Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Drunken mistakes||Michael Clifford {FanFic Schrijft}[afgerond] » Epiloog

Drunken mistakes||Michael Clifford {FanFic Schrijft}[afgerond]

16 maart 2015 - 21:15

538

5

279



Epiloog

‘Michael, wat ben je in hemelsnaam aan het doen.’ Lydia zucht en legt haar handen over die van Michael.
‘Waarom mag ik niet kijken? Waar heb je me in hemelsnaam naartoe gebracht?’ Ze trekt aan de lange vingers van haar man, die haar ogen bedekken.
‘Michael,’ zeurt ze weer. Haar man lacht en dan staan ze eindelijk stil.
‘Mag ik nu zien waar we zijn?’ In antwoord haalt Michael zijn handen weg en met open mond staart Lydia naar het hotel voor haar neus.
‘Je hebt me meegenomen naar Las Vegas?’ roept ze uit. Michael lacht en ze draait zich om.
‘Wat ben je toch heerlijk cliché.’ Ze slaat haar armen rond zijn nek en plaatst een kus op zijn lippen. Vervolgens pakt ze zijn hand en trekt ze hem mee naar binnen.

‘Goedemiddag, hoe kan ik uw helpen?’ De vrouw achter de balie glimlacht beleefd en Michael stapt naar voren.
‘Er is gereserveerd op de naam Clifford?’ De vrouw knikt en het stel kan het toetsenbord horen ratelen.
‘De huwelijkssuite is gereed gemaakt, meneer Clifford.’ De vrouw staat op en loopt richting een groot bord waar allemaal kaarten aan hangen.
‘De huwelijkssuite?’ fluistert Lydia luid. Michael haalt enkel zijn schouders op. De vrouw is ondertussen weer terug, een kaart tussen haar vingers geklemd.
‘Kijkt u eens. Dit is de kaart die toegang geeft tot de kamer. De liften zijn aan uw linkerhand. Ik wens u een prettig verblijf in ons hotel.’ Ze glimlacht en Lydia en Michael knikken. Michael pakt Lydia’s hand en trekt haar mee naar de liften.
‘Ben je er klaar voor?’ Lydia knikt en Michael drukt glimlachend op het knopje.

‘Ho!’ Net als Lydia de deur door wilt stappen, stopt Michael haar met een hand op haar schouder.
‘Wat?’ vraagt ze met een glimlach.
‘We moeten ons wel aan de regels houden.’ Lydia trekt een wenkbrauw op en Michael grijnst. In een vloeiende beweging neemt hij Lydia in zijn armen en stapt hij de drempel over. Lydia lacht luid en Michael laat haar met een plof op het bed belanden.
‘Ik houd van je, dat weet je toch?’ vraagt Lydia met een glimlach. Michael kruipt het bed op, steunt zijn gewicht op zijn onderarmen en glimlacht naar Lydia.
‘Natuurlijk weet ik dat, anders was je vast niet met me getrouwd. Voor de tweede keer.’ Lydia lacht weer en slaat haar armen rond Michaels nek. Ze plaatst een kus op zijn mond.

‘Waarom heb je voor LA gekozen als huwelijksreisbestemming?’ Michael haalt zijn schouders op.
‘Hier begon ons eerste verhaal, dus ik dacht, laten we ons tweede verhaal ook hier starten.’ Lydia glimlacht en plaatst nog een kus op zijn lippen.
‘Wat ben je toch weer heerlijk cliché.’ Michael haalt zijn schouders op.
‘Ik doe mijn best.’ Lydia lacht en Michael glimlacht.
‘Deze keer voor altijd?’ Hij houdt zijn ringvinger op en Lydia glimlacht. Ze haakt haar ringvinger rond de zijne en geeft een kus op de verstrengelde vingers.
‘Deze keer voor altijd.’

The End


Hierbij is mijn project van de eerste FanFic Schrijft officieel afgerond. Nooit gedacht dat ik 14K in een week zou kunnen schrijven (het gehele verhaal is bijna 16K) Special thanks aan Cyn, omdat ze gewoon een leuke lezer is, die goede, opbouwende kritiek geeft. Ik wil iedereen bedanken voor het meelezen en voor de leuke reacties.
See you next time =)
x


Reacties:


Krewella
Krewella zei op 31 maart 2015 - 9:52:
ik had dit allang gelezen, maar nog niet gereageerd. Wooops.
Maar ik vond het echt een leuk verhaal! <3 Wel jammer van de cliché, honestly, maar ach. Je gaat echt vooruit qua schrijven!
Ik ben benieuwd naar je Happy Little Pill dingie. Ja. <3


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 17 maart 2015 - 11:02:
Dit was echt een super verhaal. Meld het even als je een nieuw verhaal start (:


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 17 maart 2015 - 7:08:
Ahwww, ik vond dit verhaal zo leukkk
Snel weer een verhaal pls! (:


Nadja
Nadja zei op 16 maart 2015 - 22:25:
Nawee dit verhaal was super zoals altijd ivvv ik kijk al uit naar je nieuwe fanficsx

Lots of love xox


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 16 maart 2015 - 21:31:
aahhhhhwwwwwww
waarom is het nu al over
was zo'n leuk verhaal en zo mooi geschreven!
elke keer keek ik weer uit naar de melding dat er een nieuw hoofdstuk online stond. En elk hoofdstuk heb ik met heel veel plezier en emoties gelezen!
Je schrijft zo mooi!!
Echt wow!
XX