Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One Shots (1D&5SOS) ~ Fanfic Schrijft ~ AFGEROND ~ » Poor Nialler '

One Shots (1D&5SOS) ~ Fanfic Schrijft ~ AFGEROND ~

2 feb 2015 - 22:03

1341

4

376



Poor Nialler '

Image and video hosting by TinyPic

Vanuit Niall.

De lucht was donkerzwart het regende heel hard maar het kon mij niks schelen. Ik was maar Niall Horan uit one direction. Met de nadruk op Was ze hebben besloten met zijn viertjes door te gaan en niemand leek het wat te boeien. Nu zat ik hier in het park op een bankje voor me uit te staren wat ik nu kon gaan doen. Ik kon natuurlijk alles met het geld wat ik nog op mijn bankrekening had staan maar het was niets voor mij, geld maakt me niet gelukkig terwijl ik dacht dat Harry, Liam, Zayn en Louis echte vrienden waren hadden hun al een plannentje me uit de band te schoppen. Het deed mij verschrikkelijk veel pijn dat ze dit gedaan hadden maar wat kon ik eraan veranderen ik was maar Niall Horan dat zielige ierse jochie die schijnbaar niet veel betekende. De tranen stroomden inmiddels over mijn wangen de wereld was het schijnbaar met me eens wat de regen stopte maar niet met stromen. ,,Jongen ga naar binnen je vat nog kou!'' Riep een oude dame die net voor haar deur stond maar ik had slechts met mijn hoofd geschud. Het lijkt of mijn hart uit mijn lijf is gescheurd zo'n pijn doet me dit. Als ze me nu zullen zien zouden ze denken wat een zwerver die een beetje op een bankje gaat zitten in de regen maar ook dat kon mij niks meer schelen. Doorweekt van de regen trok ik wat aan de touwtjes van mijn vest was dit echt het einde voor mij of zouden er nog fans zijn die het niet met de beslissing eens waren al leek me dat behoorlijk sterk ze liggen allemaal aan de voeten van de andere jongens. Het gaat nog harder regenen maar nog steeds geef ik er niet om. Ik blijf wat voor me uit staren terugdenkend aan alles waardoor de meeste dingen wel op zijn plek vallen. We woonden met zijn alle samen dus ik had nu ook geen huis dan maar een hotel tot ik een eigen huis heb. Uiteindelijk sta ik toch maar op om een van de goedkoopste hotelletjes te vinden. Niet veel later heb ik er eentje gevonden die de naam Place to Be draagt. Met mijn doorweekte kleding en mijn voeten die soppen van het water stap ik naar binnen waarin ik in een klein maar fijne lobby stap. ,,Hoe kan ik u van dienst zijn?'' ze kijkt omhoog en dan worden haar ogen groot ,,Maar,Maar u bent Niall Horan uit One Direction hoe komt het zo dat u in zo'n goedkoop hotelletje als deze terecht bent gekomen.'' Bam steek door mijn hart. ,,Ik was Niall Horan uit one direction.'' ,,Mag ik nu een kamer?'' Mijn stem klinkt schor van de tranen ze zal het gemerkt hebben want ze drukt een sleutel in mijn handen. ,,Onze beste kamer rust maar wat uit.'' Ik bedank haar en ga met de trap naar boven waar sporen van mijn schoenen blijven staan die nog steeds soppen van de regen. Eenmaal in mijn hotelkamer bedenk ik me dat ik nog geen kleding bij me heb en loop weer terug om vervolgens richting de stad wat kleding te kopen en me weer terug te trekken in mijn hotelkamer waar ik de hele avond jankfilms kijk en chocolade ijs eet. De volgende dag gaat precies hetzelfde ik ga naar buiten naar het park en ga in de regen op het bankje zitten nadenken waarna ik weer drijfnat terugloop naar het hotel om daar nog een nacht te logeren en vervolgens hetzelfde weer te herhalen dit gaat een week zo tot er op mijn deur geklopt word. Iets wat nors trek ik de deur open om daar Layla mijn vriendin te zien staan haar was ik eventjes vergeten maar toch krijg ik een kleine glimlach op mijn gezicht als ik haar zie staan. ,,Layla.'' Ik knuffel haar en wil een kus op haar mond drukken maar ze draait haar hoofd weg zodat de kus op haar wang beland. ,,Ik wil met je praten.'' Waarna ze langs me heen mijn hotel kamer inloopt. ,,Ik heb harry gekust.'' Valt ze met de deur in huis. Mijn mond valt open en tranen wellen op in mijn ogen. ,,Je Déed wat!'' ,,Ik heb Harry Gekust en ik genoot ervan.'' Ze slaat haar armen over elkaar en een gemene grijns speelt om haar lippen. ,,Sterker nog ik ga al de heletijd met Harry maar dit was zijn plan om je nog wat te kwetsen.'' Op dit moment voelt het alsof er 20 messen in mijn hart zijn gestoken terwijl ik op mijn knieén val en de tranen over mijn wangen stromen pakt ze een camera maakt een foto van me en verdwijnt weer uit mijn hotel kamer. Waarna ik op de grond ga liggen en me vast klamp aan mijn kussen. in een week alles waar ik van hield kwijt. ,,Meneer Horan gaat alles wel goed.'' Sarah het 19 jarige kamermeisje knielt bij me neer terwijl ze lieve woorden fluistert. ,,Bedankt.'' Piep ik. Ze knikt ,,Kom ga even zitten.'' Ze zet me recht op het bed en kijkt me aan ,,Wat is er toch allemaal gebeurt.'' Met betraande wangen vertel ik haar het hele verhaal waarna ze me in haar armen neemt. ,,SARAH AAN HET WERK.'' Word er door haar pieper geschreeuwt. Ze playbackt een sorry en verlaat als een speer mijn kamer. Emotieloos kijk ik rond in mijn kamer hoe kon ze me dit nou aan doen. Beter gezegd hoe kon Harry me dit aan doen. Wanneer ik de tv aanzet springt BBC One erop ,,En dan nu een Intervieuw met One Direction!'' Mijn hoofd zegt dat ik het weg moet klikken maar mijn hart zegt dat ik moet luisteren naar wat ze te zeggen hebben maar als ze vrolijk over de volgende tour beginnen te praten klik ik snel de zender weg. Het is pijnlijk om te moeten zien dat niemand je mist al had ik niet anders verwacht. Ed smste me nog dat ik een klootzak was om te denken dat ik het 'solo' aankan zoals ze iedereen hebben aangepraat en nog steeds snap ik niet waarom ik heb hun nooit wat aangedaan. Ik besluit mijn vaste ritueel weer te gaan herhalen als ik zie dat het buiten heel hard regent ik trek wat andere kleding aan en ik stap naar buiten op naar het park om me daar helemaal nat te laten regenen en rustig na te kunnen denken zonder dat er iemand is die me pijn doet of me kwetst. Eenmaal op mijn vaste bankje zie ik een stelletje lopen en als ik beter kijk zie ik dat het Harry en Layla zijn. Snel kijk ik weg maar nog net niet te snel om te zien hoe Harry me een vuile blik geeft en Layla vol op de mond zoent. Het is genoeg zo de pijn neemt mijn hele lichaam over en ik bedenk me niet ik loop naar de drogist om allemaal soorten pillen te kopen waarna ik nog een rare blik krijg van de vrouw die achter de kassa zit maar het doet me niets. Als ik alles heb loop ik terug naar het hotel waar ik de pillen klaarleg ik kies een mooi setje kleding en besluit in bed te liggen even bedenk ik me een afscheids briefje te schrijven maar dan bedenk ik me dat toch niemand dat zal lezen. Ik grijp naar de pillen en neem van alles een hand vol in waarna ik mij in het kussen laat vallen en mijn ogen sluit om vervolgens in een slaap te vallen waar ik niet meer uit zal komen.

Vanaf die dag had iedereen spijt van zijn daden toen ze deze verschrikkelijke tekst in de krant zagen staan

' Niall Horan 13 September 1993 + 12 Maart 2014
Oorzaak van de dood : Zelfmoord


Okay Okay ! Dit is het ergste wat ik ooit geschreven heb tot nu toe en ik meen hier in deze SA nergens wat van want ik hou van alle 5 mn bae's


Reacties:


xCalPal
xCalPal zei op 3 feb 2015 - 12:54:
Wow whut Niall is op z'n eigen verjaardag doodgegaan


xCalPal
xCalPal zei op 3 feb 2015 - 12:54:
Niall mag niet dood gaan. Jezus Harry wat een klootzak. Echt goed geschreven <3

x


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 2 feb 2015 - 22:17:
O my god
*veegt tranen weg*
Zo mooi maar ook zo zielig.
Echt serieus aan het janken


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 2 feb 2015 - 22:15:
Okii ik mag huilen van mezelf want Niall is zonet op MIJN verjaardag overleden *huilt**gooit dingen naar muur*