Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The pressure of love (AF) » ~20~

The pressure of love (AF)

22 feb 2015 - 21:26

3446

7

415



~20~

Image and video hosting by TinyPic

~Nola~

Ik gooi de deur van mijn slaapkamer dicht. Zo, hopelijk gaat Liam nu met Melina praten. En hopelijk gaat die egoïstische klootzak nu weg uit mijn huis. Ik ben duidelijk genoeg geweest, toch? En het is gewoon zo, wie aan Lindy komt, komt aan mij...simpel zat. Hetzelfde geldt voor Melina en Amber, daarom ging ik ook praten met Liam. Ik pak mijn cd van 'Westlife' en stop die in mijn cd-speler. 'Nothing's gonna change my love' komt door de boxen. Deze ken ik dus helemaal uit mijn hoofd en ik ben toch alleen. Ik ga aan mijn bureau zitten en open mijn schriftje. Ik begin er in te tekenen terwijl ik mee zing, met het nummer.

If I had to live my life without you near me
The days would all be empty
The nights would seem so long
With you I see forever oh so clearly
I might have been in love before
But it never felt this strong

Our dreams are young and we both know
They'll take us where we want to go
Hold me now
Touch me now
I don't want to love without you

Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love
Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
The world may change my whole life through
But nothing's gonna change my love for you

If the road ahead is not so easy
Our love will lead the way for us
Like a guiding star
I'll be there for you if you should need me
You don't have to change a thing
I love you just the way you are

So come with me and share the view
I'll help you see forever too
Hold me now
Touch me now
I don't want to live without you

Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love
Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
The world may change my whole life through
But nothing's gonna change my love for you

Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
The world may change my whole life through
But nothing's going to change my love for you

Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love
Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
The world may change my whole life through
But nothing's gonna change my love for you

Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love


Ik kijk naar mijn schriftje en zie dat ik een hart getekend heb, met de naam van Zayn erin geschreven. Dan schrik ik op van geklap. Ik draai me om en mijn hart maakt een sprongetje. Zayn! Ik sta op.
,,Sorry, ik was even in mezelf gekeerd. Ik vind het zo'n leuk nummer, ik moest meezingen en ik dacht dat ik alleen was.” Ratel ik maar door. Zayn legt zijn vinger op mijn lippen en mijn adem stokt. Die aanraking! De tinteling die nu over mijn hele lichaam gaat.
,,Het was prachtig.” Zegt hij en ik zucht van verlangen. Zayn gaat op mijn bed zitten. ,,Ik ben hier om met je te praten.” Ik knik en ga naast hem zitten. ,,Nola.” Zayn pakt mijn handen en kijkt me diep in mijn ogen aan. ,,Het spijt me zo van Perrie. Ik weet dat ik fout zat om te denken dat ik je jaloers kon maken door met haar te gaan.”
,,Wilde je me jaloers maken?”
,,Ja.”
,,Maar waarom dan? Je wist toch dat ik Jordan niet leuk vond?”
,,Ik weet niet wat me bezielde. Ik dacht dat je me niet leuk vond, omdat jij niet terug zei dat je mij ook leuk vond.”
,,Dat hoef je niet te zeggen, iedereen zag het.”
,,Waarom was je naar me op zoek toen je me zag met Perrie? En hoe wist je dat ik in het park was?”
,,Van Harry en ik wilde je vertellen dat ik verliefd op je was.”
,,Was?” Even moet ik lachen in mezelf. Zayn wilt natuurlijk horen dat ik nog steeds verliefd op hem ben. Zal ik een grap uithalen? Nee, dat zou flauw zijn.
,,Ben.” Zeg ik glimlachend. Zayn kijkt me blij aan. ,,Maar ik weet niet hoe het zal zijn tussen ons. Je had mijn hart gebroken.”
,,Had?”
,,Hebt. Het is nog steeds gebroken en ik moet echt nog zien of je echt van mij houdt.”
,,Maar ik hou echt heel veel van je. Vanaf het moment dat ik in je ogen keek, was ik al verkocht. Ik durfde nooit wat te doen. Toen we voor het eerst zoende in het park...dat voelde zo goed en toen zei ik dat ik van je hield. Maar jij zei het nooit terug.”
,,Nee, want ik vond het al reden genoeg. Je was verliefd op mij en je zoende mij, dat zegt genoeg. Ik zoende terug, daaruit kon je ook uitmaken dat ik ook verliefd op jou was.”
,,Was?” Zayn kijkt me vragend en beetje lachend aan. Ik schiet in de lach en ga wat rechter tegenover hem zitten.
,,Ben, Zayn. Ik ben verliefd op je, altijd al geweest.” Hij glimlacht en komt dichterbij. Zijn adem komt tegen mijn gezicht en automatisch sluit ik mijn ogen, terwijl de laatste centimeters tussen onze lippen worden weggehaald. Zijn zachte lippen die ik voel op mijn lippen. Voorzichtig en rustig, maar vooral zacht bewegen zijn lippen mee met die van mij. Mijn armen gooi ik in zijn nek en voorzichtig glijdt zijn tong over mijn lip om toestemming, die ik maar al te snel geef. Onze tongen op zoek naar elkaar, een vurig liefdesspel dat hij wint. Hier heb ik zo lang op gewacht, dit wilde ik in het begin. Voorzichtig legt hij me met mijn rug op mijn bed neer, terwijl hij me teder blijft zoenen. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik hou zo van hem en de aantrekkingskracht tussen ons was te sterk om te negeren. Zijn vingers gaan strelend over mijn arm en ik krijg rillingen. Zou hij dit ook zo gedaan hebben bij Perrie of heeft hij meer gedaan dan zoenen met haar? Ik schrik van mijn gedachten, met als gevolgd dat ik stop met zoenen. Zayn kijkt me vragend aan terwijl ik rechtop ga zitten.
,,Wat is er?” hij slaat een arm om me heen.
,,Sorry, maar ik dacht aan Perrie.”
,,Waarom?”
,,Nou, of je met haar verder bent gegaan dan alleen maar zoenen. Ik weet dat ik niet zo moet denken, terwijl wij net aan het zoenen zijn.”
,,Ik snap dat je boos, verdrietig en gekwetst bent door mij, ik had gewoon voor jou moeten gaan.” Ik kijk hem aan. Hij stelt me niet gerust. Heeft hij het gedaan met Perrie of niet? ,,Nola. Ik zou het nooit kunnen doen met iemand waar ik niet echt van hou. Ik hou van jou, dat heb ik al vanaf het begin gedaan. Dus nee, ik heb het niet gedaan met Perrie.” Een grote glimlach verschijnt op mijn gezicht, waarna ik mijn lippen weer liefdevol op die van hem leg. Zal dit het begin zijn van onze liefde?

~Liam~

Ik heb Melina net een glas water gegeven. Ik moet met haar praten. Nola is op haar kamer, maar niet alleen. Ik zag Zayn naar haar toe gaan en dat is maar goed ook. Dan kunnen ze eindelijk eens met elkaar praten. Lucas zit gelukkig op de logeerkamer samen met Louis. Nola is weer zo te keer gegaan tegen Louis. Ze stuurt hem nu dus echt weg. Ik vind dat ze een beetje overdrijft, ook al zou ik Lucas er het liefste ook uitgooien. Hoe hij altijd maar bij Melina zit...
,,Ik ben blij dat je met me wilt praten.” De lieve stem van Melina haalt me uit mijn gedachten. Ik kijk haar aan en slik. Het is moeilijk om naar het meisje te kijken waar je smoorverliefd op bent, maar je tegelijkertijd bespeeld.
,,Dat heb je aan Nola te danken. Zonder haar zat ik hier nu niet naast je.” Melina kijkt even beschaamd naar beneden. Ja, het komt toch ook door Nola? Melina is zelf niet naar me toegekomen. ,,Nola mag je echt gaan bedanken, want als zij niet met mij gepraat had, zat ik hier nu niet naast je.”
,,Liam, ik weet dat je boos bent en dat begrijp ik. Wat ik heb gedaan was echt heel stom, maar ik kan de tijd niet terugdraaien en het ongedaan maken.” Melina kijkt me aan. ,,Ik hou van Lucas, maar mijn gevoelens voor jou zijn vele malen sterker.”
,,Ik weet niet of ik dat geloof. Je bent alleen maar met Lucas bezig. Heb je niet allang al voor hem gekozen?”
,,Nee! Ik heb juist afstand van hem genomen zodat ik kan nadenken over wie ik wil. Ik ben er nu uit. Ik wil jou, ik hou van je.”
,,Mel, Lucas denkt dat jij hem veel leuker vind dan mij. Hij loopt alleen maar bij je. Hij was op het vliegveld om je op te halen. Je was blij dat hij er was.”
,,Natuurlijk was ik blij. Lucas is onze beste vriend, ik wil hem niet kwijt. Ik hou van Lucas.”
,,Ik weet genoeg.” Ik sta op. Dit gesprek was zinloos. Melina heeft allang al gekozen voor Lucas, als ze het nou een keer toegaf dan kan ik gewoon door met mijn leven!
,,Nee, Liam je begrijpt het niet.” Ze houdt me tegen.
,,Ik begrijp het heel goed. Ik heb je duidelijk gehoord. Je houdt van Lucas en wilt hem niet kwijt, simpel zat toch? Prima, want je bent toch alleen maar bij hem. Je zegt dat je over ons nadenkt, maar ondertussen pap je wel met Lucas aan. Jij hebt je keuze al gemaakt, geef het nu maar gewoon toe.”
,,Liam, je duwt me nu alleen maar van je af. Ik weet dat het niet lijkt alsof ik je leuk vind, maar van binnen ga ik kapot,” Ze pakt mijn pols vast. ,,mijn binnenste schreeuwt alleen om jou, je spookt door mijn hoofd,” Ze trekt me tegen haar aan en kijkt in mijn ogen. ,,ik wil alleen jou en niets liever dan dat.” Ik buig glimlachend voorover en zij overbrugt de afstand. Haar lippen drukt ze op de mijne. Ik ga mee in haar zoen en vergeet waarom ik boos op haar ben. Dan schrikken we allebei op van iemand die klapt. We draaien ons naar de deur en daar staan Nola en Zayn. Nola omhelst Melina.
,,Goed gedaan meid.” Zegt ze en komt dan naar mij toe. ,,Je hebt goed naar me geluisterd, meneer Payne.” Zegt ze heel deftig. Zo deftig dat ze er zelf om moet lachen.
,,Ja, zonder jou was het niet gelukt.” Melina slaat haar armen om Nola heen.
,,Geen dank. Ik kan mijn beste vriendin toch niet verdrietig zien? Er moest iets gebeuren.”
,,Over gebeuren gesproken. Wat hebben jullie uitgespookt op je kamer?” Nola krijgt een glimlach op haar gezicht en even worden haar wangen wat roder.
,,We hebben eerst gepraat en daarna gezoend.” Zegt Zayn.
,,Oeh!” roept Melina en ze rent de woonkamer uit. Wat gaat zij nou doen? Ik loop achter haar aan. Ja, wat? Straks komt ze Lucas tegen en dan zoenen ze weer. Ik open de deur en net op dat moment hoor ik Melina boven. ,,Nola en Zayn hebben gezoend!” Ik grinnik even en loop terug naar de woonkamer.

~Nola~

Ik kijk Liam aan die terug komt van de gang. Zayn heeft zijn armen om me heen geslagen en ik voel me erg goed. Ik zou zo heel lang willen blijven staan.
,,Ze schreeuwt het zeker tegen iedereen?” vragend kijk ik Liam aan en hij knikt. Typisch Melina. Als er iets gebeurd wat ze graag wilde, schreeuwt ze dat tegen iedereen. Ik hoor voetstappen op de trap en Lindy, Melina en Amber komen de woonkamer in gerend. Voor dat ik het weet omhelzen ze me alle drie.
,,Goed gedaan Nola!” roept Amber. Wow, het is alleen maar een zoen. Voor de rest is er niks gebeurd en dan zijn ze zo blij? Ze bedoelen het goed.
,,Ja, jij hebt mij vorig jaar geholpen met Niall.” Zegt Lindy.
,,Mij met Liam.” Ik kijk Lindy en Melina aan.
,,Schat, dat spreekt voor zich. Jullie zijn mijn beste vriendinnen en voor jullie doe ik alles.”
,,Maar je vergat jezelf.”
,,Hoe bedoel je?”
,,Met Zayn. Je vond hem altijd al het einde, maar vanwege ons had je niet eerder iets gedaan.”
,,Lin alsjeblieft! Ik hou van Zayn en ik zou heus wel iets gedaan hebben, maar jij had eerst hulp nodig met Louis. Wees blij dat ik je geholpen had.”
,,Daar ben ik ook heel blij om.”
,,Ja, ik ook.” Niall slaat zijn armen om Lindy heen en geeft haar zwoel een kusje in haar nek. Ze grinnikt even en ik moet lachen. Ik ben zo blij dat de meiden alle drie gelukkig zijn.
,,Nola, we willen je bedanken en dus gaan we iets leuks doen.”
,,Jullie hoeven me niet te bedanken.”
,,Jawel!” Lindy kijkt me een beetje streng aan. ,,Jij hebt ons geholpen en dus verdien je een bedankje en jij hebt daar niks tegen in te brengen.” Ik doe mijn armen omhoog.
,,Oké, prima.” Zeg ik.
,,Goed zo.” Lindy zet een grote grijns op. Ik schiet in de lach en Melina en Amber ook. Zo'n grappig gezicht! Dan stop ik met lachen en het boze gevoel vult mijn lichaam meteen. Louis staat in de deuropening met zijn koffer en zijn jas. Hij luistert nu dus echt naar me. Iedereen kijkt om en kijkt Louis verbaasd aan.
,,Waar ga je heen?” vraagt Zayn, terwijl ik de keuken inloop om wat te drinken in te schenken. Langer in de buurt van Louis hoef ik niet te zijn!
,,Weg.”
,,Waarom?” Liam hoor ik nu en ik schudt even mijn hoofd. Waarom hebben ze toch allemaal zo'n medelijden met hem? Hij is degene die fout is geweest door Lindy te gebruiken.
,,Nola heeft me eruit gestuurd.” Ik zet alle glazen op het dienblad en loop terug naar de woonkamer, waar ik meteen alle blikken op me gericht krijg. Ik zucht en zet het dienblad op de tafel neer.
,,Waarom stuur je hem eruit?”
,,Omdat hij hier niet langer welkom is!”
,,Maar waarom moet dat nou?! Het was toch al goed? Iedereen heeft hem al vergeven!” roept Melina.
,,Ik heb hem nooit vergeven voor wat hij gedaan heeft en dat zal ik ook nooit doen, hoe hard hij zijn best ook doet. Het was niet goed en dat is het nu ook niet. Hij moet gewoon weg uit dit huis en als iemand het er niet mee eens is, kan die ook gaan.” Ja, ik ben misschien hard nu, maar ik ben het gewoon zat dat iedereen Louis maar verdedigt. Ik probeer Lindy alleen maar te beschermen.
,,Je overdrijft met je reactie. Het is een jaar geleden, waarom zou je er nog een punt van maken.” Mijn blik staat op onweer. Liam wilt dus samen met Louis weg?
,,Jij wilt dus ook weg?!” roep ik vragend tegen hem. Melina schrikt gelijk en gaat bij hem staan. Ze houdt Liam tegen om nog iets te zeggen. Heel goed van haar, want nog één beschermend woord over Louis en hij kan ook vertrekken. Ik pak een glas van het dienblad en neem een grote slok. Waarom snapt niemand mijn reactie? De meiden weten toch dat ik ze altijd wil beschermen en dat is precies wat ik nu dus ook doe. Ik bescherm Lindy nu door Louis eruit te gooien.
,,Nola, dit kan je niet maken!” roept Lindy. ,,Ik heb het hem allang al vergeven!”
,,Ik doe dit juist voor jou.”
,,Dat hoeft niet.”
,,Wat wil je dan dat ik doe? Ik kan niet langer met hem onder één dak wonen. Het spijt me heel erg, maar ik kan het hem niet vergeven. En trouwens we hebben maar zes slaapkamers.”
,,Wat is er allemaal aan de hand?” Ik kijk op en zie Lucas in de deuropening staan. Eindelijk is hij beneden, ik heb geen idee wat hij gedaan heeft.
,,Nola zet Louis eruit.” Zegt Melina.
,,Ja en ik snap niet dat iedereen nu boos is op mij. Louis is hier fout geweest, ik niet. Ik probeer Lindy alleen maar te beschermen, maar dat ziet ze blijkbaar niet.” Ik kijk de meiden weer aan, terwijl Lucas naast me komt staan. ,,Ik kan ook kijken voor een appartement hier vlakbij voor de jongens.”
,,Nee, alsjeblieft niet!” roept Amber. Lindy en Melina schudden ook hun hoofden.
,,Ja, jezus. Wat moet ik dan? Jullie moeten begrijpen dat ik niet zomaar iemand kan vergeven.”
,,Ik weet het niet, maar je kan het nu niet maken om Louis weg te sturen.” Zegt Lindy. Ik zucht. Ik kan niet begrijpen dat zij hem beschermd, maar goed ik wil geen ruzie met haar.
,,Lucas, vind je het erg om met Louis samen te wonen?” vragend kijk ik hem aan. Niet begrijpend kijkt hij me aan. ,,Louis gaat weg, of iedereen dat nou wilt of niet. Maar ik denk dat het beter is als jij bij hem intrekt als ik een appartement gevonden heb.”
,,Waarom is dat beter?”
,,Vanwege Melina en Liam. Ik weet dat je van Melina houdt, maar zij is super gelukkig met Liam. Daar mag en kan je niet tussen komen.”
,,Oké, prima. Ik ga samen met Louis in één appartement, als het appartement maar wel vlakbij jullie is.”
,,Waarom wil je vlakbij Melina blijven?” Liam kijkt hem met een dodelijke blik aan.
,,Dude, ze is mijn beste vriendin. Ik blijf in de buurt of je dat nou wilt of niet.”
,,Lucas zoek nou geen ruzie.” Probeer ik hem te sussen. Liam houdt Melina nu wat meer tegen zich aan. ,,Ik zoek een appartement voor jou en Louis. Als ik er één gevonden heb, trekken jullie daar in. Tot die tijd mogen jullie allebei hier blijven op één logeerkamer.” Ik kijk Louis nu streng en boos aan. ,,Met de voorwaarde dat je niks meer tegen me zegt en me gewoon met rust laat.” Hij knikt. Ja, begrijpelijk, want anders zou hij nu op straat staan zonder een dak boven zijn hoofd. En dat hij mag blijven heeft hij helemaal te danken aan Lindy. Dan word ik gebeld.

Mike, zeg het eens.
Miley, goed nieuws. De platenmaatschappij was zo tevreden met 'Bangerz', dat ze besloten hebben om nog een album te maken. Wanneer kan je hier zijn?
Nou, ik kan er nu meteen aankomen. Hier thuis... Ik kijk Louis en de rest even aan. ...heb ik het wel even gehad. Ik heb afleiding nodig.
Top, tot zo.
Ja, tot zo.


Ik hang op en de vragende blikken van de meiden kijken me aan.
,,Mijn vorige album 'Bangerz', is de platenmaatschappij zo goed bevallen dat ik nog een album mag maken.” Blij kijken ze me aan en omhelzen me alle drie één voor één.
,,Gefeliciteerd.”
,,Dank jullie wel, maar nu ga ik dan. Anders mag ik het niet meer maken.”
,,Wil je dat we mee gaan?” Lindy kijkt me aan en het liefst zou ik 'ja' roepen, maar nu heb ik even geen zin in iemand. Ik ben niet boos op Lindy, echt niet. Ik begrijp haar gewoon niet op dit moment. Ik kan niet begrijpen waarom ze Louis steeds verdedigt. Voelt ze soms iets voor hem? Ik schudt even met mijn hoofd. Wat denk ik nou weer raar? Lindy houdt van Niall en is super gelukkig, daar moet ik nu niet aan gaan twijfelen.
,,Nee, sorry maar ik wil even alleen zijn. Even de dingen op een rijtje zetten. Ik app jullie wel, goed?”
,,Je eerste nummer die je opgenomen heeft, willen we horen. Stuur die naar ons via app!” roept Melina blij. Ik moet even lachen.
,,Doe ik schat, maar nu ga ik echt anders heb ik ruzie met Mike.” Zayn komt naar me toe.
,,Succes schat.” Zegt hij en legt zijn lippen op die van mij om me een afscheidskus te geven. Meteen hoor ik de meiden 'ahw' roepen. Ik maak me los van Zayn en loop de garage in. Ik stap in mijn auto en start de motor. Ik open de garagedeur en rij de garage uit. Op de weg, geef ik even wat meer gas. Ik heb zin om mijn vijfde album op te nemen! Even weg van Louis of wie dan ook. Ik vraag aan Mike wel of hij een appartement heeft, voor twee personen vlakbij ons huis. Dat moet geregeld kunnen worden, want één ding moet gebeuren en dat is dat Louis verdwijnt uit ons huis!


Reacties:

1 2

LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 24 feb 2015 - 23:39:
Het is weer grotendeels goed zo te lezen (: x


5sosxx
5sosxx zei op 24 feb 2015 - 16:18:
verder


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 23 feb 2015 - 18:57:
Zola en Meliam zijn samen!!


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 23 feb 2015 - 14:50:
*schraapt keel*
LANG ZAL ZE LEVEN
LANG ZAL ZE LEVEN
LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA
IN DE GLORIA
IN DE GLORIAAA
HIEPERDEPIEP HOERA
HIEPERDEPIEP
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY DEAR ANNE
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!

DE KOP VAN DE KAT IS JARIG,
EN ZIJN POOTJES VIEREN FEEST.
HET STAARTJE KAN NIET MEEDOEN,
DAT IS PAS ZIEK GEWEEST.
HET KWAM PAS UIT HET ZIEKENHUIS,
EN HAD ZO'N PIJN AAN ZIJN KEEL.
EN AL DAT DANSEN EN DAT SPRINGEN,
WAS HEM VEEL TE VEEL.

GEFELICITEERD SCHAT!!!!

EN DAN NU*tromgeroffel*
LIAM EINDELIJK!!!!
*danst vrolijk*
EN NOLA EN ZAYN OOK EINDELIJK!!
*danst en springt*
GEWELDIG GESCHREVEN BABE
VERDER
XX


Nynlufx
Nynlufx zei op 23 feb 2015 - 13:44:
Yes Zayn, you gotta kiss da gurl.
Nog een Hele Fijne Verjaardag