Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Who is the one that you love? » De Awardshow

Who is the one that you love?

7 maart 2015 - 20:27

1059

1

237



De Awardshow

Hey,, ik heb nog niet zoveel lezers en reacties please lees m'n verhaal. Ik probeer elke dag een stukje te schrijven. En oh ja mijn Engels is slecht dus ik heb alles gewoon in het Nederlands gedaan ik hoop dat dat oke is. Enjoy!

1 WEEK SKIP


Ik trek me hakken aan en loop naar de woonkamer waar Emma helemaal klaar staat. Ja vandaag gaat het gebeuren vandaag komen Emma en ik oog in oog te staan met beroemdheden. Emma zit op haar telefoon, ik pak me telefoon ook ff en ga een beetje op twitter kijken. Maar dan lees ik een tweet van Taylor Swift: Omw to the Awardshow 2015! Staat er. “OMG!” Roep ik. “Wat is er?” Vraagt Emma. “Taylor Swift komt ook!” Roep ik nog een keer. Emma draait met haar ogen en gaat weer op haar telefoon zitten. Na 2 minuten roept Emma: “OMG!” “Wat is er?” Vraag ik. “ONE DIRECTION komt ook!” Roept ze. Dit keer rol ik met me ogen. Ik wou net iets tweeten maar toen ging de bel. “We gaan!” Zeiden Emma en ik tegelijkertijd.

Ik opende de deur, er stond een man met een zwart pak voor de deur. “Hallo, ik ben jullie chauffeur en ik breng jullie vandaag naar de awardshow.” Zei hij. Emma en ik liepen achter hem aan. Hij opende de deur van de zwarte auto en Emma en ik stapten in. Tijdens het rijden werd er niet zoveel gepraat. Emma was selfie’s aan het maken en ik was naar buiten aan het kijken. Na nog ongeveer 15 minuten hebben gereden stopte de auto en de man stapte uit. Ik kon alleen maar flitsen zien, en mensen horen schreeuwen. Waarschijnlijk denken ze dat wij ook beroemd zijn. De man deed de deur open en Emma stapte als eerste uit ik volgde daarna. De flitsen werden steeds minder, en ik hoorden de mensen schreeuwen: “WIE ZIJN HUN?” De man die ons hier na toe had gereden zei dat we rechtdoor moesten lopen en onze kaartjes aan een man moesten laten zien. Dat deden we en we kregen toegang.

Het was een hele grote mooie zaal. Er kwam een vrouw naar ons toe en zei: “Jullie zijn zeker Sarah en Emma.” “Ja dat klopt!” Zei Emma. Ik kon alleen maar knikken want ik was nogal zenuwachtig. “Waar mogen wij zitten?” Vroeg Emma beleefd. “Kom maar mee” zei de vrouw. Emma en ik liepen braaf achter de vrouw aan. Ik voelde me net een hondje. “Jullie mogen hier gaan zitten.” Zei de vrouw. “Dankjewel” zeiden Emma en ik, en de vrouw liep weg. Emma en ik bleven braaf op de stoelen zitten. Tot dat Emma bijna van haar stoel viel omdat op de stoelen naast haar een kaartje stond met ONE DIRECTION erop. “Sarah kijk!” Riep ze. “Ja ik zie het.” Zei ik. Moesten van alle beroemdheden nou precies hun naast ons zitten dacht ik in mezelf. Ik ging nog even op twitter en tweet: OMG ik ben gewoon bij de awardshow en zit naast One direction,, jammer genoeg niet naast @taylorswift. Ik legde mijn telefoon weg en de zaal vulde zich langzaam. Emma en ik hebben al veel sterren gezien. Na ongeveer 10 minuten kwam one direction de zaal ook binnen. Emma kon het blijkbaar niet meer volhouden en begon te gillen. Ik kon er wel om lachen. De jongens kwamen onze kant oplopen en gingen zitten. Ze zeiden niet eens even hallo of hey. Nee precies wat ik dacht 5 verwende nesten. Emma trok er blijkbaar niks van aan en bleef ze met grote ogen aan kijken. Tot ze ging gillen en alle 5 de hoofden onze kant opkeken. Emma moest toen nog harder gillen en de jongens keken haar een beetje raar aan. Ik viel bijna van me stoel van het lachen. “H..h..ha..hallo” zei Emma toen. “ Heyy” zeiden de jongens tegelijkertijd. “Ik ben Emma jullie grootste fan” zei ze een beetje buitenadem. “Nou leuk je te ontmoeten Emma” zei die blonde gozer. Waardoor Emma weer begon te gillen en zei: “Sarah hoorde je dat Niall Horan zei dat hij het leuk vindt om mij te ontmoeten!” “Ja dat hoorde ik” zei ik een beetje lachend. “Sarah...mooie naam” zei iemand met bruine krullen, volgens mij was dat die Harry. “Dankje” zei ik een beetje verlegen ik voelde dat ik aan het blozen was. De show begon en iedereen had oog voor de 2 presentatoren die het podium opkwamen. De show was volgens mij al halverwege. Emma had het blijkbaar naar haar zin en kon weer normaal doen. Ze praatte ook even met de jongens. Tot ik opeens iemands hand op mijn schouder voelde ik draaide me om en me mond viel open. “OMG jij bent Taylor Swift!” Schreeuwde ik. Ik zag via mijn ooghoeken dat Harry opkeek. “Ik weet wie ik ben” zei ze en ze gaf me een knuffel. Harry was nog steeds naar ons aan het kijken de rest was naar het podium aan het kijken. “Ik heb je tweet gelezen” zei ze. Ik kon alleen maar OMG zeggen. “Wil je bij mij komen zitten?” Vroeg ze. “Omg,, ja!” Zei ik. Ik tikte Emma aan en ze keek me aan toen ik zei dat ik bij Taylor ging zitten keek ze Taylor aan. “Oke is goed” zei ze. “Ik zie je zo op de afterparty” zei ik. “Ja” zei ze en gaf me een knuffel. Harry was nog steeds aan het kijken maar toen ik hem aankeek keek hij weer snel richting het podium. Ik liep met Taylor mee naar haar plek. We hebben veel met elkaar gepraat en blijkbaar hebben we ook veel gemeen. Ik voelde me erg op me gemak. Toen de show was afgelopen gingen we naar de afterparty. Taylor moest eerst nog foto’s maken. “Wil je samen met me op de foto?” Vroeg ze. “Uhh mag dat wel?” Vroeg ik onzeker. “Tuurlijk” zei ze. En we gingen samen op de foto. Toen Taylor en ik klaar waren gingen we verder lopen naar de afterparty. Ik draaide me nog even om en ik zag dat Emma met de jongens van One direction op de foto ging.

Toen we binnen waren gingen Taylor en ik dansen en ze stelde me voor aan Ed Sheeran en nog meer beroemdheden. “Ik ga even wat drinken” zei ik en liep naar de bar. “Wat mag het zijn? Zei de man achter de bar. “Doe maar een colaatje” zei ik. “Komt eraan” zei de man. Ik wachte even tot dat ik een hand op m’n rug voelde. Ik draaide me om en ik keek in de mooiste ogen die ik ooit gezien had.......


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 7 maart 2015 - 23:32:
Aaahhhhhh
Cliffhanger!
Are you serious
Ik haat cliffhangers. Nouja zelfs schrijven okay maar lezen aaahhhhhh i hate that
Heel snel verder jij!!!!!!!