Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » ~ Teacher Payne ~ » Bad Things ..

~ Teacher Payne ~

22 feb 2015 - 23:37

936

8

461



Bad Things ..

Image and video hosting by TinyPic

Gabriella Pov.

Het is al een aantal weken geleden dat ik Harry beloofde hem niet te verlaten, maar sinds hij uit het ziekenhuis ontslagen is word hij steeds dwingender. ik moet hem vertellen met wie ik elke dag gepraat heb en waarover zodra ik dat niet doet slaat hij me of schopt hij me. Met een zucht bekijk ik de grote ronde blauwe plek op mijn buik. Tranen wellen op in mijn ogen en spatten een voor een kapot op de grond ik heb het zo verpest. Het contact met mijn vrienden is er weinig Ashton houd zich bezig met Serena die inmiddels een koppel zijn, Rachel en Luke zijn de heletijd bij elkaar en Liam doet ijskoud tegen me en is nog steeds samen met Miss Dark. Een leeg gevoel overspoeld me mijn ouders hebben ook helemaal niks meer van zich laten horen en dat doet pijn, ik schrik op als de voordeur met een klap dicht valt. ,,GABRIELLA!'' Snel ren ik naar beneden om daar een kwade Harry aan te treffen zijn ogen zijn bloed doorlopen en zijn adem stinkt naar Alcohol. ,,Met wie heb je vandaag gepraat.'' Sist hij gevaarlijk dicht bij mijn oor. ,,N-niemand.'' ,,LIEG NIET TEGEN ME.'' een klap tegen mijn wang volgt en ik zak door mijn knieén tegen de muur ,,Ik Lieg niet.'' Snik ik zachtjes. Een harde lach vult de ruimte terwijl ik niet op durf te kijken bang voor nog een klap ,,KIJK ME AAN!'' snel vestig ik mijn blik op Harry die op zijn hurken voor me zit ,,Ik vraag het je nog een keer met wie heb je gepraat vandaag?'' ,,E-echt niemand je mag mijn telefoon zien.'' Wanhopig druk ik mijn telefoon zijn richting in die hij uit mijn handen grist en grondig doorzoekt. ,,Goed ik geloof je, uit mijn ogen nu!'' Ik ren zo snel als ik kan naar boven waarna ik mijn deur sluit en er tegen aanzak hij is de baas in mijn eigen huis. En voor de derde keer deze avond spatten de tranen kapot op de grond terwijl ik lichtjes inslaap val. Een ruwe bonk laat me omhoog schieten waardoor een pijnlijke steek door mijn rugtrekt. Voorzichtig duw ik de deur open om vervolgens zachtjes naar beneden te sluipen, smak geluidjes vullen mijn gehoorgangen en gegiechel weerklinkt door de woonkamer. De deur duw ik tot een kiertje en wat ik daar aantref breekt mijn hart, een mooi blond meisje ligt halfnaakt boven Harry die breedgrijnzend kijkt hoe ze zich verder uitkleed en hem ondertussen kusjes geeft. Dit alles nog wel in mijn huis! Op het moment dat ik terug wil keren naar boven dwarrelt Harry zijn blik naar de deur en ontmoeten zijn ogen de mijne waarna hij een kwaad gezicht trekt en het meisje verteld even te wachten waarop ze giechelend knikt. Harry beent snel naar me toe en trekt me aan mijn haren mee verder de gang op waarop pijnlijke kreetjes mijn mond verlaten ,,Heb ik jou gezegd dat je van je kamer af mocht komen.'' sist hij in mijn oor waardoor ik sidder. Ik schud langzaam mijn hoofd ,,Dit is mijn huis Harry.'' het komt er botter uit dan de bedoeling was en ook niet lang daarna volgt een harde klap tegen mijn wang. ,,Uit mijn ogen ik tel tot 3.'' Fluister schreeuwt hij terwijl hij de voordeur openhoud. Met grote ogen kijk ik naar de regen die op de grond neerklettert. ,,3, Eruit jij.'' Hardhandig trekt Harry me naar buiten waarna hij de voordeur met een klap dicht slaat. Daar sta ik dan in de regen met mijn korte broek en hemdje, na een paar minuten wat een uur lijkt te zijn ben ik zeiknat en ril ik van de kou. zo gauw als mogelijk loop ik regelrecht naar een adres wat ik uit mijn hoofd weet namelijk die van Liam. Twijfelend sta ik voor zijn deur na een koude wandeltocht van 15 minuutjes. Net wanneer ik de moed krijg om aan te kloppen klapt de deur open en sta ik oog in oog met Liam die me vrijwel meteen bezorgd aankijkt ,,Gabriella wat doe je hier zo in de regen?'' Wanhopig probeer ik een antwoord te produceren maar het enige wat mijn mond verlaat is een harde snik waarop hij me naar binnen trekt en mijn hoofd in zijn nek duwt. Vrijwel meteen lopen de tranen langs mijn wangen en trekt Liam me steviger tegen zich aan.

Liam Pov.

Na 15 minuten is ze eindelijk wat gekalmeerd en gris ik een deken van de bank die ik voorzichtig om haar heen wikkel. ,,Wat is er gebeurd.'' Fluister ik in haar oor ze draait haar hoofd naar me toe en dan valt het me op. Haar hele wang is blauw en een deel van haar oog is wat geel. ,,Wie heeft dit gedaan.'' Sis ik kwaad wat ik beter niet had kunnen doen want, vrijwel meteen barst ze weer in snikken uit en trek ik haar op mijn schoot om lieve dingen in haar oor te fluisteren. Als ik merk dat het snikken gestopt is probeer ik haar weer aan te kijken maar ben ik erachter gekomen dat ze van vermoeidheid in slaap is gevallen. Ik til haar zachtjes op om met haar naar boven te verdwijnen en haar lekker in te stoppen om dicht tegen haar aan te kruipen. ,,Ik kom er nog wel achter wie dit heeft gedaan en diegene gaat boeten.'' Fluister ik nog in haar oor wetend dat ze het toch niet meekrijgt besluit ik ook nog een kusje op haar slaap te drukken. En ook niet veel later val ik in een diepe slaap.


Reacties:

1 2

fangirl5sos
fangirl5sos zei op 23 feb 2015 - 18:57:
HARRYYYYY


HemmoGirl97
HemmoGirl97 zei op 23 feb 2015 - 15:58:
OMG Harry I hate you
Snel verder


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 23 feb 2015 - 13:09:
Harry is gewoon een eikel op het moment.
En Liam is echt een qt nu!
x


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 23 feb 2015 - 9:34:
HARRY I FUCKING HATE YOU SO MUCH!
KLOOTZAK!!
@#$^^@*@'!/!*! (!/! $!/!^@//!@#@$$2^&2
LIAM IK HELP JE MET HARRY IN ELKAAR SLAAN!!!!
XX


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 23 feb 2015 - 8:37:
Hazza, Hazza, Hazza toch... Dan besef ik dat niet alle eikels aan een boom hangen...
Zie je wel, Liam doet alsof hij niks om Gabi geeft terwijl dat wel is! Awh... Pure liefde. Zo mooi. Snik, snik...
-xoxo