Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Unexpectedly (gepauzeerd) » hoofdstuk 6 ( just dance )

Unexpectedly (gepauzeerd)

24 jan 2015 - 15:03

499

3

189



hoofdstuk 6 ( just dance )

sorry dat het maar een klein hoofdstukje is, maar ik wou toch wat uploaden.... laat weten wat je vindt! hou van jullie! <3

pov Yasmine

ik heb erg honger. het is ondertussen alweer 16:00 en ik heb nog niet gegeten. ik loop naar beneden en Luke loopt achter me aan. als we beneden zijn is er helemaal niemand. ik kijk Luke verbaasd aan. dan zegt hij ''zullen wel in de kelder aan het gamen zijn'' ik knik en loop naar de keuken. ik pak een appel en loop achter Luke aan naar de kelder. als we binnen komen in de game kamer zitten ze inderdaad te gamen. als ze Luke zien binnen komen vragen ze gelijk hoe het met hem gaat. hij antwoord heel erg vrolijk ''goed hoor'' dan zien ze mij. Ashton springt uit zijn stoel en geeft me gelijk een knuffel. meteen zegt hij ''nooit meer weglopen he'' ik kijk hem met een zielige blik aan en zeg met een kinderachtige stem ''ik zal het nooit meer doen'' de jongens lachen allemaal. dan zie ik Calum. ik loop naar hem toe en vraag hoe het met hem gaat. hij zal ook wel geschrokken zijn dat Megan Luke kuste. Hij knikt en zegt dat het wel goed gaat. ik vraag gelijk of ze het al uit hebben gepraat. hij haalt zijn schouders op en zegt ''ze zegt dat ze dronken was en niet wist wat ze deed'' ik kijk hem aan. ''dat geloof je toch niet'' zeg ik. hij haalt zijn schouders op en zegt ''ik weet niet meer wat ik moet geloven'' ik geef hem een dikke knuffel en loop naar Luke. hij kijkt me nieuwsgierig aan en vraagt hoe het met hem gaat. ik vertel hem het verhaal en hij knikt begrijpend. dan zegt Michael ''dus het is weer allemaal goed tussen jullie'' ik knik en zeg ''gelukkig wel'' dan vraag ik waar Rachel is. ''ze is even langs haar ouders, die heeft ze al een tijdje niet meer gezien'' zegt Michael. ik knik en plof op de bank. ''was spelen jullie?'' vraag ik. we hebben net FIFA 15 gespeeld maar we weten niet wat we nu moeten doen. ik sta op en stop Just Dance 2015 in de wii. de jongens lachen en ze gaan staan. eerst gaan de jongens met zijn vieren. ik ga achter ze op de bank zitten en lach me kapot. stiekem heb ik gefilmd, dus ik kan het straks op instagram zetten. als het liedje is afgelopen ga ik samen met Calum, Ashton en Michael. Luke lach ook als hij ons ziet. ik zie dat hij ook aan het filmen is. als hij klaar is met filmen draai ik me om en spring boven op hem. ik pak zijn telefoon en verwijder het filmpje. dan kijkt hij me zielig aan ''het was net zo'n leuk filmpje''. Ik schud lachend mijn hoofd. We dansen nog de hele middag door. het was echt een leuke dag vandaag. Ik startte de dag met hoofdpijn en verdriet. Maar de hoofdpijn voel ik bijna niet meer en ik en Luke hebben het goed gemaakt. dus geen reden voor verdriet!


Reacties:


xCalPal
xCalPal zei op 24 jan 2015 - 19:31:
Awhh lazy saturday hehe

x


xHiimacookie zei op 24 jan 2015 - 15:44:
Mwhaha Just dance is op.


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 24 jan 2015 - 15:26:
aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhwwwwwwwww
niceeeeeeeeeee