Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Every Year A Letter [Afgerond] » Year Seven

Every Year A Letter [Afgerond]

10 juni 2015 - 20:05

514

5

362



Year Seven

Lieve Ashton,

Welkom. Alweer, welkom in het achtste jaar van Mason. Hij is al echt een grote jongen geworden. Dit jaar leerde hij zoveel dingen, hij kan al heel veel zelfstandig. Ik breng hem dan nog wel steeds naar mijn moeder, helaas niet meer naar mijn vader, en haal hem daar ook weer op. Ik durf hem nog niet alleen thuis te laten. Mijn moeder haalt hem ook op van school, zodat hij niet alleen hoeft te lopen. Iets wat ze al jaren doet. Ik hou echt veel van Mason, hij is nu al 7 jaar een groot deel van me geworden en een groot deel van mijn leven. Ik bedoel, als ik later oud ben, kan ik nog steeds naar hem toekijken met en glimlach. Tenzij hij de verkeerde kant opgaat, maar hopelijk niet. Zo het er nu uitziet niet, maar hij is nog maar zeven.
Vandaag zijn we voor zijn verjaardag gaan midgetgolfen, met zijn vrienden. Hij heeft drie beste vrienden, James, Daniel en Bruno.
James heeft hij leren kennen in zijn klas, ze zijn klasgenootjes en ze zitten ook naast elkaar in de les. Daniel is de zoon van mijn beste vriendin van mijn middelbare school. Ook al weer een tijdje geleden maar ik spreek haar nog heel vaak. En Bruno kent hij van zijn sportclub.
Oh ja, daarover. Mason word een succesvolle tennisser. Hij vertelde me laatst dat hij graag een sport wil gaan doen. Dus hebben we samen naar een boel sporten gekeken. Voetbal vond hij niet leuk, want hij houdt er niet van als hij, ook al is het per ongeluk, getrapt word. Atletiek, vind hij iets voor meisjes. Hockey vond hij niks aan, net als ik haha, hij zei dat de meiden uit zijn klas dat ook doen. En als ze dat doen tijdens gym op school, verveelt hij zich alleen maar, dus ook geen hockey. Vele sporten verder, stelde ik hem tennis voor. Mij leek het ook wel leuk als hij ging tennissen, ik bedoel, ik heb ook getennist en dan vind je het natuurlijk wel leuk als je kind dezelfde sport als jou gaat doen. Ik liet hem wat filmpjes zien van tennissers en hij vond het helemaal leuk. Hem meteen ingeschreven bij een tennisclub dichtbij en daar hij heeft Bruno ook ontmoet. Hij kan echt heel goed tennissen. Hij doet het nu net voor acht maanden en al een paar wedstrijden gespeeld en hij won ze ook nog. Dat is ook super om te zien, hem te zien sporten en te zien stralen.
Maar back to the point, we waren dus gaan midgetgolfen. En ze kunnen echt goed met elkaar omgaan. Ook laten ze niemand weg, ze blijven met z'n drieën en doen alles samen. Het is super om hem zo met zijn vrienden te zien.
Sorry sweetie, maar ik ben best moe en morgen heb ik een feest van mijn zus. Ze gaat over een week op vakantie en wil een afscheidsfeest geven en ik wil daar niet als een dooie zombie aankomen haha. Dus ik ga deze brief afsluiten.
Ik spreek je volgend jaar. Ik hou van je.

Liefs, Isobel.


Reacties:


Nadja
Nadja zei op 13 juni 2015 - 19:34:
Superleukk.


xxx
x
xxx
x
x
xx
x
x
x
xx
xx
x
x
x


Anne
Anne zei op 11 juni 2015 - 23:31:
Ten eerste super geschreven weer schat!!
Ik heb je goed opgeleid hahaha!! :p
Sorry, nu even serieus.....

JOU SCHRIJFSTIJL IS ZO GOED VERBETERD DAT HET ECHT MEGA GOED IS!! ZELFS NOG BETER DAN MIJN SCHRIJFSTIJL (Maar dat zeg ik tegen meer op fanfic)
Ik ben jaloers, zo goed schrijf ik niet!

Ik denk dat het nu wel duidelijk is
Lieve schat, ga zo door. Ik ben super trots op je!! Ly! Xx


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 11 juni 2015 - 20:44:
Jij schrijft zo goeddd! x


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 11 juni 2015 - 11:48:
Sweet!!
Xx


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 11 juni 2015 - 8:19:
niceeee


Daniel
Denkt aan dat leeuwtje van Michael


Verder
XX