Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Mister Styles (PAUZE) » De ontmoeting met de boys

The Mister Styles (PAUZE)

24 mei 2015 - 0:15

284

1

277



De ontmoeting met de boys

Sorry voor de paar maanden stilte, ik was bezig met een ander verhaal op quizlet dus kon niet veel verder met deze story, en had het druk met school. ik ga proberen meer te schrijven. I hope you like it x

Harry en Ik lopen naar binnen terwijl de jongens ons aan staren.
“Hey, dit is dus Darcey mijn vriendin” zegt Harry afwachtend op een reactie van de jongens.
“Hey darcey, ik ben Louis ik heb veel over je gehoord. “leuk om je te ontmoeten” zegt Liam vervolgens en geeft me een knuffel.
“ik zou je even een rondleiding door het huis geven” zegt Niall “is goed” zeg ik.
Hier hebben we dus de woonkamer waar we chillen enz. en boven zijn de slaapkamers”zegt Niall.
Als Niall alles heeft laten zien van het huis gaan we met elkaar in de woonkamer zitten, “zullen we een film kijken jongens” zegt Harry. “Darcey welke film wil je kijken?” zegt Louis.
“Maakt het niet uit kies maar, ik houd niet zo van horrorfilms” zeg ik lachend waarop de jongens mij lachend aankijken.
Als de film begint zie ik dat een natuurlijk een horror film is! “ja natuurlijk pest me maar weer” zeg ik tegen Harry, die me plagend aankijkt.
Ik schrik van een scene, “kom maar tegen me aanzitten babe” zegt Harry lief.
Ik ga tegen Harry aan liggen en geef hem een kus op zijn mond, als de film afgelopen is ga ik van de bank af.
“Het was gezellig, blijf je vanacht slapen dat is gezellig” zegt Harry en port me in me buik. Ik ren snel de trap op “Harry houd op” zeg ik schreeuwend en kom de slaapkamer in van Harry en mij.
“Dat is dus een ja” zegt Harry en zoen hem op ze mond.
Ik trek een t-shirt aan van Harry en ga in het bed liggen, Harry komt erbij liggen en doet het lampje uit. “ Slaaplekker darling, ik houd van je” zegt Harry en we vallen allebei in een hele diepe slap.


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 24 mei 2015 - 12:52:
aaahhhhhhwwwww