Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Do you love me? {luke hemmings} » chapter 1

Do you love me? {luke hemmings}

24 feb 2015 - 16:58

356

3

182



chapter 1

dit is het begin van mijn nieuwe verhaal! hope u like it! xx

''schiet op!!'' schreeuw ik hard naar boven. ik hoor de echo van mijn stem door de hal. ik loop terug naar de woonkamer en plof neer op de bank. ineens hoor ik snelle voetstappen op de trap. ik lach als ik madelief in de deuropening zie staan. je kan zien dat ze zich enorm heeft gehaast. ''wat is er, zie ik er gek uit'' zegt ze op een geschrokken toon. ik schud mijn hoofd ''nee, je ziet er fantastisch uit, net als altijd''. ze lacht ''jij ziet er ook fantastisch uit''. ineens hoor ik een stem in de hal ''hoe zie ik eruit?''. ik herken de stem. ik spring op uit de bank en ren naar de hal. ik vlieg Rachel in haar armen ''jij ziet er helemaal fantastisch uit'' we lachen allebei. dan komt Madelief de hal inlopen en geeft Rachel ook een knuffel. we zijn al 5 jaar beste vriendinnen van elkaar, en zitten bij elkaar in de klas. wij samen zijn de gekste van de klas. we kunnen niet zonder elkaar. als er op school 1 uit de klas wordt gestuurd zorgen de andere 2 dat ze er ook uit worden gestuurd. eigenlijk gestoord maar ja dat zijn wij ook. ''zijn jullie er klaar voor?'' vraagt Rachel. ''jaaaaa'' schreeuw ik heel hard. Madelief en Rachel leggen hun handen op hun oren. ''oke dat is wel duidelijk genoeg'' we lachen allemaal en pakken daarna onze koffers die al klaar staan in de woonkamer want, we gaan gewoon naar Australië. ik kan het nog steeds niet geloven. ik zit samen met Madelief en Rachel op de dance academy. we zitten nu in het laatste jaar en als je in het laatste jaar zit ga je altijd op soort van excursie elk jaar naar een andere bestemming en wij gaan gewoon naar Australië. ik kan het nog steeds niet geloven. zometeen kom ik iemand van 5 seconds of summer tegen. ik weet zelf ook wel dat het onmogelijk is alleen ik blijf het gewoon hopen. ik heb geleerd dat je altijd je hart moet volgen en dat niets onmogelijk is dus hier ga ik ook voor.......


Reacties:


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 19 feb 2015 - 15:34:
Mijn vriendinnen en ik zijn echt precies zo! Hahh


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 19 feb 2015 - 13:03:
niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
xx


xHiimacookie zei op 18 feb 2015 - 22:57:
Haha dat doen ik en mijn vriendin dus serieus in de klas