Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Break The Rules (punk 5sos) » personen

Break The Rules (punk 5sos)

7 jan 2015 - 21:45

692

7

1538



personen

Image and video hosting by TinyPic

Chantal ‘Chanti’ Lisa Horan Payne
Een braaf meisje met een hard verleden.
Chantal was niet altijd het brave meisje, vroeger was ze een echte rebel. Deed wat ze wou, tot ergernis van haar vroegere beste vriend Michael. Sinds hun geboorten waren ze al vrienden. Maar toen werd Chantal tien jaar, haar beste vriend verhuisde. Een maand later overleed haar moeder in een poging haar te redden.
Chantal moest naar een weeshuis, daar leerde ze haar beste vriendinnen kennen.
Na vijf maanden werd Chantal geadopteerd. Niet door gewoon een vader en een moeder. Nee Chantal heeft tot de dag van vandaag twee vaders, die haar alle liefde geven die ze nodig heeft. Samen zingen, gitaarspelen en zelf houd ze nog van skateboarden en drummen.
Maar wat na acht jaar verhuizen ze naar Sydney.
Een nieuwe school, nieuwe vrienden en. Oude bekenden?


Liam Payne
Een van de vaders van Chantal.
Hij houd van zingen en doet het dan ook zo vaak mogelijk met zijn gezin.
Het boeit hem niks wat mensen van hem vinden omdat hij homo is, mensen moeten hem maar accepteren.


Niall Horan
De andere vader van Chantal.
Hij houdt van zingen en gitaarspelen, wat ook hij zo vaak mogelijk doet met zijn gezin.
Ook hem boeit het niks meer wat mensen van hem vinden doordat hij homo is. Zoals zijn man Liam zegt, mensen moeten hem maar accepteren.

Melina Tomlinson
Een drukke meid, lief en gek. Maar bovenal sportief.
Deze meid woonde al tien jaar in een weeshuis, heeft geen idee wie haar echt ouders zijn. En dat boeit haar helemaal niks.
Deze meid houd van skateboarden, gitaarspelen en zingen. Haar ouders, willen het liefst dat ze samen met haar geadopteerde zus de hele dag zingt. Wat hun kleine zusje,ook geadopteerd, het mooist vind.

Lindy Tomlinson
Deze Lieve, totaaal niet verlegen, sportieve, romantische, onhandige, flirterige, soms irritante, meid wil het beste voor iedereen, en is altijd vrolijk en positief, vreetbeest en som té druk.
Deze meid houd van alles.
Samen met haar zusje is ze afgestaan, omdat haar ouders niet voor haar konden zorgen. Veel weet ze niet over haar ouders. Maar voor haar gaat het erom om de ouders die ze nu heeft. Samen met haar ouders en zus zingen. Het liefst de hele dag als het aan haar ouders ligt.



Rosalinda Tomlinson
Het kleine officiele zusje van Lindy en het geadopteerde zusje van Melina.

Eleanor Tomlinson Calder
De moeder van drie geweldige meiden. Allemaal geadopteerd maar dat maakt haar niks uit. ze voelen als haar eigen dochters. Samen met haar man zorgt ze met veel liefde voor haar dochters.


Louis Tomlinson
De vader van de drie geweldige meiden.
Hij houdt zielsveel van zijn meiden en vrouw. Al zijn dochters zijn geadopteerd maar dat boeit hem niks. Het zijn net zijn eigen dochters, allemaal even speciaal.
Samen met zijn vrouw zorgt hij met liefde voor zijn dochters


Nadja Hope Malik
Deze lieve, vrolijke meid komt elke en dan ook elke afspraak na. Als er iets is hoef je haar maar een klein berichtje te sturen en ze staat al voor je klaar.
Ze luistert altijd naar je, maar praat liever niet over haar verleden.
Haar verleden wil ze het liefst vergeten aangezien ze nu een vader en moeder heeft die zielsveel van haar houden.

Perrie Malik Edwards
Moeder van Nadja, eigenlijk adoptiemoeder maar dat maakt niet uit. Nadja voelt als haar eigen dochter en ze wil haar het liefst voor alles beschremen. Perrie is de enige samen met haar man Zayn die over Nadja’s verleden weet.
Ze geeft Nadja alle liefde die ze nodig heeft en zal er ook altijd voor haar zijn.

Zayn Malik
Vader van Nadja, de adoptievader dan. Ook al voelt Nadja als zijn echte dochter.
Hij en Perrie weten als enigen Nadja’s verleden en zijn er daarom altijd voor Nadja.
Alle liefde die ze nodig heeft geeft hij haar samen met zijn vrouw Perrie




Populaire

Serena Taylor O’Brien
Demi Adams
Cameron Dallas
Harry Styles

Nerds
Rachel Skyler Walker
Madelief Maynard

Austin Mahone
Marcel Styles

Punks
Michael Clifford
Luke Hemmings
Ashton Irwin
Calum Hood
Deze punks hebben samen een band gevormd en geven af en toe een optreden in een club met de naam 5 seconds of summer.



IEDEREEN DIE HIERBOVEN NIET STAAT HEEFT EEN KLEINE ROL!
ZEG MAAR EEN BIJROL!
WAT VOOR EEN IS NOG EEN VERASSING
ps moet je wel een reactie blijven geven zodra eerste hoofdstuk online komt
xx


Reacties:

1 2

xCalPal
xCalPal zei op 9 jan 2015 - 9:35:
Stay away from my Marcel! Hoe kan een nerd zo hot zijn?


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 8 jan 2015 - 14:52:
Yay, bedankt voor de rol. Zin in! x


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 7 jan 2015 - 21:45:
Hoorde je me lachen toen ik las dat Liam en Niall getrouwd waren?
*lacht kei hard*
Sorry ik had het gewoon kunnen weten dat je dat had verzonnen.
Zin in!!!
Xx


xHiimacookie zei op 7 jan 2015 - 21:14:
Austin is mine hehe


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 7 jan 2015 - 21:09:
Cameron is sowieso mine <3
Wauw Austin lekkerheid enzoo...
Snel beginnen
-x-