Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One Shots (1D&5SOS) ~ Fanfic Schrijft ~ AFGEROND ~ » Singing Star '

One Shots (1D&5SOS) ~ Fanfic Schrijft ~ AFGEROND ~

25 jan 2015 - 16:20

1214

2

402



Singing Star '

Image and video hosting by TinyPic

Vanuit Luke

Het sterrencafé mijn lievelingsplekje niet omdat hier alleen sterren mogen komen maar omdat er een prachtig meisje werkt. Als ik er ben maak ik altijd een tekening van hoe ze eruit ziet die dag, inmiddels heb ik al 20 tekeningen aangezien ze hier nog niet zo heel lang werkt en ik er niet altijd ben zijn het er nog niet zo veel. ,,Jongens ik ga eventjes.'' ,,Naar je meisje zeker.'' Ik word rood en knik. Calum lacht ,,Het is niet mijn meisje eigenlijk.'' ,,Maar je zou het wel willen.'' knipoogt hij. Weer knik ik waarna ik een lachende Calum achterlaat om naar het cafe te lopen. Zo ver is het gelukkig niet en als ik er ben zie ik tot grote opluchting dat het meisje er weer is. Ik weet haar naam nog niet eens en ik ben al tot over mijn oren verliefd op het meisje. Vrolijk loop ik het gezellige cafeetje binnen en loop richting mijn vaste tafeltje mijn tekenblok in mijn hand geklemt. ,,Hetzelfde als altijd meneer Hemmings?'' Het meisje staat nu naast zijn tafel en moeite om haar niet te zoenen heb ik zeker ,,Noem me maar Luke en ja graag!'' Ze glimlacht naar me ,,Nou Luke dat heb ik toevallig al gemaakt aangezien ik weet dat je hier vaker komt.'' Ze knipoogt naar me voor ze mijn tafeltje weer verlaat om weer verder te gaan achter de bar. Verbaasd blijf ik kijken naar mijn ice tea met een groen stampertje en een citroen aan de rand van het glas. Dan bekijk ik het meisje weer en zie dat ze een zwarte skinnyjeans aan heeft met daarboven een nirvana shirt en zwarte boots. Ik glimlach even bij het zien van het nirvana shirt maar besluit te tekenen en zoals altijd staat ze weer prachtig op de tekening niet omdat ik denk dat ik goed kan tekenen nee omdat zij erop staat. Met een Glimlach klap ik mijn boekje dicht hopend op haar naam ergens te horen dan weet ik dat tenminste ook weer. ,,Dames en heren!'' klinkt de stem van de baas van het cafe door de microfoon ,,Ik wil jullie graag voorstellen aan Melina Knight ze gaat She Looks so Perfect zingen van 5 Seconds of Summer.'' Verbaasd knipper ik met mijn ogen zoekend naar die 'Melina' Tot ik het meisje achter de bar nog snel wat rode lippenstift zie opdoen voor ze het podium oprent ,,Bedankt Travor voor die aankondiging.'' Giechelt ze ,,Maar ik zou graag willen dat een speciale jongen in dit cafe met me mee zingt dus Luke Hemmings durf je?'' Uitdagend houd ze de 2e microfoon naar voren waarna een grijns op mijn lippen komt te staan en ik de microfoon aanneem waarna She looks so perfect start.

(Samen)
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey

(Luke)
Simmer down, Simmer down,
They say we're too young now to amount to anything else

But look around
We work too damn hard for this just to give it up now


If you don't swim
You'll drown
But don't move
Honey

(Samen)
She looks so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Your lipstick stain is a work of art
I've got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so down

Hey Hey!
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey

Let's get out
Let's get out

(Melina)
Cuz It's deadbeat towns only here just to keep us down
While I was out,
I found myself alone just thinking about
If I showed up with a plane ticket
And your shiny diamond ring with your name on it
Would you wanna run away too?
Cuz' all I really want is you

She looks so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
I made a mixtape straight out of ninety Four'
I've got your ripped skinny jeans lying on the floor
And I know now, that I'm so down

(Samen)
Hey Hey!
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey

(Melina)
She looks so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Your lipstick stain is a work of art
I've got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so down

(Samen)
Hey Hey!
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey

She looks so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Hey, Hey
Your lipstick stain is a work of art
I've got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so down


,,Dat was geweldig Melina!'' ,,Dankjewel!'' Giechelt ze waarna ze een kus op mijn wang drukt en weer naar de bar snelt. Glimlachend krijg ik een idee. ,,Melina Knight.'' Spreek ik door de microfoon. Haar hoofd draait mijn kant op en ze kijkt me vragend aan ,,Je bent een geweldig lieve meid en sinds dag 1 dat ik je hier zag vind ik je al geweldig dus alsjeblieft zeg ja op een date met mij.'' Haar ogen twinkelen ,,Ja, Heel graag.'' Ik ren van het podium af waarna ik haar een knuffel geef en de mensen om ons heen hard klappen en fluiten. ,,Morgen 7 uur haal ik je hier op.'' Waarna ik een kus op haar wang druk en het Cafe verlaat niet door hebbend dat mijn tekenblok daar nog ligt. De Volgende dag spring ik wild uit bed waarna ik iedereen voorbij ren met mijn zenuwachtige gedoe ,,Luke kap is met zenuwachtig doen het is nog maar half 7.'' Roept Michael geirriteerd. ,,HALF 7 IK MOET OM 7 UUR DAAR ZIJN.'' ik begin alleen nog maar sneller heen en weer te rennen tot ik alles heb zeg ik iedereen gedag en rijd snel richting het Café. Eenmaal daar staat Melina op de hoek te wachten en ze is werkelijk prachtig een Zwarte jurk tot aan haar knieén die rode lippenstift gewoon perfect. Dan vallen mijn ogen op het tekenblok dat ze in haar handen heeft. ,,Je kan mooi tekenen Luke.'' Is het eerste wat haar mond verlaat. ,,J-je hebt het gezien?'' ,,Ja en ik vind het lief geen zorgen.'' ze drukt een kus op mijn wang en daarna pak ik haar hand en houd de auto deur voor haar open ze stapt in waarna ik de deur weer dicht gooi en aan de andere kant ook ga zitten. Als we bij mijn bestemming zijn pak ik haar hand en neem haar mee naar het midden van het park waar overigens door de jonges een prachtig kleed is neergelegd met een picknick mand kaarsen en mijn gitaar. ,,Het is zo mooi Luke.'' Het is inmiddels 8 uur als we gaan zitten en we kletsen de volgende 4 uren veel ik speel liedjes voor haar en ze geniet ervan inmiddels heeft ze een dekentje om haar schouders geslagen waarna we samen naar de sterren kijken. ,,Dit was geweldig Luke.'' Melina kijkt me aan met een lieve glimlach waarna ik terug glimlach ,,Alles voor jou.'' Terwijl ik mijn hoofd dichterbij breng en mijn ogen sluit waarna de kerktoren precies 12 uur slaat knallen de jongens vanachter de bomen vuurwerk omhoog en druk ik mijn lippen op die van Melina en ze had gelijk dit was perfect!

Dit is een beetje belabberd but i hope you still like it :3 (Mijn meldingen worden tegenwoordig groen omdat het mn lievelingskleur is x)


Reacties:


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 25 jan 2015 - 23:00:
Goed werk!!!
Thet are cute together
Xx


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 25 jan 2015 - 18:57:
niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee