Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Once Upon A Time | END » Epiloog

Once Upon A Time | END

23 juni 2015 - 16:44

230

5

223



Epiloog

Image and video hosting by TinyPic

Een paar weken na de dood van Nadine keerde Skylinn terug naar Niall. Niall vroeg haar meteen om te trouwen. “Ja!” Antwoordde onze grote heldin met twinkelende ogen. Madelief maakte een pak voor Niall en een prachtige bruidsjurk voor Skylinn.
In de mensenwereld daarin tegen had Zayn de mensen wijs gemaakt dat Skylinn was aangereden en dood was. Iedereen geloofde het en er is zelfs een echte grafsteen neergezet met niks erin! Bij de dag van de bruiloft ging alles zoals gepland.

Skylinn liep met Zayn naar Niall die al klaar stond. Ze keek naar de glimlachen van haar vriendinnen: Lindy, Melina en Madelief. Alles was perfect. De elfjes die alles mooi hadden versiert met de allermooiste bloemen die je maar kon vinden.
“Neemt u Skylinn Chesterfield als uw echtgenote?”
“Ja.”
“Neemt u Niall Horan als uw echtgenote?”
“Ja!”
“Dan verklaar ik u nu tot man en vrouw!”
Het boeket werd in de lucht gegooid en kwam in Lindy’s handen terecht waarna ze Hook meteen een zoen op zijn mond gaf. Tussen die twee was het in middels ook al weer goed na een flinke ruzie. Hook had haar beloofd nooit meer te bedriegen.
Skylinn en Niall zoende elkaar en wisten dat ze samen als heerser en heerseres van de sprookjeswereld een gelukkig leven zouden leven.

En elk mooi sprookje eindigt met een speciale zin: en ze leefde nog lang en gelukkig…


Reacties:


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 3 juli 2015 - 21:58:
dit verhaal was echt leuk!


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 24 juni 2015 - 19:51:
Jaaaaa! En ik leef nog (: Dit was echt een goed verhaal! x


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 23 juni 2015 - 21:19:
OMG!
Dit verhaal was zo leukk!! X


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 23 juni 2015 - 20:58:
They are so cute!!!
Xx

Ik hou echt zo veel van dit verhaal xx


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 23 juni 2015 - 19:03:
awesome!
they are married!
they are maried!
*strooit confetti alles*
dit was een awesome verhaal!!
xx