Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » 5 seconds of summer ~ Calum Hood » Yes or No game

5 seconds of summer ~ Calum Hood

28 juni 2015 - 13:54

860

1

122



Yes or No game

We kwamen toe bij het radio station en ik zat nog steeds geplet tussen Michael en Calum terwijl we nog meezongen met de laatste noten van How you remind me van Nickelback. We stapten uit toen Ash de auto had geparkeerd en wandelden richting de ingang van het gebouw. Er stonden enkele fans ons op te wachten en we gingen met hen de foto op. Een meisje kwam naar mij en zei: 'I ship you and ashton. Ashianna for life.' ik schoot in de lach en ging met haar op de foto. Blijkbaar was het nu in bij de fans om te voorspellen met wie ik zou beginnen daten. Maar ik wist natuurlijk beter. Stiekem keek ik naar Calum die een fan haar wang kuste voor op de foto en ik voelde toch wel wat jaloezie in mijn buik opborrelen. Ze was best knap. Veel van onze fans waren enorm knap. Ik leek er wel een zak aardappelen naast. Een ander meisje kwam naar mij toe en vroeg of ze een knuffel wou. Ik lachte lief: 'Yes ofcourse.' zei ik en gaf haar een hele lieve omhelzing. 'You're my inspiration Abrianna! And oh my god you are so beautiful.' een blos verscheen op mijn wangen en Calum kwam zich bemoeien. 'Ofcourse is she beautiful! She is our little Abrianna.' 'Calum I'm older than you are, you moron.' 'But you are a lot smaller than I am.' zei hij en tikte speels met zijn vinger op mijn neus. Ik stak mijn tong uit naar hem. 'You would make a wonderful couple together.' opnieuw werd ik rood en we gingen daarna snel naar binnen want anders gingen we nog te laat zijn voor onze radio interview. De mensen van het radiostation stonden al op ons te wachten en verwelkomden ons toen we bij hen kwamen. Ze legden een paar dingen uit zoals dat er een gewoon interview ging zijn over ons en de tour en dan een spelletje de yes or no game met vragen van de fans en het radiostation zelf.

'Welcome back at Nova FM, I'm here with the one and only 5 Seconds of Summer. How are you guys?' 'Oh we're doing great. But we're extremely busy lately.' 'How come?' 'Well, in about a week we leave for a worldtour.' 'How long will you be gone?' 'I think for about 3 to 5 months.' 'That's the first time you're going to be away from home that long, isn't it?' 'Yes, which is really weird to us.' 'Who's going to miss their family the most?' 'I guess Luke, Calum and Michael.' lachte ik en keek de jongens aan. 'Why?' 'I don't know.' iedereen schoot in de lach en er werd nog vanalles over de tour gevraagd. Waar we heen zouden gaan, of we het zagen zitten, hoe het was om met ons te leven op de bus, of de bus wel leefbaar was, etc. 'Okay, now it's time for the yes and no game. You got card with yes or no, I will ask you some questions and you'll have to answer with yes or no. Okay?' we staken allemaal yes op en de radiopresentator glimlachte. 'Okay first question. Do you ever wear your underwear more than three times on tour?' ik trok mijn neus op en zette het meteen op nee, terwijl de jongens ja aanduidden. 'Abri, why no? You're the only one who says no.' 'Because she's a girl.' 'I think it's just because well, they are guys they can wear their underwear for a little longer, but as a girl I would never do that.' 'Well, you know it's just hard to change your underwear all the time on tour.' 'But that's because you don't have that many underwear as I have.' 'Yeah, Luke steals them.' 'Oh really Luke.' 'IT'S JUST BECAUSE IT ISN'T CLEAR WHO'S UNDERWEAR IS WHOM!' 'Okay have you not washed your hands after going to the toilet?' Ik zette mijn bordje op nee en Michael ook. 'Okay Abrianna I believe you but Mikey you are such a liar!' 'No really, I can't go to the toilet without washing my hands, that's a really weird thing about me, I wash my hands about 30 times in a day.' 'That's a lot.' 'Okay next question. Have you ever cried because you missed your family.' iedereen duidde ja aan behalve Ashton en we schoten in de lach en duidden dan allemaal nee aan. 'We are heartless.' 'Have you ever seen each other naked?' iedereen zette ja op. 'Daily, well except for Abrianna, I've never seen her naked.' zei Ashton en de rest stemden in. 'Well, I'm not a nudist like you guys.' 'What?!' 'You guys are naked all the time! It's not hard to walk around in the house or in the bus without seeing you naked.' We lachtten allemaal en dan kwam de laatste vraag. 'Have you ever been in love?' de jongens keken bedachtzaam en Ash zette het op ja en de rest op nee. Ik voelde mijn gezicht rood aanlopen en ze keken nieuwsgierig naar mij. 'Well Abri, have you ever been in love?' ik kwam nog roder en zette het bordje op yes.


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 28 juni 2015 - 14:59:
oeh *smirks*