Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Hongerspelen » The Genocide Games » 00 Proloog

The Genocide Games

26 feb 2015 - 22:20

280

12

403



00 Proloog

Ik kom net uit een bijna, oneindige writersblock and personal issues, so please keep that in mind. I'll hope dat dit mijn popjes toch warm maakt voor een stoere fanfiction crossover? Dikke Kus




Alles was zwart. En ik staarde versuft naar de witte muren.
Zacht fluisterend, terwijl ik nerveus heen en weer wiegde. Met mijn armen stevig om mijn benen geklemd.
Alles was zwart. Alles was zwart. En ik hoorde stemmen. Maar ik herinnerde me niet meer of ze echt waren.
Ik probeerde adem te halen, maar ik kreeg nog nauwelijks lucht.
Ik kon alleen maar denken aan hem. Hij was alles wat ik me nu herinnerde.
Terwijl ik gevangen zat in een oneindige psychose.
Op de achtergrond hoorde ik een alarm. En ik hield meteen op met fluisteren, terwijl ik alle woorden probeerde te begrijpen.
Flitsen van beelden maakten me misselijk. En ik begon harder heen en weer te wiegen. In het zwart verschenen witte, gegraveerde letters.
Ze vormden in een snel tempo, ontelbare lijsten van namen. Terwijl ik steeds minder lucht kreeg en elke seconde banger werd dan de vorige.
Het voelde alsof ik stilaan doodging. En ik knipperde verwoest mijn tranen weg.
Het alarm werd steeds luider, tot het uiteindelijk ook mijn eigen geschreeuw overstemde. Ik herinnerde me niet eens meer, dat ik was begonnen met schreeuwen.
Recht voor me verscheen een grote naam in de honderden, rijen met lijsten. Vijf letters. Horizontaal.
W – O – L – F – F.
‘Wolff,’ fluisterde ik schor en mijn hoofd blokkeerde. Alsof ik plots was gestopt met ademhalen.
Ik herinnerde me alles weer.
Elk detail werd meteen haarscherp, terwijl het alarm zo luid werd dat het in een schel gefluit overging.
Ik werd voorbereid op de Genocidespelen. En hij ook. Want ik had één van de twee diepste, angsten.
De angst om anderen kwijt te raken en dood te gaan.
Ik hapte naar adem en hield mijn handen huilend rond mijn keel geklemd.
Voordat ik besefte wat ik deed en verkrampte.
‘Wolff! Wolff! Wolff!’


Reacties:

1 2 3

MyReflection
MyReflection zei op 1 juli 2015 - 18:55:
Ik ben er nu pas aan toegekomen om dit te lezen.
Mocht je ooit nog verder gaan, wil ik het graag weten.
Het lijkt me namelijk een heel mooi verhaal.
Xx Kirsten


Dreamy zei op 8 juni 2015 - 11:34:
Ik snap hem nog niet helemaal, maar geef me maar een melding als je met H 2 begint.


RivLovee
RivLovee zei op 17 april 2015 - 16:09:
Dear dear Lore,

this is so amazing. All the time I read your stories, I am trapped in a trance.
I can't wait to read more, and I am so sorry dat ik hem nu pas lees.
I am in

And those sht in life will get better, I promise.
And if it won't, dan kom ik persoonlijk naar je toe.

xo Vera.


Mirabel
Mirabel zei op 13 maart 2015 - 22:42:
Dit is precies het verhaal waar ik aan wil beginnen
Ik kan niet wachten!! Geef me een meldinkje, wil je? x


Rebella
Rebella zei op 9 maart 2015 - 12:23:
Maaannn!!!
Ik lees mee!
Ik hou van cliffhangers!