Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » This Is Me-> Michael Clifford//5SOS » 11.

This Is Me-> Michael Clifford//5SOS

19 feb 2015 - 22:08

792

8

468



11.

Image and video hosting by TinyPic

~Clary~


Zodra ik thuis kom ren ik naar boven waar ik mijn tas in een hoek pleur en me op mijn bed laat vallen. Hoe kon ik zo dom zijn? Ik weet dat Michael niks voor me voelt en dat hij me haat. En ik voel niks voor hem en ik haat hem.
Maar waarom heb je hem dan een blowjob gegeven?
Geen idee. Ik draai me om en duw mijn hoofd in mijn kussen waar ik in gil. AARRGG! Ik wil niks met Alex hebben! Nola vind me vast gek nu! Ze heeft het vast allang aan de rest verteld!Hun vinden mij ook gek! Michael haat me! Heeft het vast tegen de andere verteld! De hele school weet het straks! Maar waarom zoende hij me? Waarom zoende ik hem terug?
''Ik haat het!''
''Clary?'' Ik haal mijn hoofd uit mijn kussen en zie Jace in de deuropening staan.
''Hhm?''
''Wat is er?''
'''Gewoon problemen.''
''Okay. Je kan het me vertellen. Over wie gaat het?''
''Michael.'' Jace springt op en kijkt boos.
''Wat heeft die klootzak gedaan?'' Jace heeft Michael nooit gemogen. Van jongs af aan al niet. Toen ik en Michael nog vrienden waren mocht Jace Michael al niet.
Ja vroeger waren ik en Michael vrienden. Allemaal voordat hij met Melissa mijn aartsvijand kreeg. Hij had me gewoon laten vallen voor haar. Toen ik met hem erover wou praten was hij boos op me geworden.

*Flashback*
''Mikey?''
''Ja Clary?''
''Waarom heb je met Melissa?''
''Omdat ik van haar houd.''
''Maar je weet toch dat ze jou van mij weghoudt.''
''Clary serieus? Ik heb verkering en ga iets meer met mijn meisje om. Mag dat soms niet?''
''Jawel maar je weet dat ze mij niet mag! En ik mag haar niet! Ze houd je weg bij mij! Je beste vriendin!''
''CLARY IK HOU VAN HAAR! EN JIJ KAN DAAR NIKS AAN DOEN! EN ALS JE DAT NIET BEGRIJPT FLIKKER JE MAAR OP!''
*Einde Flashback*



''We hebben gezoend.'' Fluister ik en Jace gezicht word iets zachter.
''Je hebt wat?''
''Hij zoende mij! En ik zoende hem terug.''
''Hij gaat eraan!''
''Nee Jace! Ik praat nooit meer tegen hem! Ik wil een knuffel.'' Jace knikt en gaat naast me op het bed liggen waarna hij me tegen hem aantrekt.
''Alles komt goed zusje.''

Na een uur zo te hebben gelegen gaat de deur open en komen onze ouders thuis met zo te horen Floortje.
''Jace?! Clary?!''
''Boven.'' Antwoorden ik en Jace tegelijk.
''Vanavond komen er acht collega's van ons met hun zonen dus zorg ervoor dat jullie er goed uitzien! En Jace hier moet je bij zijn!''
''Maar ik heb met Serena afgesproken!''
''Ow laat Serena anders hier komen!''
''Dan moet ik haar nog ophalen!''
''Ook goed! En Clary je moet echt goed zorgen dat niemand je haren ziet onder je pruik!'' Arg!

~Nola~

Ik en Calum liggen op zijn bed als de deur open gaat.
''Calum?! Nola?!''
''Mam?'' Calum staat op en loopt naar beneden. Mij meenemend.
''Mam!'' Calum vliegt zijn moeder om haar hals terwijl ik wat in de deuropening sta.
''Hooi mevrouw Hood.''
''Nola goed om jou ook hier te zien.''
''Mam wat doen jullie na een dag al weer hier?''
''We waren vergeten dat we bij de Maynards collega's van ons zouden eten, net zo als de Cliffords, Hemmings en Irwins.'' OW KUT!
''Moet ik mee?''
''Sorry lieverd maar dit etentje is nogal belangrijk.''
''Mag Nola dan wel mee?'' Calum kijkt me hoopvol aan en ik schud voorzichtig mijn hoofd.
''Ga gewoon met je ouders daarheen ik zou vanavond toch wat gaan doen met Melina, Lindy en Clary.''
''Je mag mee hoor Nola.''
''Hoeft niet mevrouw Hood. Ik heb toch al afgesproken dus het maakt helemaal niet uit.
''Okay meid.''
Ik geef mevrouw Hood een glimlach en Calum een kus op zijn wang waarna ik het huis verlaat en naar Melina.
Ondertussen stuur ik een bericht naar Lindy.

Melina's huis nu!
Waarom?

Leg ik strak wel uit! Je moet echt komen is belangrijk!
Okay kom eraan!


Niet veel later sta ik voor Melina's huis en bel aan.
''Hey waarom moest ik nou komen?'' Lindy staat hijgend naast me en ik geef haar een glimlach. Al snel gaat de deur open en stapt Luke naar buiten terwijl hij Melina en Brent een knuffel geeft.
''Hey.'' Melina laat ons binnen waarna ze de deur weer dichtdoet en met ons naar boven loopt.
''Okay Nola wat is er aan de hand?'' Vraagt Lindy zodra we op Melina's kamer zijn.
''Calum, Luke, Ashton en Michael zijn vanavond bij Clary voor een etentje maar Clary weet dat nog niet. En gelukkig weet Calum het ook niet.''
''Dus daarom moest Ashton onze date verzetten.'' Antwoord Lindy.
''En daarom moest Luke naar huis.'' Antwoord Melina.
''Ja daarom dus. En wij moeten er voor zorgen dat de jongens haar niet herkennen.''
''Hoe?''
Ik haal mijn schouders op en voel mijn telefoon trillen.
Kan niet mee vanavond op stap):
Stomme ouders
Stomme dineetje
Stomme collega's
ALLES IS GEWOON STOM!
Ps. Heb je het de andere meiden verteld?

Ahw jammer
Nee en als je dat niet wilt doe vertel ik het ook niet.


Thanks XX
Ik vertel ze het liever zelf een keer

Snap ik



----
Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:

1 2

xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 21 feb 2015 - 12:41:
Aawhh Nola en Calum zijn schattig samen <3
-xoxo


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 20 feb 2015 - 14:56:
Hullieeeee, sorry inside joke. Haha, goed ditt!


LoveMichael
LoveMichael zei op 20 feb 2015 - 13:02:
verder


5sosxx
5sosxx zei op 20 feb 2015 - 12:59:
verderrr


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 20 feb 2015 - 12:58:
verderrrrr