Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Unexpectedly (gepauzeerd) » hoofdstuk 4 ( Rachel <3 )

Unexpectedly (gepauzeerd)

19 jan 2015 - 21:27

1294

4

296



hoofdstuk 4 ( Rachel <3 )

ik heb super veel inspiratie dus morgen ( denk ik ) weer een hoofdstuk! laat weten wat je vindt!

Pov Yasmine

‘’wakker worden babe’’ hoor ik vaag. Ik slaap rustig door weer hoor ik ‘’wakker worden’’ en ik word zachtjes gepord in mijn zij. Ik doe langzaam mijn ogen open. Ik zie Luke naast mij liggen. Ik moet hard lachen als ik zijn haar zie ‘’wat zit je haar mooi’’ hij lacht en doet extra zijn haar nog meer door de war hij zegt ‘’wat vind je van mijn nieuwe kapsel’’ ik moet hard lachen. ik ga langzaam uit bed en loop naar de badkamer. Ik zet de douche aan en ga onder de lekkere warme stralen staan. Ik ben volop aan het genieten totdat de deurbel gaat. Ik luister goed wat ik hoor. Ik hoor Michael zeggen ‘’hey schatje’’. Daar zal Rachel zijn. Ik zet de douche uit en kleed me snel aan. Laagje make-up erop en klaar. Ik loop naar beneden en zie daar een mooi meisje staan. Ik geef haar een hand en stel me voor ‘’hey ik ben Yasmine de vriendin van Luke. jij bent vast Rachel de vriendin van Miachael? Ik heb al veel verhalen over je gehoord’’ Rachel zegt terug ‘’ja ik ben Rachel de vriendin Michael. Hopelijk waren het wel positieve verhalen en ik heb ook al genoeg over jou gehoord’’ we lachen allebei en gaan op de bank zitten. We nemen allebei wat te drinken en kletsen wat. Ik vind Rachel echt aardig. Ik denk dat het wel een vriendin kan worden.

Pov Michael

Ik hoor de deurbel gaan. Ik doe snel de deur open. Het is Rachel. Ik geef haar een kus. We lopen naar de woonkamer de jongens begroeten haar ook. Dan hoor ik voetstappen op de trap. Dat is vast Yasmine. Die is natuurlijk super nieuwsgierig geworden na mijn verhaal over Rachel. Ze geven elkaar een hand en begroeten elkaar. Daarna gaan ze op de bank zitten en nemen wat te drinken. Volgens mij klikt het wel.

Pov Yasmine

De jongens stellen voor om wat leuks te gaan doen. Als we druk aan het nadenken zijn wordt Ashton gebeld. Hij neemt heel vrolijk op maar zijn stem veranderd snel. Als hij heeft opgehangen kijken we hem nieuwsgierig aan. ‘’wat is er vraagt Calum’’ Ashton antwoord ‘’het was de manager, we moeten naar de studio komen’’. Luke kijkt met teleurgesteld aan. Dan heb ik ineens een super goed idee. ‘’wat nou als ik en Rachel gewoon gezellig gaan winkelen. Dan leren we elkaar meteen beter kennen’’ de jongens kijken elkaar aan en zeggen dat ze het een goed idee vinden. Dan zegt Luke ineens alleen wel op 1 voorwaarden. Ik kijk hem aan en zeg ‘’wat voor een voorwaarden dan’’ dan kijkt hij ineens heel serieus. ‘’ik betaal alles’’ meteen stemt Michael in ‘’ik betaal mee’’ tegelijk zeggen ik en Rachel dat dat niet hoeft alleen de jongens zijn zeker van hun zaak. Dus gaan we maar onze spullen pakken. de jongens zetten ons af bij het centrum en gaan daarna naar de studio.

Pov rachel

Yasmine en ik pakken onze spullen en worden afgezet bij het winkelcentrum. Het klikt goed tussen ons. We hebben een beetje de zelfde humor dus we lachen erg veel met elkaar. We gaan elke leuke winkel in die we zien. We kopen ook best wel veel. Maar de jongens zeiden dat we mochten kopen wat we wouden. We zetten ook nog een leuke foto op instagram. Er zijn veel positieve reacties over ons. Daar ben ik best wel blij mee want het is best wel vervelend als er veel meisjes zijn die je niet mogen. Als we zijn uit gewinkeld drinken we nog wat bij Starbucks. Het si best wel raar om daar weer te zitten ik heb Michael namelijk hier leren kennen. Als we het op hebben krijgen we een berichtje dat de jongens klaar zijn in de studio en ons komen ophalen. Het is allemaal perfect getimed. Als we bij de auto komen zetten we alle tassen achterin. Als we in de auto zitten vragen de jongens of we zin hebben om vanavond te gaan stappen. Natuurlijk lijkt ons dat een goed idee. We gaan snel naar huis om ons om te kleden.

Pov Yasmine

De jongens hebben ons gevraagd of we zin hebben om te gaan stappen. Het leek ons een goed idee. We gaan snel naar huis om ons om te kleden. Als we thuis komen rennen Rachel en ik meteen naar boven en trekken onze jurkjes aan die we hebben gekocht. We trekken bijpassende schoenen aan en doen ons haar en make-up. Als we benden komen zien we dat de jongens op ons zitten te wachten. Als Luke mij ziet komt er een grote glimlach op zijn gezicht. Hij kust me. Meteen zegt Ashton dat we dat straks ook nog kunnen doen. Rachel en Michael lopen voor ons hand in hand naar buiten. Ze zijn zo schattig samen. Als de taxi ons heeft afgezet lopen we naar binnen. De muziek dreunt aardig hard. We lopen eigenlijk meteen naar de bar en slaan een shotje achterover. Dan gaan we snel de dansvloer op. Dan word ineens het liedje gedraaid die ik 7 maanden geleden heb ingezongen met de jongens, ik zing hard mee. Ik loop samen met Rachel naar de bar we halen samen drankjes voor ons allemaal. Rachel zegt dat er een jongen is die al de hele tijd achter hun aan loopt. Ze wijst hem aan en we lachen allebei heel hard. Als hij ons ziet kijken komt hij naar ons toe lopen. Hij begint meteen te flirten. Meteen schreeuw ik heel er g hard ‘’jammer voor je wij zijn bezet’’ hij kijkt ons raar aan en zegt ‘’jullie zijn zo knap dat had ik wel verwacht’’ meteen zegt Rachel ‘’we zeggen toch we zijn bezet dus ga maar lekker iemand anders zoeken, dikke doei’’ hij loopt meteen weg. Rachel en ik komen niet meer bij van het lachen. de jongens komen naar de bar toe en vragen wat er aan de hand is. De jongens moeten er ook om lachen. dan ineens zie ik Megan. Ze loopt naar Calum toe en geeft hem een lange zoen. ‘’Oh ja sorry had ik nog niet verteld. Maar Megan zat alleen thuis dus ze is hier heen gekomen’’ meteen slaat de stemming over. Ik kan niet echt meer lachen. alleen we drinken aardig door. Na een tijdje zijn wel allemaal behoorlijk dronken behalve Megan. Ik ga samen met Calum drankjes halen en als ik terug kom staan Luke en Megan gewoon te zoenen. Eerst ziet hij me niet eens maar opeens ziet hij me hij wil naar met toe komen maar ik gooi zijn drankje over hem heen en loop weg. Rachel komt eigenlijk meteen achter me aan, alleen is me al snel kwijt. De andere zijn ook aan het zoeken. Ik ben gevlucht, gewoon de stad in. Ik heb geen idee waar ik ben en ik kan niks meer zien door de tranen in mijn ogen. Ik ga tegen een muurtje aan zitten. Ik merk dat ik moe word en ik val in slaap. Ik word wakker gemaakt door een politieagent die tegen me zegt dat ik met hem mee moet. Ik schrik best wel maar ik besluit op te staan en mee te gaan. Als ik op het bureau ben worden er vragen gesteld. Ik vertel alles eerlijk en er word gevraagd naar iemand die me kan komen ophalen. Ik kan helemaal niemand bedenken. Ik besluit Rachel te bellen. Ze neemt met een slaperige stem op. Ik zeg mijn naam en ze is klaar wakker. Ik vraag of ze me kan komen ophalen en of ze niets wil zeggen tegen de andere. Rachel zegt dat ze er meteen aankomt en dat ze niks zal zeggen. Na 15 minuten is ze op het bureau en neemt me mee naar huis.


Reacties:


xCalPal
xCalPal zei op 20 jan 2015 - 18:09:
God ik ben echt vals

x


xHiimacookie zei op 20 jan 2015 - 14:41:
Megan god damn *slaatzichzelfinface*


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 20 jan 2015 - 7:19:
Luke
How dare you
Verder^^


PinkyPunk
PinkyPunk zei op 19 jan 2015 - 22:29:
Je bent echt goed