Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » XOXO, Ashton Irwin » You've got mail.

XOXO, Ashton Irwin

28 juni 2015 - 17:59

599

1

137



You've got mail.

Ik lag te luieren in mijn bed. Het is nu alweer twee maand geleden sinds ik Ashton, Luke, Calum en Michael ontmoet heb. Meteen na het concert was ik in een zwart gat gevallen. Ik wou dat die tien minuten met de jongens nooit voorbij waren gegaan. Ash was zo lief voor mij en hij rook toch zo lekker. God, ik kan hem maar niet uit mijn gedachten zetten. Met een diepe zucht nam ik mijn laptop en herbekeek de foto's van het concert. Vooral de foto's van mij en Ashton. God hij is zo schattig. Kon ik maar altijd bij hem zijn. Ik zou er echt alles voor opgeven. 'Skrolan! Kom je even naar beneden! Er is post voor jou!' post voor mij? Hoe kan dat nou? Er is nooit post voor mij. Ik ben binnenkort ook niet jarig. Vreemd echt vreemd. Ik rende de trap af en mijn moeder stond met een brief te zwaaien. Ik trok mijn wenkbrauw op toen ze mij de brief overhandigde. 'Heb jij vrienden in Australië?' 'Nee hoezo mam?' 'Wel deze brief komt uit Australië.' Verbaasd keek ik mijn moeder aan en piepte. 'Van wie is die brief?' 'Mam mag ik naar boven, alstublieft.' 'Natuurlijk, maar van wie is die brief nou?' 'Dat vertel ik je wel straks!' riep ik naar haar terwijl ik de trap op rende en mij naar boven haastte. Ik ken maar een paar Australiërs en maar één van hen heeft mijn adres. Ik trok de deur van mijn kamer open en sloeg die even snel weer dicht. Mijn handen beefden. Ik plofte op mijn bed en scheurde de envelop open. Geduld had ik niet. Ik moest en zou weten of mijn vermoedens klopten. Ik trok de brief uit zijn omhulsel en begon die snel te lezen.

Dear Skrolan,

Hi lovely, I have to say gosh you have a wonderful name. You probably didn't expect me to write you back, and actually I didn't expect the same thing until I read your letter. Wow you've put your heart and soul into this letter haven't you? I just can't believe that I'm actually writing you back. I always read the letters that are given to me, but I never wrote back. But your letter gave me the feeling I had to write you back. I have to admit, the moment you walked in, I was impressed by you. With your long blonde hair and big brown eyes, oh god I still remember your lovely face. You were so short and cute, I just wanted to keep hugging you. I don't know why, but you definitely changed something in me Skrolan.
I wanted to thank you for being such an awesome fan and I really want to get to know you better because I think you already know a lot of things about me, but I want to get to know you. So tell me more about yourself beside how old you are and where you live. My address is written inside the envelope. I hope you'll keep it for yourself and don't share it with any fans, but I think I can trust you.

Well, I really hope I'll get a letter from you soon enough. I can't wait to get to know you better.

XOXO,

Ashton Irwin


Ik staarde naar de brief en kreeg het warm vanbinnen. Ashton Irwin, de jongen waar ik zo smoor op ben heeft niet alleen mijn brief gelezen, maar heeft ook terug geschreven, is dat niet geweldig! Ik wapperde mezelf koelte toe en zocht meteen naar pen en papier. Ik moest en zou Ashton terug gaan schrijven.


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 28 juni 2015 - 18:58:
awesomeeeee!!!!!
xx