Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One Shots (1D&5SOS) ~ Fanfic Schrijft ~ AFGEROND ~ » I Need That One Thing

One Shots (1D&5SOS) ~ Fanfic Schrijft ~ AFGEROND ~

28 jan 2015 - 20:12

807

4

306



I Need That One Thing

Image and video hosting by TinyPic

Vanuit Liam

Leegte dat is het nummer 1 gevoel wat ik heb als ik om me heen kijk. Je weet nooit of je de mensen om je heen kan vertrouwen of dat ze met je om willen gaan om je geld. Rustig loop ik wat door de stad met 4 kleerkasten van een bodyguards bij me omdat iedereen wel weer eens iets van me wil. Ik sta stil voor de dierenwinkel en als ik door de ruit kijk van de winkel worden mijn ogen getrokken door een lieve puppy en ik kan het niet laten om even naar binnen te gaan en te vragen hoe en wat. ,,Ik wil naar de dierenwinkel.'' Zeg ik tegen Jonas een van de bodyguards. Hij knikt kort en ze proppen zich met zijn vieren door de deur. ,,Hoe kan ik u Van--'' ,,OMYGOD jij bent Liam Payne!'' Glimlacht het meisje van rond de 19. Ik Glimlach naar haar. ,,Wat kan ik voor je doen?'' Wijzend naar die puppy ,,Ik zou wat informatie willen hebben over die puppy. ,,Dat is een Mopshondje het is een meisje en ze heeft hier de naam Smile gekregen.'' ,,Kinderen van het kankerfonds doe een wens wilde hier een keer met een puppy spelen uiteindelijk mochten ze de puppy een naam geven en dat werd Smile.'' ,,Ik wil die puppy.'' Het meisje knikt en haalt het jonge beestje uit zijn kooitje om hem vervolgens aan mij te overhandigen. Ik betaal haar en neem het jonge hondje mee naar buiten. Eenmaal thuis verlaten de kleerkasten van een bodyguards. Smile word een beetje onrustig en loopt heletijd heen en weer dus besluit ik mijn Gitaar te pakken en een rustig liedje spelen. Het jonge beestje lijkt er van te genieten want het kruipt dicht tegen me aan en samen met het hondje val ik inslaap. De volgende dagen bouw ik echt een band op met het hondje maar algauw word het verstoord door Sophia die telkens mijn aandacht wil. ,,Soph stop daar mee wil je.'' Ze knikt maar is toch beledigd. ,,Waarom staat die stomme hond boven mij.'' Schreeuwt ze opeens. ,,OMDAT DIE HOND TENMINSTE ECHT VAN MIJ HOUD EN NIET MET ME GAAT OM MIJN RIJKDOM ZONDER DIT HAD JE ALLANG EEN ANDER GEPAKT.'' Iets wat verslagen kijkt ze me aan voor ze knikt ,,Dat klopt en dat is precies wat ik nu ga doen.'' ,,Doei Liam James Payne.'' Ik schenk geen aandacht meer aan Sophia die het huis verlaat maar besluit wat troost te zoeken bij Danielle mijn ex vriendin die me vertelde altijd voor me klaar te staan als er een probleem zou zijn zoals verwacht komt ze zo snel mogelijk naar me toe. Ze troost me en speelt wat met Smile wat mij vertederd toe laat kijken en dan gaan mijn ogen pas open staan. Het probleem zat hem niet in de mensen maar in mij, ik miste wat ik lief heb en nu ze hier zo is besef ik maar al te goed dat ik eigenlijk nog steeds van Danielle houd dat ze nog steeds mijn alles is en ze bewijst het nu ook weer nu ze zo goed met Smile om kan gaan. ,,Dani.'' Ze draait zich naar me toe en kijkt me wat verlegen aan alsof ze weet wat er komen gaat druk ik haar tegen de muur en plant mijn lippen liefdevol op de hare. ,,Ik heb je gemist Liam.'' Ze kijkt me verliefd aan waarna ze met haar hoofd in mijn nek kruipt om een gelukzalige zucht los te laten. ,,Verlaat me niet zoals Sophia dat deed.'' Fluister ik in haar oor waarna ze uitbundig knikt en een passievolle kus op mijn lippen plaatst ,,Nooit.'' Dagen gingen voorbij waarin we steeds gelukkiger werden ik had nooit gedacht dat ik en Danielle weer bij elkaar zouden zijn maar de fans werden er veel gelukkiger van ook Smile kan goed met haar opschieten dagelijks gaan ze samen lopen en het doet me goed om te weten dat mijn hondje het ook zo goed met haar kan vinden als ik dat kan doen de jongens hadden enorm blij voor me gereageerd en ik vond dat ze nu voor altijd bij me moest blijven dus hier stonden we dan op het podium voor alle fans ,,Ik wil wat belangrijks vertellen.'' Alle fans gillen uitbundig terwijl de jongens me allemaal een knipoog geven. ,,Er is een speciaal iemand in mijn leven teruggekeert waarvan ik wil dat ze nooit meer weggaat, Lieve Danielle wil je even hierkomen. Verlegen staat ze op van haar plek om naar me toe te komen en zodra ze voor me staat zak ik meteen door mijn knieén ,,Danielle Please, Do you wanna marry me.'' ,,Yes Liam, Yes i do wanna marry you.'' Ik spring op waarna ik haar vol op de mond zoen dat ze nu eindelijk mijn verloofde is en blijft.


Reacties:


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 1 feb 2015 - 12:15:
Ahhw, lief


xCalPal
xCalPal zei op 29 jan 2015 - 18:58:
Ship je Sophiam niet? Of in ieder geval minder dan Payzer?
Wel lief trouwens (;

x


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 29 jan 2015 - 0:01:
Nice!!!!!


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 28 jan 2015 - 22:17:
aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhwwwwwwwwwwwwwww