Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One Shots (1D&5SOS) ~ Fanfic Schrijft ~ AFGEROND ~ » Ducky

One Shots (1D&5SOS) ~ Fanfic Schrijft ~ AFGEROND ~

1 feb 2015 - 22:02

1023

4

371



Ducky

Image and video hosting by TinyPic

Vanuit Zayn

Met een emotieloze blik staarde ik naar de vijver in onze maar nu tegenwoordig mijn achteruin. ZAP Was verleden tijd Perrie had me bedrogen. Het doet pijn om te weten dat ze nu met een andere man in bed ligt maar als ze het zo wilt dan krijgt ze het zo. Mijn hart ligt in 2 stukken en daarom wil het zingen voor de 4e Cd niet lukken. Onder opnames moet ik huilen omdat ik aan Perrie denk of ik word kwaad om dat ik denk aan wat ze gedaan heeft. Daarom hebben ze besloten om mij een tijdje vrij te geven om tot rust te komen. Het enige wat ik doe is of iets breken of voor me uit staren zoals nu of ik prop mezelf vol met chocolade pannenkoeken en daarna te lui zijn ze er weer af te sporten. De moeite om haar spullen op te halen neemt Perrie niet dus ik heb ze in de tuin gedumpt en haar gsmst dat ze,ze daar kan weghalen ik wil haar niet meer zien of horen. Al mijn Little Mix Cd's heb ik verbrand in de vuurkorf omdat ik bang was ze te willen beluisteren. Verbazingwekkend kijk ik naar het eendje wat neerploft in onze vijver. Het is een zielig maar bijzonder eendje het heeft 1 poot en er is een stuk van zijn snavel afgebroken. Ik krijg medelijden met dit eendje en ik heb het gevoel dat ik het moet verzorgen zo gezegd zo gedaan loop ik op mijn blote voeten op he terras om het eendje die hevig tegen stribbelt uit het vijvertje te halen. Ik druk het zachtjes tegen me aan en op wonderbaarlijke manier word het rustig en blijven zijn kraaloogjes in mijn ogen kijken. Ik loop regelrecht naar de 2e badkamer en laat het bad daar vollopen met wat lauw water en zet het eendje daarin die rustig heen en weer probeert te zwemmen. Dit eendje word van mij ,,Ik ga jou Duck noemen.'' Het eendje kwaakt wat het lijkt wel alsof hij me gehoord heeft. ,,Duck ik ga nu naar beneden ik laat de deur voor je open staan en als je zin hebt om te komen mag je naar beneden vliegen aangezien lopen moeilijk voor je is.'' Eenmaal beneden zet ik mijn tv aan en kijk wat saaie soaps als ik na een tijdje honger krijg besluit ik wat kip te maken en ook Duck blijkt trek te hebben want hij komt naar me toevliegen en zijn kraaloogjes kijken naar mijn kip in de pan. ,,Voorzichting snij ik er een stukje af en haal het bot eruit om het vervolgens op mijn hand te houden waar Duck het tevreden van af hapt. ,,Jij bent mijn kleine vriend!'' Duck kwaakt wat naar mij terwijl we samen verder naar de tv kijken. Rond 8 uur vliegt Duck weer naar boven en gaat de bel door het huis heen en loop ik wat met tegenzin naar de deur. Maar als ik die opentrek word ik begroet door 4 jongens die me in een groepsknuffel trekken. ,,Kom binnen jongens.'' Ik glimlach oprecht naar hun. ,,Gaat het al beter.'' Ik knik terwijl ze zich op de bank zetten loop ik naar de keuken voor 5 glazen cola en een zak chips voor Niall. als ik alles aan ze gegeven hebt laat Niall een hongerig geluidje horen als ik de zak in zijn handen duw. ,,Typisch.'' Lacht Louis waarna we een meidengil van Harry horen komen. ,,ZAYN WAAROM ZIT ER EEN EEND OP MIJN HAAR, MIJN HAAR ZAYN.'' Bang maar boos tegelijk kijkt Harry naar mij. ,,Dat is Duck mijn eend die ik vandaag heb ontmoet in de tuin.'' De jongens beginnen keihard te lachen maar Harry kijkt echter nors voor zich uit. ,,Duck kom eens hier.'' Roept Niall in de verwachting dat hij niet luistert maar zoals gevraagt vliegt Duck naar Niall die met bewondering naar het eendje kijkt. ,,Hij is bijzonder Zayn!'' Dat is hij zeker Niall. ,,Duck is mijn vervanging voor Perrie!'' Dagen gingen voorbij waarop ik mijn dagen spendeerde met Duck. Toen de bel door het huis ging ,,Duck wacht jij hier!'' Waarna een kwaak van Duck ter bevestiging kwam. Ik heb de deur nog niet opengetrokken of een huilende Perrie viel me in de armen ,,Je moet me helpen Zayn Jayden is vreemd gegaan en het is zo niet eerlijk en ik mis je ook zo erg en ik kan het allemaal niet meer aan hoe kan iemand nou vreemd gaan?'' Even komt er medelevende blik op mijn gezicht maar die verdwijnt al snel. ,,Jij bent anders ook vreemd gegaan.'' Gek genoeg klinkt mijn stem niet anders gewoon zoals ik het over wou brengen. ,,Dat is anders!'' ,,Dat is het niet als je me nu excuseert ik wil je niet meer in mijn huis hebben.'' ,,Dit kan je niet maken Zayn Alsjeblieft!'' ,,Nee Doei Perrie.'' Met een klap gooi ik de deur voor haar neus dicht waarna ik me weer terug keer naar de woonkamer waar Duck nog altijd op me zit te wachten en zodra hij me ziet begint hij te kwaken alsof zijn leven ervan hangt. Ik til het diertje op waarna ik het zachtjes over zijn rug aai en al gauw is het weer rustig. Net wanneer ik rustig zit gaat de bel weer. Boos sta ik op Met een harde ruk trek ik de deur open ,,Godverdomme Perrie ik zei dat ik --'' ,,ANNA!'' Blij trek ik het meisje in mijn armen waarna ze haar armen om mijn nek slaat. ,,Ik heb je gemist Zayn, ik hoorde het van Perrie en heb al mijn spaargeld op een ticket naar hier gelegd.'' ,,Dat had echt niet gehoeven Anna, ik betaal het je 2 dubbel terug!'' ,,NEE'' ,,Ik ben hier als je beste vriendin en die taak vervul ik ook.'' Ik druk een kus op haar wang waarna ik haar mee naar binnen trek en als vanzelf kwaakt Duck weer luid naar mij. Ik aai het beestje weer over zijn rug waarna het weer rustig word. Anna kijkt bewonderd naar het beestje. Waarna we samen wat met Duck spelen en ik Perrie officieel vergeet.


Reacties:


xCalPal
xCalPal zei op 2 feb 2015 - 15:00:
Ooohw dit is best awkward mijn moeder heet Anna :'
Leuke eend mwhehehe
Maar ZAP betekent niet Zayn And Perrie (neem aan dat je dit al wist^^)

x


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 1 feb 2015 - 23:01:
Ik loop al maanden te roepen dat eenden wel goede vrienden kunnen zijn (lang verhaal waarom).
Dit verhaal versterkt het alleen maar =)
Thanks for make me smile
Xx


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 1 feb 2015 - 22:21:
Nu wil ik een eend _
niceee dit


xHiimacookie zei op 1 feb 2015 - 22:19:
Mwhaja ik zie dit zo voor me sorry