Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Decisions ~ Calum Hood » Is this a date?

Decisions ~ Calum Hood

27 juni 2015 - 21:53

608

1

149



Is this a date?

Weken gaan voorbij en het lijkt alsof ik al mijn hele leven hier woon. Ash zijn gezin heeft mij helemaal opgenomen in hun leven en nu ben ik echt een deel van hun gezin en Anne denkt erover na om mij te adopteren. Ze heeft mij echt graag en ik haar, ze gedraagt zich echt als een moeder voor mij. Ik lig in mijn bed te nietsen, want de jongens hebben een belangrijke meeting met een platenmaatschappij die graag hun liedjes willen uitbrengen en om eerlijk te zijn verveel ik mij zonder hen. Normaal gezien doen we elke dag dingen samen, maar vandaag moesten ze echt alleen gaan. Stiekem mis ik hen wel, vooral Calum. Hij doet mij altijd lachen en heeft altijd veel aandacht voor mij. Hij vraagt ook altijd hoe het echt met mij gaat, en ziet wanneer ik niet de waarheid zeg. Hij is zo lief voor mij en om eerlijk te zijn vind ik hem stiekem wel enorm leuk. Mijn gsm gaat en ik kijk snel van wie het is. CalPal, staat op het scherm en snel lees ik wat hij gestuurd heeft. Hey Abri! We zijn nu terug onderweg naar jullie thuis. Zou je misschien zin hebben om vanmiddag alleen met mij naar het strand of zo te gaan? Sinds je hier bent hebben we nog geen tijd alleen kunnen doorbrengen en ik zou je graag beter leren kennen. Vraagt hij mij nu op een date of droom ik dit? Ik knijp in mijn eigen arm om zeker te zijn dat ik niet droom en nee hoor ik droom helemaal niet. Wat moet ik zeggen? Natuurlijk wil ik op date met hem. Ik wil niets liever, maar de vraag is, is het wel een date? Ik besluit terug te sturen naar hem: Hey Calum! Ja ik heb zin om vanmiddag samen naar het strand te gaan! Moet ik een picnic maken? Dan kunnen we gezellig op het strand eten! xx Ik sta op van mijn bed en doe snel een leuke bikini aan en bewerk mij gezicht wat met schmink. Al snel krijg ik een sms terug. Ja! Klinkt geweldig! Zie je straks! xx Ik giechel blij en doe een shortje en een topje boven mijn bikini en ga dan naar beneden. Ik maak snel een pasta salade enkele broodjes met van alles en nog wat en een lekker dessertje en drinken. Ik steek het in een mandje met een dekentje en hoor dan de auto van de jongens op de oprit rijden en ik lach blij. Ik zie al snel dat enkel Calum met Ash meegekomen is, waarschijnlijk voor onze date. Ik doe de deur open en knuffel mijn lieve 'broer' Ash en knuffel ook Calum. 'Calum gaat even een zwemshort van mij gaan aandoen en dan kunnen jullie vertrekken.' Ash knipoogt naar mij en gaat naar de living terwijl Calum zich gaat omkleden. Ik volg Ash naar de living en ga naast hem zitten en al snel lig ik in zijn armen. Ash knuffelt mij lief en gaf kusjes op mijn wang. 'Iewl wat doe je?' 'Mag ik niet blij zijn?' 'Jawel, maar waarom doe je zo klef?' giechel ik en geef hem een speelse duw. 'Ik ben gewoon blij dat je leven op de rails terug geraakt.' Mijn gezicht slaat rood aan en ik kus zijn wang. 'Ook al ben je niet mijn echte zus en ken ik je nog niet zo heel lang, ik zie je graag gelukkig.' 'Dankjewel Ash.' er rolt een traan over mijn wang terwijl ik de zijne kus en hij streelt het weg. 'Kom kom niet huilen nu, geniet maar van je middag met Cal.'


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 28 juni 2015 - 11:37:
tttooooo cuteeeeeeee!!!