Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One Shots (1D&5SOS) ~ Fanfic Schrijft ~ AFGEROND ~ » ~ Is Larry Real? '

One Shots (1D&5SOS) ~ Fanfic Schrijft ~ AFGEROND ~

5 jan 2015 - 19:48

1192

5

394



~ Is Larry Real? '

Image and video hosting by TinyPic

Sorry ik kon het niet laten hier een Larry stukje van te maken !
Ik Geloof niet dat ze echt zijn maar dit is fictie dus who cares! X


Vanuit Harry

Onrustig wiebel ik heen en weer in mijn vliegtuig stoel ik kan niet wachten tot ik mijn familie zometeen weer zie! Het is inmiddels 8 maanden geleden toen ik ze voor het laatst zag de WWA Tour is inmiddels voorbij en we hebben nu 2 weken vrij om daarna te beginnen aan de OTRA Tour! ,,Doe eens niet zo zenuwachtig man!'' Zayn kijkt me geirriteerd aan terwijl ik mijn middelvinger opsteek . ,,Doet u alstublieft u riemen om we gaan zo landen.'' Snel doe ik mijn riem om waarna ik met mijn voet op de grond begin te tikken. ,,HARRY KAPPEN.'' Zayn kijkt me nog steeds geirriteerd aan. ,,Sorry mate ik heb er gewoon zin in.'' Verontschuldig ik mezelf ,,Het is okay maar wat je doet is irritant. Geamuseerd kijk ik toe hoe Niall op en neer aan het springen is en Liam die hem rustig probeert te houden. Al snel voel ik hoe we op de grond rijden en ik als een bezetene mijn riem losklik het vliegtuig komt tot stilstand en snel ren ik naar buiten waarna ik op de grond ga liggen en de grond kus. ,,FINALLY!'' ,,Iel Harry doe normaal.'' Louis trekt me omhoog terwijl ik plagend mijn tong uitsteek ,,Jaloers op de grond Tommo?'' Louis knikt met een pruillipje. Even twijfel ik maar ik druk er toch snel een kusje op. Verbaasd kijkt Louis me na als ik richting de aankomsthallen ren om mijn Familie te begroeten. ,,MAM, GEMMA!'' Ik knuffel ze stevig waarna mijn moeder moet huilen van geluk ,,Mam niet huilen.'' Grinnik ik. Als ik naar Gemma kijk zie ik haar iets te lang staren naar Niall. ,,Gem waarom staar je zo naar Niall.'' Geschrokken kijkt ze op en word lichtjes rood. ,,Zullen we gaan?'' ,,Eventjes de lads gedag zeggen.'' ,,Guys ik ga!'' Ik geef iedereen nog een knuffel maar Louis kijkt me nog steeds iets wat raar aan voor hij ,,Sms me.'' in mijn oor fluistert en zelf wegloopt. Iets wat verslagen loop ik terug naar mijn moeder en Gemma. Eenmaal in de auto hoor ik opeens onze muziek waarna mijn moeder het op zijn hardst zet en we met zijn drietjes meezingen dit gevoel had ik zo erg gemist het gevoel dat je,je ergens echt thuis voelt. Ik hou van touren maar Holmes Chapel en thuis is gewoon geweldig. ,,We zijn er!'' Ik wil naar de deur lopen maar mijn moeder houd me tegen ,,Even geduld lieverd.'' Ze loopt naar binnen terwijl ze vanuit het raam haar duim opsteekt naar Gemma die naast me staat. ,,Waarom doen jullie zo raar?'' ,,Niet te veel vragen broertje!'' ze trekt me aan mijn arm mee naar binnen als ik de woonkamer inloop springt het licht aan en komen al mijn oude vrienden werknemers en collega's tevoorschijn ,,WELCOME HOME.'' Dan start de muziek en beginnen verschillende mensen met dansen en anderen lachen erom. ,,Barbara!'' ze draait zich om ,,Harry!'' ,,Ik heb u gemist.'' ,,Ik kan nog steeds in je bil knijpen.'' Lachend kijk ik haar aan waarna ik nog verschillende andere mensen begroet. ,,Mam bedankt!'' ,,Dit had ik even nodig!'' Waarna ik haar stevig knuffel. Als rond 7 uur iedereen vertrekt ga ik richting boven om mijn koffer uit te pakken en verschillende dingen in de was te doen. Als ik na 2 uurtjes eindelijk klaar ben denk ik aan de woorden van Louis ,,Sms Me.'' Ik grijp naar mijn Blauwe iphone en klik op berichten.

Hazza; Boo, Wat Was er op het vliegveld?

BooBear; Ik denk dat ik je iets moet vertellen, niet over de sms kun je morgen bij Starbucks?

Wild knik ik maar dan bedenk ik me dat hij het niet kan zien.

Hazza; Natuurlijk is 11 uur goed voor jou?

BooBear; Ja! Tot morgen x

Hazza; Tot morgen ! x

Zuchtend laat ik me op mijn bed vallen, wat als hij me wilt spreken over dat kusje op het vliegveld wat moet ik dan zeggen ja het betekende heel veel voor mij ik ben homo en ik ben verliefd op je? Dat is toch belachelijk. Rond 10 uur besluit ik te gaan slapen des te eerder het morgen is. Snel kruip ik onder de lekkere warme wollen dekens die ik zo gemist heb en daarom val ik ook niet veel later in slaap. Een hard geluid vult mijn oren en ik schiet overeind als ik zie dat het mijn wekker is zucht ik van opluchting en druk hem uit 10:20 ,,FUCK!'' Snel schiet ik uit bed en neem een korte douche ik besluit een zwart overhemd aan te trekken met witte hartjes erop met een zwarte skinny jeans en mijn zwarte bergschoenen. Beneden tref ik mijn moeder aan met ontbijt. ,,Dankje mam ik moet nu zo weg heb een afspraak met Louis!'' Ze knikt ,,Geen probleem ga maar gauw je kan mijn auto gebruiken.'' Dankbaar druk ik een kus op haar mond en verlaat het huis richting starbucks. Als ik daar aankom is het 11:10 Hopend dat Louis er nog is loop ik de starbucks binnen waarna ik hem zie zitten met 2 bekers koffie druk om zich heen kijkend. ,,Boo!'' Zijn hoofd schiet mijn richting op en er verschijnt een klein glimlachje op zijn gezicht. ,,Het spijt me dat ik te laat ben heb me iets wat verslapen.'' ,,Geen probleem Hier.'' Hij drukt een beker koffie in mijn hand waarna we wat ongemakkelijk naar elkaar staren. ,,Ik kom maar direct to the point, Wat betekende die kus voor jou gisteren Harry?'' Mijn ogen worden groot waarna ik begin te stotteren ,,I-ik..'' Verder kom ik niet want ik voel Louis zijn lippen op de mijne. Verstijfd blijf ik zitten waarna Louis snel zijn lippen van de mijne afhaalt ,,Het spijt me dit moest ik doen.'' Een gekwetste blik neemt Louis zijn gezicht over voor hij zijn koffie pakt en de starbucks verlaat mij verslagen achterlatend. Ik bedenk me niet en ren snel achter hem aan. ,,Louis wacht!'' maar tevergeefs loopt Louis alleen maar sneller tot hij snel een steegje inslaat alweer volg ik hem en tot mijn opluchting loopt dit steegje dood. ,,Louis luister naar me.'' ,,Alsjeblieft..'' Een diepe zucht weerklinkt waarna Louis zich omdraait en 2 rood omrande ogen mij aankijken ,,Sorry hazz ik had je niet mogen zoenen maar het voelt zo goed snap je het dan niet ik ben verliefd op je en ookal was het maar een piepklein kusje ik kan niet ontkennen dat het heel erg goed voelde.'' ,,Snap je het dan niet ik ben ook verliefd op jou!'' Louis zijn ogen worden groot en hij kijkt me lang aan ,,Meen je dat?'' ik knik waarna ik 2 grote stappen naar hem toe zet. Louis zijn handen pakken mijn schouders beet en drukken me tegen de muur waarna hij me vol op mijn mond zoen en ik me helemaal overgeef en hem vol passie terugzoen. ''KLIK'' ''KLIK'' Verschrikt kijken we op naar de man met de camera die snel wegrent. Waarna we samen in lachen uitbarsten wat tevens het mooiste geluid is wat ik ooit gehoord heb.


Reacties:


xCalPal
xCalPal zei op 10 jan 2015 - 14:07:
Zo mooi!
Larry Shipper hiero, hehe

x


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 6 jan 2015 - 21:24:
Ik ship Larry niet, maar wel heel mooi geschreven!! X


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 6 jan 2015 - 20:03:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 5 jan 2015 - 21:21:
wauw
*big smile on face*
begrijp me niet verkeerd maar ik ship larry echt
xx


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 5 jan 2015 - 20:33:
Wauw! X