Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Mister Styles (PAUZE) » Bij one direction thuis

The Mister Styles (PAUZE)

28 maart 2015 - 16:11

230

1

291



Bij one direction thuis

sorry dat ik niet zo vaak meer een hoofdstuk heb geschreven het is al iets van een week geleden! ik was druk met school! I hope you like it!

Ik word wakker, vandaag ben ik alleen thuis want mijn ouders zijn op reis naar Amerika om Rihanna te ontmoeten.
Vanmiddag ga ik naar Harry toe om daar te eten, ik loop naar de douche en spoel me snel af.
Trek een skinny jeans met t-shirt en ik krul me haar, ik kijk op me mobiel en ik zie een sms van Harry.
[i][/i] Hey Darling, ik kom je om 2 uur ophalen bij de voordeur, Ik heb er zin in.
all the love Harry.

Ahw Harry is zo lief denk ik, ik loop ondertussen naar beneden en pak me make up tas, vandaag maar een beetje zomerse look.
Ik hoor de deurbel gaan Harry staat voor de deur en hij kijkt me van top tot teen aan.
hij zegt" wat zie je er mooi uit" ik bloos en vraag of ik nog iets moet meenemen. Als we in de auto zitten zet hij de muziek knal hard aan, waardoor ik moet schreeuwen of die wat zachter mag.
Harry verstaat het eindelijk en doet de muziek wat zachter, ik zeg dat ik best nerveus ben om de jongens te zien, Harry zegt' dat ik geen zorgen hoef te maken en ze me een erg leuk meisje vinden.
Dan stapt harry uit en lopen we samen naar de deur hand in hand.
Dan gaat de deur met een zwaai open en ik zie Niall,Liam,Zayn en Louis in de deuropening staan.


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 29 maart 2015 - 10:03:
Verderrr
I love it!
Xx