Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Mister Styles (PAUZE) » het afspraakje met de boys

The Mister Styles (PAUZE)

13 maart 2015 - 9:43

308

1

317



het afspraakje met de boys

Ik word wakker,vandaag ga ik met de boys mee naar de Starbucks!
Ik kijk in mijn kast en pak mijn pastelroze jurkje met witte hakken.
Ik doe mijn bruine haren in een staart en ik loop naar de woonkamer.
Mijn ouders zijn vandaag niet thuis dus ben ik alleen thuis.
Ik hoor de deurbel gaan en in de deuropening staat One Direction.
Ik zeg tegen ze goedemorgen, ze vragen over ik er zin in heb? ik zeg dat ik er heel veel zin in heb.
Ik stap in de auto ik zit tussen Niall en Harry, ik heb het gevoel dat Harry mij de hele tijd zit aan te staren.
De auto stopt en we lopen naar binnen en ik zeg ik graag een cappuccino wil.

even later...
Ze vragen allemaal dingen aan mij, maar nogsteeds voel ik dat Harry iets van mij wil.
Als iedereen naar de auto loopt vraagt Harry of ik even met hem wil praten.

Harry pov.
ik ben stapelgek op Darcey, maar hoe maak ik contact met haar.
Ik vraag of ze even wil blijven zitten om te praten, ik ben nerveus.
Darcey ik wil wat tegen je zeggen, ik zie dat ze rood wordt en naar beneden kijkt.
Ik vind je een heel leuk meisje maar wat ik eigenlijk wil vragen of je met mij morgen wil afspreken om een strandwandeling te maken zonder de boys?

Darcey pov.
OMG! hij wil met mij op date, ik zeg dat mij dat heel gezellig lijkt! hij krijgt gelijk een glimlach om zijn gezicht zijn kuiltjes in zijn wangen komen tevoorschijn. ahh zoo lief denk ik. Hij geeft mij een kus op mijn wang. en
we lopen samen naar de auto en iedereen zit ons aan te kijken, Harry zegt dat we morgen een afspraakje hebben en ze vinden het allemaal leuk voor ons.
De auto stopt en ik loop naar huis en ik zwaai nog even dan verdwijnt de auto om de hoek.


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 13 maart 2015 - 19:34:
Niceeeeee
je schrijft goed
melding voor het volgende hoofdstuk pleas!
ow en maybe een tip die je kan gebruiken, het hoeft niet maar het kan het lezen wat makkelijker maken om dingen die gezegd worden tussen haakjes te zetten dus bijvoorbeeld:
,,Ik vind je een heel leuk meisje maar wat ik je eigenlijk wil vragen, of je morgen met me wil afspreken om een strandwandeling te maken zonder de boys?''

dit leest al iets makkelijker. je kan het gebruiken maar het hoeft niet. het is gewoon een tip


anyways je moet me sowieso een melding geven voor het volgende hoofdstuk!
xx