Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Game [FanFic schrijft] » Proloog

The Game [FanFic schrijft]

12 jan 2015 - 15:05

193

9

424



Proloog

12 augustus 2017.
Doncaster, Engeland.

Vrijdagavond zijn er twee lijken gevonden in Doncaster. Het betreft hier om een vijfentwintig jarige man en een vermoedelijk zijn vierentwintigjarige vrouw.
De politie is nog bezig met onderzoek, maar ze gaan er vanuit dat het stel slachtoffers zijn geworden door de nog twee voortvluchtige moordenaars die onder andere ook de moorden in het westen van Londen hebben veroorzaakt. Er worden verbanden gezien tussen de moorden, maar wat deze verbanden betekenen is nog niet duidelijk.
Er word nu niet alleen meer gewaarschuwd in Londen en omgeving, maar de politie raad aan om ook buiten de toeristische stad uit te kijken. De daders zijn voortvluchtig en laten nauwelijks sporen achter. Er word aangeraden niet te laat op straat te blijven en het alarmnummer te bellen als u iets verdachts denkt te zien.
Op onze site kunt u een uitgebreid verslag vinden van de politie en zullen we u zo veel mogelijk op de hoogte houden.

- Claudia Mcfay



Ik wil jullie even laten weten, omdat ik heel braaf en lief ben, dat ik dit net in elkaar geflanst heb. De proloog telt dus niet meer met het woordenaantal dat ik voor FanFic schrijft heb geschreven.


Reacties:

1 2

xcarrotx
xcarrotx zei op 11 april 2015 - 17:11:
Melding?
Het klinkt heel spannend!!


Faylinn
Faylinn zei op 11 feb 2015 - 7:03:
Oeh oeh nu ben ik wel nieuwschierig hoor. Ga je snel verder?
Loveuu


Chrissy
Chrissy zei op 24 jan 2015 - 0:07:
Hahahahaha, ik kom er net achter dat ik nog geen reactie had geplaats. Nou, bij deze, zullen we dan maar zeggen
Ik kan nier wachten!


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 14 jan 2015 - 16:45:
niceeeeeeeeee


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 14 jan 2015 - 16:23:
Nicee!! X