Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » The Killer Inside Me » 01

The Killer Inside Me

8 nov 2015 - 18:56

834

8

389



01

Image and video hosting by TinyPic

Michael

,,Jade schiet godverdomme eens op! Ik moet pissen!’’ Ik sla met mijn hand een paar keer op de badkamer deur die ik met mijn kamergenoot Jade deel. Jade, mijn kamergenoot en beste vriendin die altijd te veel tijd besteed in de badkamer. Ik weet alles over haar en zij weet alles over mij. Nou ja alles? Ze weet niet alles, en ik ga ook echt niet vertellen wat ze niet weet. Ze zal me haten, me niet meer vertrouwen en de politie inschakelen. Dat wil ik dus echt niet! ,,Rustig roodkapje!’’ Roodkapje ja, alleen maar omdat mijn haren nu rood zijn.
,,Als je niet opschiet dan gebruik ik jou bed als wc!’’
,,Ben al klaar!’’ Jade opent de deur en draait een rondje. Mijn mond valt open, ze heeft een zwart jurkje aan met zwarte pumps en haar haren hangen over haar schouders terwijl ze een klein beetje make-up opheeft. ,,Wow je bent prachtig!’’ Jade’s wangen worden langzaam rood en ik druk een kus op haar wang. Snel schiet ik de wc in en doe mijn behoefte.
Ik hoor vaag de bel gaan waarna ik de hakken van Jade de trap af hoor klikken. Het geklik wat ik een jaar geleden heb gehoord. Snel schud ik mijn hoofd waarna ik de badkamer verlaat en zelf ook naar beneden loop waar ik de meiden zie. ,,Meiden wat zien jullie er weer mooi uit.’’ Ze beginnen allemaal te blozen en ik trek ze allemaal in een knuffel.
,,Hoelaat vertrekken jullie eigenlijk naar de clubs? Misschien dat de jongens hier straks nog komen.’’
,,Over een uurtje.’’ Antwoord Ariana die zich op de bank laat vallen.

En zoals gezegd, een uur laten stonden ze op waarna ze naar de deur liepen. Hun hakken klinken allemaal hetzelfde en ik zou echt zweren dat het dezelfde hakken zouden zijn als die ik een jaar geleden heb gehoord als ik er niet zeker van zou zijn dat Jade, Ariana, Eleanor en Selena niemand, maar dan ook niemand zouden vermoorden, of proberen te vermoorden.
,,Have fun, niet te veel jongens zoenen of mee naar bed nemen he.’’
,,Kan iemand me vertellen waarom ik bevriend ben met deze eikel?’’
,,Omdat je van me houd schatje.’’ Ik trek Jade tegen me aan terwijl de andere meiden het uitproesten.
,,Ja dag, Clifford!’’ Jade trekt zichzelf uit mijn armen en pakt haar sleutels waarna ze me een knuffel geeft en de deur uitloopt. De hakken tikkend op de tegels. Zodra ik zeker weet dat ze weg zijn laat ik een zucht ontsnappen. Mijn telefoon pak ik van de oplader en klik op whatsapp waar ik nieuwe meldingen heb.
Luke The Pinguin: Eleanor is weg-19:00
Ashton The Drummer: Ariana nu ook-19:01
Calum The Basist: Same voor Selena-19:02
Michael The Cliffoconda: Meiden zijn net weg gegaan hiero-20:06
Ashton The Drummer: Mooi kunnen we eindelijk gaan-20:07
Luke The Pinguin: Mikey we komen naar jou-20:07
Michael The Cliffoconda: Okay-20:08
Ik stop mijn telefoon weer weg waarna ik de trap oploop naar mijn kamer. Mijn sweater en joggingbroek verwissel ik voor een zwarte skinny en een zwart shirt. Een zwart vest erover en een snapback op mijn rode haren. Snel stap ik in mijn zwarte coverse waarna ik de kluis in mijn klerenkast open en mijn mes eruit haal. Deze laat ik in mijn vest glijden en loop weer naar beneden. Niet lang daarna gaat de bel en open ik de deur waarna ik de jongens een ‘’mannenknuffel’’ geef en de deur sluit. Op naar het moorden.





------
First off all
SORRY!
SORRY DAT HET ZO LANG HEEFT GEDUURD!
Ik heb besloten een keer in de maand een hoofdstuk te plaatsen. Minimaal.
Hoofdstukken zijn ongeveer minimaal 500 woorden. Dit is omdat ik het verhaal niet te snel voorbij wil laten gaan en ik niet wil dat er te veel gebeurt in een hoofdstuk. Dit heeft ook te maken dat ik een idee heb voor een vervolg van dit verhaal.

Chantal ben je serieus? Je hebt dit verhaal net gestart en je hebt nu al een idee voor een vervolg?!
Euhm ja, ik weet het ik loop te hard van stapel. Oeps.
Anyways ik weet dus al hoe dit verhaal gaat aflopen en daarom wil ik er een vervolg aan aanplakken. Maar dat is eigenlijk nog niet honderd procent zeker. Again Oeps.
Laten we het erop houden dat er misschien een vervolg komt. Klaar punt uit!
Nou ja punt uit?
Betere vraag:
Willen jullie hierna een vervolg of niet?

Chantal je praat te veel.
Ja ik weet het. We zullen verder gaan met het verhaal, maar antwoord wel even op de vraag pleas.

Verder heb ik een trailer gemaakt. Maar wevideo is een bitch en deze is te lang om hem deze maand te kunnen uploaden. Dus waarschijnlijk staat deze volgende maand online...
Ik hoop toch dat jullie dit hoofdstuk wat vinden.
Het spijt me echt dat het zo lang heeft moeten duren.

Owja als je niet dood wil door muziek luister dan nooit
AMNESIA HALF A HEART MASHUP
WHEREVER YOU ARE MOMENTS MASHUP
HEARTBREAK GIRL NOBODY COMPARES MASHUP
Eigenlijk gewoon nooit een 5SOS en 1D mashup luisteren

IK GA DOOD HIERDOOR
TE VEEL FANGIRLING!

Okay ik moet echt nooit meer enerydrank drinken


Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding
XX


Reacties:

1 2

5sosxx
5sosxx zei op 17 mei 2015 - 18:36:
that gif!


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 8 mei 2015 - 9:43:
BADASS 5SOS!!!!


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 7 mei 2015 - 13:58:
BADJASSEN IN DA HOUSE


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 4 mei 2015 - 11:46:
Badasssss _


Nadja
Nadja zei op 3 mei 2015 - 0:28:
Whoop already love ittt