Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Mister Styles (PAUZE) » Gezellig met de jongens en Lily

The Mister Styles (PAUZE)

27 mei 2015 - 21:56

431

1

334



Gezellig met de jongens en Lily

Heey, Nieuw hoofdstukje, kon gisteren er geen 1 op zetten. had het te druk met school enz. sorry I hope you like it x Reageren=Melding

Ik word wakker door de zon die door de gordijnen schijnt.
Als ik naast me kijk zie ik Harry slapen, gisteren was een bijzondere avond.
Ik probeer zachtjes Harry wakker te maken, ik zie dat zijn ogen open gaan.
“Hey lieverd” zeg ik, hij lacht lief “Hey Sunshine” zegt Harry.
Lekker geslapen?” vraag ik, ja lekker geslapen hoor” zeg Harry.
Ik trek een t-shirt van Harry aan en we lopen samen naar beneden toe, Als we beneden komen zie ik Louis,Liam en Niall al beneden zitten, “ Hey tortelduifjes” zegt Louis plagend.
“Hey Lou” zeg ik en kijk hem lachend aan, Als we het ontbijt op hebben ga ik even naar boven toe om te douchen.
Ik doe me haar los en trek een zomers jurkje aan, het is vandaag mooi weer.
Als het bijna half 12 is loop ik naar beneden toe, Harry kijkt me met open mond aan, “wow je ziet er echt prachtig uit in dat jurkje” zegt Harry nogsteeds starend, “ bedankt lieverd” zeg ik en geef hem een kus op zijn zachte lippen.
“Heey jongens, we gaan Lily ophalen, tot zo” zeg ik schreeuwend. In de verte hoor ik tot straks.
Als we samen in de auto zitten, “Ik heb zo veel zin om Lily weer te zien het is wel weer 3 weken geleden” zeg ik.
“Ja snap ik schat, ik vind het ook leuk om Lily te ontmoeten” zegt Harry “Wanneer ga je naar je ouders bellen?” zegt Harry vervolgens.
“Ik bel ze morgen wel, ze komen over een paar dagen naar huis dus kunnen we misschien even langs gaan” zeg ik.
“Ik vind alles goed” zegt Harry lachend, als we aankomen bij Lily’s huis zie ik Lily al in de deuropening staan.
Ik ren de auto uit “ Heeeeee bestie, ik heb je zo gemist” schreeuw ik en ren naar haar toe.
Ik knuffel haar wel een paar minuten lang, dan ziet Lily Harry staan, “ Hey Harry, leuk je te ontmoeten”zegt Lily en geeft hem een knuffel.
Als we in de auto zitten vraag ik uitgebreid wat ze de laatste weken allemaal heeft gedaan.
We komen aan bij ons huis en gaan naar binnen, “ Nou Lily, ik zal ze even voorstellen aan je, dit is Niall” zeg ik en Lily geeft hem een knuffel.
Als ik ze aan iedereen heeft voorgesteld, loop ik met haar naar boven om haar slaapkamer te laten zien. “ Nou dit is je kamer, wat vind je ervan?” vraag ik “mooi hoor, ben zo blij om je weer te zien en de jongens zijn ook super aardig.” Zeg Lily.
We praten nog lang door over van alles en nog wat, als we worden geroepen door de jongens dat we gaan eten.


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 28 mei 2015 - 16:22:
awesome