Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » This Is Me-> Michael Clifford//5SOS » 13.

This Is Me-> Michael Clifford//5SOS

13 april 2015 - 20:45

1371

8

371



13.

Image and video hosting by TinyPic

~Clary~


Ik loop naar mijn bureau en pak de stoel eronder vandaan en ga erop zitten aangezien de jongens zich op mijn bed hebben verspreid. ,,Vertel eens wat over jezelf.'' Michael kijkt me vragend aan en al snel kijken de anderen me ook zo aan. ,,Ik ben niet zo interessant.'' Antwoord ik. Ik weet echt niet wat ik tegen ze zou moeten zeggen waardoor ik mezelf niet verraad. ,,Vast wel. Zo'n meisje als jou moet wel interessant zijn.'' Ik voel mijn wangen rood worden terwijl Michael me een knipoog geeft. ,,Wat verstopte je eigenlijk?''
,,Niks!''
,,Leek anders verdacht veel op een fotolijstje.'' Ashton staat op en loopt naar mijn nachtkastje toe. Snel spring ik op en ga voor het nachtkastje staan. ,,Dat is privacy!''
,,Kom op we vertellen niks door.'' Luke komt langs Ashton staan en ik voel mijn hartslag versnellen. ,,Het is niks.''
,,Niks? Waarom zou je dan een fotolijstje verstoppen?'' Calum komt er nu ook bij staan en ik raak toch wel licht in paniek. Licht? Zeg maar eerder heel erg. Denk Clary denk! ,,Dudes het is ook een fotolijstje.'' Ik draai me met een ruk om en zie Michael voor me staan met het lijstje in zijn handen. ,,Je kent ze? Jongens ze kent ze! What the fack! Hoe ken je ze?!'' Kutzooi!
,,Dat gaat je niks aan!''
,,Eerlijk gezegd heb je wel heel veel weg van Clary, Clarissa.'' Calum slaat zijn armen over elkaar heen en ik raak nu nog meer in paniek. ,,Hoe zou het anders als, als Clary mijn nicht is!''


,,Wat die fucking bitch is je nicht?!'' Ik geef Michael een klap in zijn gezicht en kook van woede. Hoe durft hij mij een bitch te noemen! Ik trek het lijstje uit Ashton's handen en leg het weg waarna ik een hand om mijn pols voel. ,,Jij!'' Michael kijkt me kwaad aan en ik kijk kwaad terug naar hem.

,,Hey laat mijn zusje nu los!'' Jace komt boos mijn kamer in gerend terwijl Serena achter hem aanloopt met Floortje in haar handen. Michael laat gelukkig wel mijn pols los en met een pijnlijk gezicht wrijf ik erover. Hopen dat de rode plek morgen wel weg is. ,,What the fuck!'' Michael kijkt van mij naar Jace en weer terug.
,,Luister klootzak die je bent jij blijft met je tengels van mijn kleine zusje af anders krijg je nog wat hele klappen.''
,,Jace! Ik kan best voor mezelf opkomen!''
,,Clar...''
,,Nee Jace'' Ik kijk even naar Floortje die haar handen graaierig naar me uitsteekt en ik neem haar over van Serena waarna Serena naar Jace loopt en me een verontschuldigde blik geeft terwijl ze hem mee mijn kamer uitsleurt. Zodra ik zeker weet dat Jace weg is en beneden zit draai ik me om naar de jongens en kijk ze een voor een boos aan. ,,Wat is er erg dat Clary mijn nicht is?''


,,Ze is een fucking bitch!'' Ik kijk nu pas echt woedend naar Michael die zijn handen in de lucht gooit en zich achterover op mijn bed laat vallen. Inhouden Clary!
,,Nou volgens mij was jij, Michael Gordon Clifford, wel vroeger haar beste vriend totdat je met die Melissa kreeg. Je hebt Clary toen gewoon laten vallen en sinds die tijd mogen jullie elkaar niet meer. Dus volgens mij heb jij dit er toch wel zelf naar gemaakt hoor. Ik bedoel je beste vriend die je zomaar laat vallen omdat hij opeens een vriendin heeft, wat overigens nog wel haar aartsvijand was, dan snap ik wel dat ze dan tegen jou misschien een bitch is.'' Ik zie dat het Michael raakt en ik krijg een lach op mijn gezicht. Kan ik het toch nog even mooi tegen hem zeggen zonder dat hij helemaal weet dat ik het gewoon ben. Floortje begint met haar handen voor mijn ogen te zwaaien en wijst dan naar mijn gitaar. ,,Clarissa spelen voor Floortje!'' Ik schud mijn hoofd en Floortje kijkt alsof ze moet huilen. Niet dat ook nog. ,,Wie gaat er dan voor mij zingen? Clarissa altijd zingen voor Floortje. En ja hoor daar is de eerste traan al. ,,Vandaag niet schatje.'' Ik geef Floortje een kus op haar hoofd waarna ik haar tranen wegveeg. ,,She sleeps alone, my heart wants to come home. I wish i was, i wish i was, Beside you.'' Verbaast kijk ik van Floortje naar de jongens die op mijn bed zitten. Michael en Calum hebben allebei een van mijn akoestische gitaren in hun handen terwijl Ashton op mijn nachtkastje zit en er een beat op slaat. Luke zingt en Floortje, nouja het zou Floortje niet zijn als ze in haar handen begint te klappen. ,,Meer Meer!'' Michael kijkt me vragend aan en ik knik naar hem. ,,Drie, twee een.''

,,Within a minute I was all packed up

I’ve got a ticket to another world
I don’t wanna go
I don’t wanna go
Suddenly words are hard to speak
When your thoughts are all I see
“Don’t ever leave,” she said to me

When we both fall asleep, underneath the same sky
To the beats of our hearts at the same time
So close but so far away
(Can you hear me?)

She sleeps alone
My heart wants to come home
I wish I was, I wish I was
Beside you
She lies awake
Trying to find the words to say
I wish I was, I wish I was
Beside you

Another day, and I’m somewhere new
I made a promise that I’ll come home soon
Bring me back, bring me back to you

When we both wake up underneath the same sun
Time stops, I wish that I could rewind
So close but so far away
(Can you hear me?)

She sleeps alone
My heart wants to come home
I wish I was, I wish I was
Beside you
She lies awake
Trying to find the words to say
I wish I was, I wish I was
Beside you

The pieces of us both
Under every city light
And the shining as we fade into the night

She sleeps alone
My heart wants to come home
I wish I was, I wish I was

She sleeps alone
My heart wants to come home
I wish I was, I wish I was
Beside you
She lies awake
Trying to find the words to say
I wish I was, I wish I was
Beside you

Beside you
Beside you
Beside you

She sleeps alone
My heart wants to come home
I wish I was, I wish I was''


,,Meer Meer!!!''
,,Nop nu gaat Clarissa spelen.'' De jongens steken alle vier hun tong naar me uit en Floortje begint vrolijk in haar handen te klappen. Ashton pakt Floortje van me over en Michael geeft me mijn gitaar aan. Voorzichtig pak ik deze over waarna Luke een stoel onder me schuift en ze zelf op mijn bed gaan zitten. Floortje kijkt me met een grote lach aan voordat ik een hap adem neem en begin met spelen.




Water and light
This is eyes
History falling down
Hope rising up
We're the here and now
All that came before
Can not stay asleep
We're not children anymore


We can fight the dark
This is who we are
There's a new light coming
Finally had enough
Finally waking up
To who we are becoming
Open your eyes!


Will you be my love
Will you go with me
Are you who I dreamed?
Or just a memory
Will you understand
What I have to do
Will you be the man
The one I thought I knew



We can fight the dark
This is who we are
There's a new light coming
Finally had enough
Finally waking up
To who we are becoming
Open your eyes!


Into the deep blue
We'll do this together
Water and fire
Reach higher
There's no turning back




We can fight the dark
This is who we are
There's a new light coming
Finally had enough
Finally waking up
To who we are becoming
Open your eyes!



Ik open voorzichtig mijn ogen weer en kijk naar de jongens die me met open mond aankijken terwijl Floortje blij in haar handen klapt. ,,Je moet echt meedoen met optreden bij ons op school!'' Roept Ashton opeens uit het niets.
,,Wat?''
,,Heb je jezelf al eens gehoord?'' Nu kijkt de rest me ook aan en ik voel mijn wangen rood worden.
,,Komen jullie eten?!" Gered bij mijn moeder. Is ze toch nog ergens goed voor. Dat ik dat toch nog een kan zeggen.



-----
Sorry dat het zo lang heeft moeten duren.
Ik heb het laatste tijd heel druk met school en aangezien ik de afgelopen proefwerkweek beetje heb verpest moet ik alles in de laatste periode weer een beetje ophalen. Daarom zal het waarschijnlijk iets langer duren voordat er weer een nieuw hoofdstuk online staat van een van mijn verhalen.
Ik hoop dat jullie dat begrijpen.
Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding
XX


Reacties:

1 2

LoveMichael
LoveMichael zei op 25 april 2015 - 11:19:
leuk


5sosxx
5sosxx zei op 25 april 2015 - 11:15:
nicee


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 24 april 2015 - 11:36:
Awesome xxx


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 17 april 2015 - 20:02:
niceee


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 16 april 2015 - 7:22:
Super leuk babe!! X