Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » 5 seconds of summer ~ Calum Hood » Tour life

5 seconds of summer ~ Calum Hood

29 juni 2015 - 19:18

650

1

140



Tour life

Eindelijk was het dan zover, eindelijk vertrokken we op tour. Onze ouders brachten ons naar de locatie waar de tourbus stond om bewoond te worden. Onze tour begon in Australië, daarna zouden we een week thuis zijn en vertrekken we naar Noord- en Zuid-Amerika daarna Europa en daarna terug thuis. Dit keer zag ik het echt zitten om te vertrekken en om te touren. We kwamen toe op de locatie en ik zag Ash en zijn mama en broer en zus al staan. Ik stapte uit en ging iedereen gaan knuffelen. Mijn ouders stapten ook uit en haalden mijn koffers uit. Iedereen babbelde met elkaar en dan kwamen Michael en Luke toe en als laatste kwam Calum toe. Hij droeg een muts. Waarom draagt Calum een muts, het is veel te warm voor een muts. 'Hey Cal! Why are you wearing a beanie?' Ash was mij al voor en ik zag Calum knalrood worden en zijn mama schudde zuchtend haar hoofd. 'He tried to do some things with his hear.' 'And it didn't worked out?' vroeg Michael en ze knikte. 'Oh my god! Cal show us!' riep Luke lachend en Calum schudde zijn hoofd. 'Never, I'm never going to show my hair until it's fixed.' Ik zag Ash fluitend achter Calum wandelen en opeens trok hij Calums muts van zijn hoofd. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond en probeerde niet in de lach te schieten terwijl de jongens niet meer bijkwamen van het lachen. 'WHAT THE HELL DID YOU EVEN WANTED TO TRY TO DO WITH YOUR HAIR DUDE?!' Calum kwam rood en zette meteen zijn muts terug op. 'I wanted to have some blonde parts in my hair.' 'YOU HAIR IS FREAKING ORANGE!' Luke kon het echt niet meer uithouden en ging op de grond gaan zitten en bleef maar lachen en lachen. Ik vond het ergens wel erg voor Calum en ik wandelde voorzichtig naar hem en knuffelde hem. 'There's a store around the corner, let me grab some hairdye and lets fix your hair on the bus, okay?' Calum knikte triest en ik zag echt dat hij hem schaamde voor zijn haar en ik gaf hem lieve knuffels en ging snel in het winkeltje haarkleuring kopen. Voor zwart haar te krijgen en ontkleuring voor blonde mechen. Jongens en haarkleuren zijn nooit een goeie combinatie, tenzij ze kappers zijn. Ik wandelde terug naar de bus en toonde de haarkleuringen aan Calum. 'But that's for women.' 'Well it's this or orange hair, so shut up.' Gegiechel kwam uit de richting van Ashton en Michael. Calum keek Miichael echt woedend aan en wees met zijn vinger naar hem. 'Just wait for it bro. I wouldn't dye my hair anytime soon if I were you.'

We namen dan afscheid van onze families en stapten de bus op. Iedereen had wel een traantje gelaten want het was natuurlijk wel voor een lange tijd dat we onze ouders zo weinig zouden gaan zien. We kozen snel allemaal een bunk uit want iedereen wou natuurlijk de perfecte slaapplek en Calum en ik lagen tegenover elkaar en Calum lachte lief. 'Look! I can sneak into your bed anytime I want to cuddle!' en hij kroop van zijn bunk in de mijne en ik schudde lachend mijn hoofd en Calum begon mij te knuffelen en keek mij dan zielig aan. 'Could you please dye my hair like uhm right now?' 'Yes! Do you have like a towel that can get very dirty?' 'All his stuff get very dirty!' ik draaide lachend met mijn ogen en keek Luke droog aan en hij stond daar maar te grijnzen. Arme Calum hem zo plagen. Calum begon te pruilen en ik gaf hem vele knuffels. 'Go search some things that we can use to make your hair gorgeous again.' Calum knikte blij en sprong meteen uit mijn bunk en ik maakte alles klaar om zijn haar terug perfect te maken.


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 30 juni 2015 - 18:30:
whahhaha orangje haar okay nu zie ik me dat voor mee