Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One Shots (1D&5SOS) ~ Fanfic Schrijft ~ AFGEROND ~ » ~ Mummy Knows everything. '

One Shots (1D&5SOS) ~ Fanfic Schrijft ~ AFGEROND ~

30 jan 2015 - 21:17

1151

4

286



~ Mummy Knows everything. '

Image and video hosting by TinyPic

Vanuit Calum.

Sneeuwvlokjes dwarrelen naar beneden De jongens en ik heb een paar dagen vrij en deze dagen benuttig ik om bij mijn familie te zijn en ook zo mijn beste vriendin Merel. Op dit moment zit ze op school en ga ik haar zometeen verrassen door haar op te wachten bij haar school. ,,Mam ik ga naar de school van Merel!'' ,,Is goed Jongen veel plezier ze zal wel blij zijn!'' Ze drukt nog een kus op mijn wang voor ik het huis verlaat. Al gauw zie ik de school van Merel in zicht komen en ga ik bij het hek staan niet veel later galmt de bel over het schoolplein en zie ik mijn Merel de deur uitkomen. Ze staart somber voor zich uit en ze loopt daar helemaal alleen. ,,MEREL!'' Haar hoofd vliegt mijn kant op en al snel valt haar tas met boeken op de grond en rent ze richting mij. ,,Calum ik heb je zo gemist!'' Tranen van geluk glijden over haar wangen waarna ze me om de nek vliegt en we samen in de sneeuw vallen. ,,Ik heb jou ook gemist Merel.'' Ze verbergt haar hoofd dieper in mijn nek ,,Kom pak je tas dan kunnen we gaan.'' Ze knikt heftig waarna ze terug rent en haar tas pakt. ,,Hoe is je tour?'' Mijn ogen beginnen te stralen ,,Het is zo geweldig die fans geven je echt een kik!'' Merel glimlacht naar me. ,,Ik ben zo blij dat je er weer bent!'' ,,Ik kan toch niet zonder jou.'' Glimlach ik naar haar. ,,Hoe gaat het eigenlijk met jou ik heb 6 maanden van je gemist.'' Al gauw verdwijnt de lach van haar gezicht. ,,Merel wat is er aan de hand je kan me alles vertellen he?'' Ze knikt. Dan barst ze in tranen uit en trek ik haar tegen me aan. ,,Wat is er aan de hand?'' ,,Stil maar ik ben hier.'' Niks blijkt te helpen ,,Mijn moeder is dood.'' het is slechts een kleine fluistering maar ik heb het gehoord en mijn ogen worden groot. ,,Merel waarom heb je me dat nooit vertelt. ,,Ik wilde niet je tour verpesten ik wist dat je dan zou komen en ik wilde niet dat al die fans boos op me zouden worden.'' ,,Ben je gek jij bent mijn beste vriendin!'' ,,Jij staat boven alles!'' Er komt een zwakke glimlach op haar gezicht. ,,Hoe gaat het nu met je vader?'' ,,Hij verdiept zich alleen in het werken.'' Een diepe zucht verlaat mijn mond ,,Je weet dat ik over een klein dag weer weg moet.'' Ze knikt somber en nieuwe tranen glijden van haar wangen. ,,Ik wil dat je met me meegaat.'' Meteen vliegt haar hoofd omhoog en komt de glimlach terug op haar gezicht ,,Meen je dat?'' ,,Ja ik laat je niet alleen.'' Ze trekt me stevig tegen zich aan ,,Jij bent de beste!'' Ik snuif haar geur op Ze ruikt zo lekker tevens ziet ze er vandaag zo goed uit dat ik moeite heb om haar niet te zoenen. Ik Calum Thomas Hood, Ben verliefd op mijn beste vriendin Merel Demi Stevens. ,,Cal?'' ,,Ja?'' ,,Ik houd van je.'' Ik glimlach naar haar. ,,Ik Hou van je.'' Samen lopen we richting Merels huis. ,,Papa Ben je thuis?'' ze gaat het hele huis af waarna ze haar vader in de keuken vind. ,,Pap?'' ,,Wat moet je nu elke keer.'' Snauwt hij naar haar. ,,Sorry meneer Stevens maar ik wilde vragen of Merel met mij mee mag verder touren het zou haar goed doen.'' Zijn blik verzacht als hij mij aankijkt ,,Calum jongen lang niet gezien!'' Hij geeft me een knuffel en kijkt dan naar Merel die een beetje toekijkt. ,,Natuurlijk mag ze mee ik ben gewoon in zo'n goede bui.'' Merel knikt en knuffelt haar vader stevig ,,Bedankt.'' Eenmaal boven pakken we vast wat spullen voor haar als ik haar tegen de muur druk. ,,Merel?'' Ze knikt. ,,Ik moet je dit vertellen ik ben gek op je sinds dag 1 dat ik je ken en ik kan niet meer zonder je.'' En met dat druk ik mijn lippen op de hare en niet snel daarna beantwoord ze mijn kus door me vol passie terug te zoenen. ,,Ik dacht dat je dit nooit zou doen.'' En al gauw drukt ze haar lippen weer op de mijne. Als later al haar spullen gepakt zijn gaat ze mee naar mijn huis waar mijn moeder haar hartelijk begroet en ook ik mijn spullen weer inpak. Mam ons vliegtuig gaat morgen om 14:00!'' ,,Is goed lieverd ik breng jullie.'' ,,Kom.'' Ik pak Merel haar hand waarna ik haar meetrek naar mijn kamer wanneer de deur achter haar dicht valt druk ik meteen mijn lippen op die van haar waarna ze me maar al te graag terugzoent samen belanden we op mijn bed waarna ik haar op mijn schoot trek en de kus stop. ,,Dit betekent zoveel voor mij.'' ,,Ook voor mij ik dacht dat je niet hetzelfde voelde.'' Ze giechelt wat zenuwachtig. ,,Don't Be Nervous.'' Ze knikt en legt haar hoofd in mijn nek. ,,De tour gaat geweldig worden nu jij er bij gaat zijn.'' ,,Nu kan je ook eindelijk Luke. Michael en Ashton ontmoeten.'' ,,Lijkt me leuk.'' Ik ga op mijn bed liggen waarna ik haar tegen me aantrek zachtjes hoor ik iemand snurken wetend dat ze in slaap is gevallen. Ik kijk naar haar gezicht haar blonde lokken liggen voor haar ogen en ik kan het daarom ook niet laten ze achter haar oren te schuiven om vervolgens nog een klein kusje op haar lippen te drukken voor ik ook in een diepe slaap val. ,,Cal?'' Zachtje kusjes worden op mijn gezicht gedrukt ,,Calum je moet wakker worden.'' Ik open mijn ogen om Merel's prachtige gezicht te ontmoeten. ,,Goedemorgen Love.'' Ze drukt een lange kus op mijn lippen voor ze uit bed stapt ,,Ik ga eventjes douchen daarna kan jij en dan moeten we weg.'' Ik knik en sta ook op om beneden even mijn moeder te begroeten en mijn nirvana shirt uit de was te halen. Als ik weer boven ben staat Merel fris en fruitig voor me en sprint ik zelf de douche in. Als ook ik klaar ben en we samen nog hebben gegeten gaan we richting het vliegveld. ,,Ben je er klaar voor?'' Ze knikt uitbundig ,,Meer dan klaar! Als ook onze koffers op de band liggen keer ik me naar mijn moeder ,,Ik hou van je!'' ,,Veel plezier lieverd en pas goed op Merel breek haar hart niet!'' ,,Hoe weet je-?'' ,,Ik merk alles lieverd, veel plezier op tour en ik hoop snel weer wat van je te horen.'' Ze drukt nog een kus op mijn wang en geeft me een knipoog voor ze het vliegveld verlaat en wij in het vliegtuig stappen om onze tour voort te zetten met mijn prachtige meisje.

OKE OKE DEZE IS ECHT SLECHT MAAR VOOR MIJN FAVES WAS DE INSPIRATIE ECHT BAGGER.


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 30 jan 2015 - 22:45:
aaaahhhhhhhhwwwwwww


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 30 jan 2015 - 22:37:
Sweet!!


xCalPal
xCalPal zei op 30 jan 2015 - 21:56:
Lieff einde (';

x


xHiimacookie zei op 30 jan 2015 - 21:31:
Maak een one shot over dat een meisje een jongen steeds opnieuw een kans geeft die hij steeds blijft verneuken ;x.