Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » This Is Me-> Michael Clifford//5SOS » 10.

This Is Me-> Michael Clifford//5SOS

17 jan 2015 - 22:23

1166

9

478



10.

Image and video hosting by TinyPic

Melina pov

Ik geef Lindy een knuffel, eindelijk en dan ook echt eindelijk heeft ze een date met Ashton. Ik ben zo blij voor haar. Als we elkaar los laten begint Lindy met Nola te praten. Ik laat mijn blik glijden naar Luke die met zijn lippiercing speelt. Sinds onze zoen die we in de regen hadden heb ik denk ik, het is niet helemaal zeker, gevoelens voor hem. Mijn ogen glijden over hem heen, zijn blonde kuif die mooi omhoog staat, waar hij soms een snapback over heeft, zijn sixpack, ja ik heb hem gezien, zijn lach, zijn lippiercing die zo dam sexy is en niet te vergeten zijn mooie mooie blauwe ogen. Hoe hij over van alles en nog wat kan praten. hoe hij met zijn lippiercing speelt als hij nerveus is. Geloof me dat heeft hij vaak gedaan die avond. Maar vooral de warmte die hij uitstraalt. Hoe hij er altijd voor je kan zijn als je hem nodig hebt. Maar vooral hoe hij met mijn broertje speelde, die weer eens irritant was en niet wou luisteren. Maar goed hoe hij met kinderen omgaat is echt schattig.
Ik zie hem me aankijken en snel kijk ik weg. Als ik via mijn ooghoek terug kijk naar hem zie ik een glimlach op zijn gezicht terwijl hij bezig is met zijn telefoon. Niet lang daarna voel ik mijn telefoon in mijn broekzak trillen en haal hem eruit. Ik zie een icoontje van whatsapp en ontgrendel mijn telefoon.
Like what you see?
sure

mooi
ik vroeg me eigenlijk af of je als je zin hebt. Het hoeft niet. maar of je misschien met me naar de bios wilt vanavond?
Ik kijk naar Luke en ik zie hem mijn kant opkijken.
Luke ik zou wel willen maar ik moet vanavond op Brent passen

Dan help ik je
Als je het goed vind
Okay graag
Zou Brent ook wel leuk vinden
Denk ik

Wat kan ik zeggen?
Kinderen houden van me
Ja tuurlijk Luke

Ik moet je vanavond trouwens iets vertellen
Het is niks erg
Echt niet
Maar je moet het wel weten
Okay
Denk ik
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt

Je zal moeten wachten tot vanavond

Helaas moet de bel natuurlijk weer dit geweldige whatsapp moment verpesten. Snel gooi ik mijn tas over mijn schouder en loop naar het lokaal waar Clary en Nola al staan.
Clary heeft betraande ogen en Nola. Wacht zie ik dat nou goed? Heeft Nola een blauwe plek op haar wang?
Voordat ik echt erg in heb word ik aan de kant geduwd door Michael?!
‘Gast!’ Roep ik waardoor hij zich met een ruk omdraait.
‘Wat? Kleintje!’
‘Michael maak het nou niet erger!’ Ik kijk nu naar Clary die dat blijkbaar riep. Michael kijkt haar boos aan terwijl Clary alleen maar kijkt alsof ze binnen nu en een minuut, misschien minder, in kan storten. Alhoewel ze staart ook naar Michael.
‘Hou gewoon je bek jij.’ Sist Michael naar haar waarna hij het lokaal inloopt. What the fack is hier aan de hand?
‘Melina, Lindy! Luister.’ Snel loop ik naar Nola waardoor Clary het lokaal inloopt.
‘Kijk er is iets gebeurt met Clary, mag het niet zeggen maar omdat ik vind dat ze wel een opvrolijkbeurt kan gebruiken wil ik met haar naar de stad gaan. Gaan jullie mee?’
‘Ofcource.’ Antwoorden ik en Lindy tegelijk.
‘Nola, Lindy en Melina komen jullie ook nog de les binnen of hoe zit het?’ Snel lopen we langs meneer Mason af het lokaal in en gaan op onze plekken zitten.
‘Laatste les voor de studiedag, waarbij jullie vrij zijn dus we gaan een film kijken.’ De hele klas zucht opgelucht inclusief mijzelf.
‘Wel een die met geschiedenis te maken heeft dus het word Pocahontas aangezien dat bij het tijdvak van nu past.’
‘Wat we zijn toch geen kleuters meer!’ Iedereen kijkt naar Alex die een arm om Chantal heeft geslagen en Chantal ligt met haar hoofd op zijn schouder. Ugh. Ik rol geïrriteerd met mijn ogen als Alex Chantal een kus op haar wang geeft en met zijn duim over haar wang gaat.
‘Alex pocahontas is juist een leerzame veel en er zitten veel feiten in verwerkt.’
‘Whatever.’ Soms wil ik Alex echt op zijn bek slaan. Ik draai me half om naar achteren waar Luke en Michael zitten die diep in gesprek zijn.
‘Snap ik bro, maar het gaat wel over.’ Luke geeft Michael een kleine stoot tegen zijn schouder en ik draai me weer om.


Halverwege de film begin ik naar buiten te staren en al snel word mijn aandacht getrokken door een hondje en een jongen die over het schoolplein rennen.
‘Hemmo kom nou alsjeblieft.’ Shit mijn broertje Brent rent over het schoolplein achter Hemmo aan.
‘Luke.’ Ik draai me om en tik op Luke’s schouder.
‘Huh watte?’ Luke laat het potlood waar hij mee aan het spelen was vallen en kijkt me met zijn mooie fel blauwe ogen aan. Ik wijs naar buiten en Luke’s ogen worden groot.
‘Is dat Hemmo?’
‘Ja.’ Het potlood wat hij ondertussen weer had gepakt valt weer uit zijn handen.
‘Wacht wow wat doet Hemmo hier?’
‘Vraag dat maar aan mijn broertje.’
‘MELINA EN LUKE AANDACHT BIJ DE FILM OF JULLIE KUNNEN GAAN!’
‘Zonder rode kaart?’
‘Zonder rode kaart.’
‘Bye.’ Ik en Luke staan snel op en pakken onze tas waarna we het lokaal uit rennen, de trappen af het schoolplein op.
‘Brent wat heb je nu weer gedaan?’ Brent blijft gelijk stilstaan terwijl Hemmo vrolijk over het schoolplein verder rent. Brent daarin tegen rent op mij af en kijkt me verdrietig aan. Ik zie tranen over zijn wangen stromen en ik zal door mijn hurken.
‘Ik Hemmo uitlaten en daarna riem van Hemmo uit mijn hand. Hemmo wegrennen. Ik Hemmo achterna.’ Huilt Brent.
‘Waarom laat je hem dan ook uit?’
‘Ik wou met Hemmo spelen, en Hemmo maakte binnen een troep dus ik dacht ikke Hemmo uitlaten en in park met Hemmo spelen.’
‘Kom hier.’ Brent kruipt in mijn armen en drukt zijn hoofd in mijn nek.
‘Hulp nodig?’ Luke komt buitenadem aangerend en kijkt me vragend aan.
‘Graag.’ Luke fluit in zijn vingers en Hemmo blijft gelijk stilstaan.
‘Hemmo kom dan!’ Gelijk draait Hemmo zich om en rent op Luke af en springt blaffend tegen Luke aan die hem lachend optilt.
‘Gekke hond.’ Snel doet Luke de riem van Hemmo goed en zet hem op een korte afstand stil. ‘Wil je Hemmo nog uitlaten?’ Luke houd de riem voor Brent die met een lach knikt.
‘Wacht even.’ Ik ren op Nola af die aan het wachten is op Lindy en Clary.
‘Hey ik kom later moet Hemmo en mijn broertje thuis afzetten.’
‘Niks ergs aan, half 3 starbucks?’
Ik knik en ren weer terug naar Luke en Brent.
‘Kom dan gaan we Hemmo naar huis brengen.’
‘Gaat Luke mee?’ Brent kijkt me met puppieogen aan.
‘Daarvoor moet je bij Luke zijn.’ Brent richt zich op Luke die lachend knikt.
‘Wil je op mijn rug?’ Brent begint nu luid te knikken en ik pak Hemmo over van Brent. Lachend kijk ik naar Luke die door zijn knieën is gebogen en Brent die op Luke springt.
‘Zit je?’
‘Jep.’ Voordat ik er erg in heb begint Luke te rennen en word ik meegesleurd door Hemmo die keffend achter Luke aanrent. Dit gaar lastig worden.



--------
sorry voor het lange wachten
hope you like it
reageren=melding
geen reactie=geen melding


Reacties:

1 2

HemmoGirl97
HemmoGirl97 zei op 23 jan 2015 - 18:03:
Leuk


LoveMichael
LoveMichael zei op 19 jan 2015 - 19:02:
Ik zie Luke al helemaal als vader


5sosxx
5sosxx zei op 19 jan 2015 - 18:59:
schattig


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 18 jan 2015 - 17:49:
Leukk, snel verder
-x-


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 18 jan 2015 - 14:28:
ben ik de enige die Luke als de perfecte vader later ziet?
Zo ja, it is perfect!
Xx