Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Mister Styles (PAUZE) » Chillen

The Mister Styles (PAUZE)

25 mei 2015 - 11:04

394

1

289



Chillen

heey, weer een nieuw hoofdstukje! hoop dat jullie het leuk vinden. reactie=melding I hope you like it! x esmee

Als ik wakker wordt zie ik Harry naast me liggen, hij ziet er zo lief uit als die slaapt.
Ik stap zachtjes uit bed als ik net wil gaan lopen, “hey sunshine” zegt Harry met zijn lieve ochtendstem. “hey lieverd, lekker geslapen” zeg ik.
Ik stap onder de douche en trek een t-shirt van Harry aan en loop naar beneden, “boe” zegt Harry ik schrik me kapot en geef hem een duw, “waarom geef je me een duw mevrouwtje?” zegt Harry en rent hard achter me aan, “nee stop Harry, ik kan er echt niet meer tegen. Niall komt aangerend “ he Harold laat dat meisje met rust” en trekt hem van me af.
“dank je Nialler, je hebt me gered” zeg ik en geef hem een knuffel, Ik ga op de bank zitten en Harry komt naast me, “sorry lieverd, ik houd van je” zegt Harry met een sip gezicht, “lieverd daar kan ik echt niet tegen” en geef hem een kus op zijn mond en ga tegen hem aanzitten.
De andere jongens komen rennend de trap af. “Heeeeeee schatjesss” zegt Louis en komt voor de grap tegen ons aanliggen, “ga weg lou, zoek je eigen liefje” zegt Harry lachend. “Ik ga wel weg hoor ik stoor jullie weer” zegt Louis lachend. Ik moet zo hard lachen dat ik ervan moet huilen.
Ik pak een broodje van het mandje en ga boven even met Lily skypen.

Ik pak de laptop en doe de deur dicht, Lily komt in beeld.
“Hey Lieverd, hoe gaat het met je” zegt Lily “Alles gaat goed en met jou lily?” zeg ik.
“Ja alles gaat goed hoor maar voel me alleen hier zonder jou! Nou.. vertel hoe is het bij de jongens” zegt Lily.
“Nou.. ik ben dus bij de jongens thuis en Harry heeft me verkering gevraagd dus is hij nu me vriendje”
OMG Darcey zo leuk voor je” zegt Lily, “Lily zal ik vragen aan de jongens of je een keer hier mag komen?” zeg ik, “Ja lijkt me leuk dan kan ik Harry enzo ontmoeten” zegt Lily vrolijk.
“okee ik zal het vragen, spreken elkaar wel weer via whatsappen, love you, doegh” zeg ik.
Ik ga even een tijdschrift lezen, en Louis kookt vandaag dus hoef ik niks te doen.
Als de deur met een zwaai opengaat, ik schrik en zie niemand in de deuropening staan! Wie zal dat nou zijn? Een van de jongens, maar wie??


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 25 mei 2015 - 11:21:
dit is grappig!
serieus CLIFFordHANGER?!?!
IK KAN DAAR ZO NIET TEGEN!