Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Mister Styles (PAUZE) » De eerste keer

The Mister Styles (PAUZE)

25 mei 2015 - 14:03

507

2

320



De eerste keer

hey, weer een nieuw hoofdstukje! I hope you like it! x esmee

De deur gaat in een klap open, wie zal dat nou zijn? Een van de jongens denk ik.
Ik loop zachtjes naar de hal en kijk om het hoekje, ik hoor achter me een schreeuw.
Ik schrik me helemaal kapot en kijk achter me daar staat Louis, ik zie dat Louis heel hard moet lachen.
“Lou waarom moest dat nou ik schrok me kapot?” zeg ik zielig, “sorry maar ik had zin om iemand te laten schrikken en jij was al enige boven” zegt Louis nogsteeds lachend.
“Kom, ik geef je wel wat water” zegt Louis en geeft me een knuffel, als we beneden zijn kijkt iedereen ons geschrokken aan. “ wat is er aan de hand?, we hoorden een harde gil!” zegt Niall.
“Lou liet me schrikken” zeg ik een beetje lachend. “ahwwww babe” zegt Harry en geeft me een kus op me wang.
Ik ga aan tafel zitten, Louis had een schotel gemaakt. “lekker hoor Lou” zeg ik, “is het nu weer goed na vanmiddag?” zegt Louis, ja natuurlijk allang .
“Ik wilde jullie wat vragen! Ik heb vandaag met Lily geskypt dat is me beste vriendin, ze voelde zich zo alleen thuis, dus vroeg ik aan haar of ze het leuk vond om jullie te ontmoeten, maar vinden jullie het leuk om Lily te ontmoeten??” vraag ik, “ja natuurlijk willen we je vriendin ontmoeten” zeggen ze allemaal.
“Okee dan ga ik dat even naar haar whatsappen dat ze morgen kan komen goed??” zeg ik, iedereen zegt ja.
Als we klaar zijn met eten ga ik op de bank zitten en pak me mobiel erbij, ik zoek Lily op in de whatsappcontacten.

Hey Lily, ik heb het gevraagd aan de jongens en ze willen je heel graag ontmoeten! Zou je het leuk vinden als we je morgen ophalen bij jou thuis?? Xx Darcey


Even later krijg ik een whatsappje terug van Lily:
Lijkt me super gezellig, kunnen jullie mij half 12 ophalen, tot morgen lieverd.

Ja is goed, we halen je half 12 op vind het ook super gezellig dat je komt. X Darcey

Ik hoor iemand in de woonkamer lopen en ik zie dat het Harry is, “en?? Wat heeft ze gezegd?” zegt Harry.
“Dat ze er erg veel zin in heeft en of we haar half 12 willen ophalen.” Zeg ik
Harry pakt me vast bij me middel en fluistert in me oor of we naar boven gaan” is goed” zeg ik.
Als we boven zijn , doe ik de deur dicht.
“Harry begint me innig te zoenen, en fluistert dat die me perfect vindt” Ik bloos” en kijk naar beneden.
Hij pakt me op en legt me op bed, hij trekt ze t-shirt uit en zijn broek. Hij staat alleen nog maar in zijn onderbroek.
Ik kleed me ook uit, nu sta ik alleen nog maar in me onderbroek en bh, ik voel me onzeker is dit wel een goed idee.
Als Harry me bh uit wil gaan doen, trek ik me terug. “wat is er?” vraagt hij. “Kijk Harry ik heb dit nog nooit gedaan het is me eerste keer!” zeg ik.
“Rustig maar, vertrouw me” zegt Harry en geeft me een kus.


Reacties:


Sophia
Sophia zei op 27 mei 2015 - 20:54:
Wat zal er komen.......


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 25 mei 2015 - 14:54:
fietfiew!!