5 jan 2015 - 17:28:
hahaha, leuk! X


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 5 jan 2015 - 12:29:
Wtf hahahahahahhHahaha XD


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 4 jan 2015 - 22:17:
Omggg
Hahahhahahahahhahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahha