Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Decisions ~ Calum Hood » A first date

Decisions ~ Calum Hood

28 juni 2015 - 12:06

785

1

131



A first date

Calum komt de living in met een short aan van Ash en ik kan mijn ogen niet van hem afhouden. Hij ziet er echt schattig uit. 'Ben je klaar om te vertrekken?' een brede glimlach siert zijn ganse gezicht en het is zo aanstekelijk waardoor ik ook meteen begin te glimlachen. Ik knik en spring recht uit de zetel en neem het picnic mandje vast. 'Hoe gaan we naar het strand?' komt er vragend uit mijn mond terwijl ik Calum aankijk. 'Met de fiets? Het is best, en mijn fiets is het enige vervoersmiddel die hier staat.' 'Is goed.' lach ik en haal mijn fiets uit het schuurtje. Het mandje hang ik aan mijn stuur in de hoop dat er niets mee zal gebeuren en Calum schenkt mij een lieve glimlach en we vertrekken richting het strand. 'Zie je het zitten?' ik knik natuurlijk zie ik het zitten, eindelijk wat alone time met Calum. Daar zou ik nooit nee tegen zeggen. 'Natuurlijk zie ik het zitten. De vraag is, zie jij het wel zitten?' 'Natuurlijk zie ik het zitten! Ik wil al even iets met je alleen doen. Ik wil je beter leren kennen.' We rijden naar het strand en Calum vertelt een beetje over hun meeting met de platenmaatschappij, dat ze waarschijnlijk wel een album mochten uitbrengen, maar dat ze eerst enkele liedjes moesten uitwerken en dan mochten ze misschien als alles goedgekeurd was naar LA gaan om het album op te nemen en het klink allemaal heel leuk, maar ik kan wel geloven dat het ook enorm veel stress meebrengt voor de jongens. 'Ik wil gewoon zo graag dat we het platencontact krijgen, dan kan onze droom eindelijk werkelijkheid worden.' een zucht ontsnapt uit zijn mond en ik merk dat het hem wel diep zit. 'He, jullie muziek is super leuk, ik ben er zeker van dat jullie het platencontract zullen krijgen, ik geloof in jullie.' 'Dankjewel Abri, je bent echt een goeie steun.' een blos verschijnt op mijn wangen en dan is het strand eindelijk in zicht. 'Woeehoeew beach time!' roept Calum blij en knipoogt naar me. We zetten onze fietsen op een veilige plek en zoeken dan een plaatsje op het strand waar we gezellig met ons twee kunnen zitten. Eenmaal een plekje gevonden, leg ik het deken uit de tot mijn verbazing gigantisch is en doe mijn topje en shortje uit. Vanuit mijn ooghoeken zie ik Calum naar mij staren en stiekem ben ik blij om het lichaam die ik heb. En vooral de bikini die ik aangedaan heb. Ook kijk ik zelf stiekem hoe Calum zich uitkleed en wow. Hij is echt niet mis hoor. Ik zie zijn spieren opgespannen staan en hij gaat op het deken zitten en kijkt in de mand. 'Oh my god, Abri heb je pastasalade gemaakt?' 'Ja, vind je dat niet lekker?' mijn stem klinkt bezorgd en dat ben ik ook. Ik had zo gehoopt dat hij dat lekker zou vinden, zodat we een perfecte eerste date zouden hebben, maar als hij het niet lekker vindt, is dat een grote misstap van mij. 'Natuurlijk vind ik dat lekker! Ik had er al dagen zo'n zin in om gewoon een frisse pastasalade te eten en hier breng jij het gewoon leuk mee. Dit is echt een teken Abri.' ik bloos nog meer dan dat ik ooit gedaan heb. 'Ik heb ook enkele broodjes gemaakt met choco, pindakaas, kaas, ham etc.' 'Je hebt zelfs aan vorken en een dessert gedacht, woow je denkt echt aan alles, jij bent echt de perfecte eerste date.' oh my god, hij zei date! HIJ ZEI DATE! We zijn dus echt op een date! Mijn hart slaat een slag over en maakt een heus vreugdesprongetje. 'Gaat het? Je staat zo te staren, kom ga ook zitten.' ik kan mijn gegiechel niet onderdrukken en ga dicht bij Calum gaan zitten. Als hij dit ook als een date aanziet, dan betekend dat dat hij mij ook leuk vindt! 'Wat heb jij gedaan vandaag?' Calum zijn blik staat vragend terwijl hij met zijn vork in de pot met pastasalade prikt en die in zijn mond steekt. 'Ik heb gewoon in bed gelegen en wat series bekeken.' 'Oh my god Abrianna, sorry dat ik je onderbreek, maar je pastasalade is echt overheerlijk!' hij biedt mij een hapje aan en ik buig naar voor om de vork in mijn mond te nemen. Terwijl ik dit doe blijf ik Calum zijn ogen kijken en hij in de mijne. Duizenden vlinders fladderen rond in mijn buik opzoek naar een uitweg. De pastasalade was inderdaad echt lekker, al denk ik toch dat Calum overdrijft. Hij blijft er maar van genieten en ik blijf maar van het geweldige uitzicht genieten.


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 28 juni 2015 - 12:39:
ghjvbuhdvjn jkhvjkdjknckl,jkvjnjkdnvkjhjbchjbvjknhjjkvn



TOOOOOOO CUTEEEEEEE
IK SHIP ZE!!
Cabrianna!!!


je schrijft echt zo waaauuuuwwww!!!!!!

xx