Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » ~ Teacher Payne ~ » Losing her Again

~ Teacher Payne ~

23 feb 2015 - 23:32

1076

9

529



Losing her Again

Image and video hosting by TinyPic

Gabriella Pov

Slaperig open ik mijn ogen een kreun verlaat mijn mond als ik pijnlijke steken door mijn hoofd voel gaan door het vele huilen. Zachte snurken laten me opkijken en het valt meteen op dat dit niet mijn kamer is. Paniekerig draai ik mijn hoofd naar degene die zachtjes snurkt maar zodra ik Liam zijn hoofd zie word de paniek alleen nog maar erger. Wat heb ik in hemelsnaam gedaan gister als een bezetene ruk ik me los uit zijn greep en wil de kamer uitrennen. Maar zodra een hand mijn pols omklemt en ik in aanraking kom met zijn borst verlaten voor de zoveelste keer harde snikken mijn mond. ,,Shht.'' ,,Je bent veilig.'' zachtjes drukt hij kleine kusjes op mijn kruin om me vervolgens op zijn bed neer te zakken waar hij me op zijn schoot trekt. ,,S-sorry.'' meer komt er niet uit op snikken na. ,,Don't say sorry babygirl.'' Hij duwt mijn hoofd in het kuiltje van zijn nek en wiegt me zachtjes heen en weer en ook niet veel daarna word ik weer rustig. Ik schrik op van een ringtone ,,Far too young to die.'' fluister ik naar hem waarna hij glimlachend knikt en zijn telefoon opneemt. ,,Megan, ik zet je even op speaker.'' Boem dat kwam als een mes in mijn hart, hij is nog steeds samen met haar. ,,Li-Li, kan ik vandaag langskomen?'' Ik verafschuw meteen al haar bijnaam en kijk afwachtend naar Liam die een glimlach rond zijn lippen heeft, warschijnlijk uit verliefdheid. ,,Natuurlijk kan je langskomen!'' ,,Ik heb tenslotte toch niets te doen vandaag.'' en voor de 2e keer raakt een messensteek mijn hart. ,,Okay dan zie ik je om 2 uur schatje!'' ,,Kus!'' ,,Kus!'' En het gesprek word afgesloten. Zodra hij zijn telefoon neerlegt springt hij op vergetend dat ik op zijn schoot zat val ik met een doffe klap op de grond maar pijn voel ik niet meer, door de vele klappen van Harry. Liam lijkt echter niets door te hebben want die kleed zich snel aan waarna hij de kamer verlaat alsof ik niet meer besta. Iets wat verslagen kijk ik naar de deur waar Liam net doorheen ging en besluit maar weg te gaan. Rustig loop ik naar beneden waar ik Liam in de gang zie staan en zo te zien is Megan er ook al want zodra ze mij ziet verdwijnt haar glimlach als sneeuw voor de zon ,,Liam wat doe zij hier!'' ze spuugt de woorden uit alsof ik een besmettelijk beest ben. ,,Ik heb geen idee Meggie ze was hier opeens maar ze ging net weg.'' Liam trekt de deur open en duwt me naar buiten waarna de deur met een harde klap achter me dicht slaat. En voor de 2e keer voel ik een leegte mijn lichaam overnemen en besluit ik naar het park te lopen. Eenmaal daar zak ik door mijn benen in het gras en kijk ik doelloos naar het meertje naar de eendjes. ,,Zullen we daar gaan zitten?'' Roept een wel hele bekende stem, zo gauw als ik kan sprint ik naar de bosjes om me daar achter te verschuilen. 4 personen komen aanlopen en nemen plaats op de plek waar ik net zat en het zijn niet zomaar vier personen nee het zijn Ashton,Serena,Rachel en Luke. Ze lijken me helemaal niet te missen en ook dat laat me weer een pijnlijke steek in mijn hart voelen.

Liam Pov.

Die middag was Megan alweer weggegaan ze had opeens een afspraak. En schuldgevoel nam mijn lichaam over. Ik had het weer gedaan. Ik was weer zo wreed geweest tegen Gabriella en dat alleen omdat ik mijn baan wilde houden, ik wist dat Megan het zou verraden bij de directeur ze hield nou eenmaal van ander mans pijn. En toch hield ik van haar. Zachtjes zong ik het refrein van Far too young to die, Gabriella had het herkent toen mijn mobiel afging en dat betekende veel. Megan zou gezegd hebben ,,Wat is dat nou weer voor troep.'' Waarna ze meteen mijn mobiel gepakt zou hebben en mijn ringtone veranderde in een song van Sam smith wat persoonlijk niet mijn smaak is. Zuchtend baan ik mijn weg naar de keuken om daar een pak rijst uit de kast te halen en het vervolgens in een pan giet om het te koken. en een half uurtje later zat ik voor de tv met een bord chili. Opeens schoot de gedachte door me heen Gabriella kwam naar mij wat betekend dat ze haar eigen huis niet in kon wat betekend dat ze nu ergens op straat zwerft met haar pyjama aan. Het maakte me ongerust en voor dat ik doorhad wat ik deed kletterde ik mijn bord op tafel griste de sleutels van het kastje en rende de straat over langs wat parkjes. Doelloos liep ik wat rond in het wat afgelegen parkje wat de naam Sunset droeg. ,,Meneer Payne wat doe u nou hier?'' mijn hoofd keerde zich automatisch naar het 4tal wat bekend stond als Gabriella's vrienden. Natuurlijk kon ik ze de waarheid niet zeggen dus besloot ik te liegen ,,Gewoon wat rondlopen en jullie?'' ,,Picknicken.'' Grijnsde Luke breed waarna hij zijn mond op die van Rachel plaatste. ,,Moet Gabriella niet bij jullie zijn?'' vroeg ik zo nonchalant mogelijk. ,,Nou Uh.. Ze wou niet!'' Rachel stotterde maar ze leek echter niet te weten dat ik wist dat ze loog. ,,Nou oke ik ga maar weer verder!'' Nog net voor ik me terugkeerde zag ik de bruine haren van Gabriella langs het bosje liggen. Ik zwaaide nog even naar het 4 tal voor ik zo sneaky mogelijk naar het bosje liep om daar een slapende Gabriella aan te treffen met rood omrande ogen wetend dat het mijn schuld was. Tilde ik haar op en liep met haar in mijn armen naar mijn huis.

Harry Pov (Eventjes gemeen doen)

Wraak dat is wat ik wilde het meisje heeft Gabriella zien weggaan en ze wilde me niet meer en dat is allemaal haar schuld, Ze is gaan huilen bij die Liam en dit pik ik niet! Met Gabriella in zijn armen loopt hij zo sneaky als mogelijk is door de straat maar de sukkel heeft me nog niet gezien. Zo snel als ik kan pak ik mijn camera en begin tientallen fotos te nemen. ,,Dat zal je leren leraartje.'' Fluister ik waarna een harde lach mijn mond verlaat. Om me vervolgens snel te verstoppen in de hoop dat hij me niet gezien of gehoord heeft.


Reacties:

1 2

HemmoGirl97
HemmoGirl97 zei op 26 feb 2015 - 21:22:
Nice verder!! Xx


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 25 feb 2015 - 19:32:
niceeee


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 25 feb 2015 - 18:09:
Serena mist Gabriella wel! Ze denkt alleen dat ze gewoon uit is geweest of zoiets... Okay. Liefde maakt blind. Oh my god dadelijk word Liam ontslagen O:
-xoxo


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 24 feb 2015 - 16:23:
*begint met lezen*
LIAM KIND OF A FUCKING BITCH!!
*leest verder*
ow hij is toch aardig


HARRY FUCKING STYLES I HATE YOU SO FUCKING MUCH!!
GO TO HELL DAM!

awesome babe
xx


5sosxx
5sosxx zei op 24 feb 2015 - 16:21:
verder