Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Mister Styles (PAUZE) » Kriebels

The Mister Styles (PAUZE)

18 maart 2015 - 19:37

184

4

315



Kriebels

reageren is ook een melding ! I hope you like it!!!

Darcey[/pink]

]We gaan in de auto zitten en we rijden naar huis.
Als we aankomen wil iedereen weten hoe het was, Harry´zegt: Dat we nu officieel verkering hebben' iedereen kijkt ons super blij aan en iedereen geeft ons een knuffel.
Niall zegt' Gefeliciteerd Babe! Ik bloos en zeg dank je.
's avonds brengt Harry mij met zijn auto naar huis en we blijven nog even voor de voordeur staan.

Harry[red][/red]

We blijven nog even bij de voordeur staan. ik zeg tegen haar dat ik zo blij ben dat ze mijn vriendinnentje is, Ze bloost en kijkt naar beneden. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd.
Ik vraag of ze morgen bij ons thuis komt eten?

Darcey[pink]


Ik zeg tegen Harry dat ik het gezellig vind. Ik zie dat hij moet lachen en zijn kuiltjes komen in zijn wangen.
We kijken elkaar aan in zijn mooie felgroene ogen en ik voel zijn lippen op de mijne, zo staan we een paar minuten. Ik voel de vlinders in mijn buik.
Harry zegt' see you tomorrow babe! en hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en hij stapt in zijn auto en rijdt zwaaiend weg.


Reacties:


Sophia
Sophia zei op 28 maart 2015 - 11:27:
Zo cute


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 19 maart 2015 - 8:42:
CUTE AF!


xHiimacookie zei op 18 maart 2015 - 21:23:
ZO lief <3.


jstylesx
jstylesx zei op 18 maart 2015 - 19:30:
I like it!!