Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » XOXO, Ashton Irwin » Just trust me

XOXO, Ashton Irwin

29 juni 2015 - 20:12

620

1

120



Just trust me

Nathalie kwam langs om gewoon leuke vriendinnen dingen te doen. Beetje roddelen over dit en dat, praten over onze favoriete artiesten, acteurs, fotomodellen en dat leidde ons tot aan Ashtons brief. 'Ik moet je nog wat vertellen,' giechelde ik en haalde mijn doos vanonder mijn bed waar ik Ashtons brief goed bewaard had. 'Wat moet je mij tonen?' vroeg Nathalie lachend en keek nieuwsgierig. Ik toonde de brief en Nathalie trok haar wenkbrauw op. Ze was niet echt onder de indruk, maar ik wist dat ze dat wel snel zou zijn. 'Jij moet mij een gewone simpele brief tonen?' vroeg ze verbaasd maar ik schudde mijn hoofd. 'Nee hoor, niet zomaar een brief. De meest kostbare brief in mijn bezit.' Opnieuw trok Nathalie haar wenkbrauw op en bekeek mij echt alsof ik gek geworden was. 'Waarom is deze gewone brief je meest kostbare bezit?' 'Het is niet zomaar een brief. Lees hem dan zul je het wel snel genoeg merken.' Nathalie bleef mij aankijken alsof ik klaar was om naar het gekkenhuis te gaan, maar nam dan toch de brief uit mijn handen en begon die te lezen. Haar blik begon te veranderen toen ze door had van wie de brief was. 'XOXO, Ashton Irwin?' verbaasd keek Nathalie mij aan. Ik zag haar ogen vol ongeloof. 'Het is echt waar!' 'Skrolan... Denk je nu echt dat Ashton naar jou een brief zou sturen. Waarom zou hij enkel naar jou een brief terug sturen? Komaan dat geloof jij toch niet? Ben je echt zo goedgelovig?' Ik beet op mijn lip en kon echt niet geloven dat Nathalie zo tegen mij deed. 'Maar het is echt van Ashton!' Nathalie keek naar mij met haar alstublieft-Skrolan-geloof-mij-nu-toch-eens-blik. 'Nathalie, echt waar dit is van Ashton, zijn adres staat er toch bij? Geloof mij nu toch eens. Enkel Ashton kon die brief gelezen hebben want ik heb hem aan hem persoonlijk gegeven en mijn adres stond enkel in de brief. Tenzij Ashton die brief aan iemand anders gegeven heeft, kan het niet anders zijn dan dat deze brief van Ashton is. En ik geloof hem, dit is echt van Ashton en van niemand anders, ik wil zelf in mijn volgende brief aan hem vragen dat hij zijn skype of zo doorgeeft, dan kunnen we zien of hij echt is, maar ik ben er zeker van dat deze brief van hem komt.' Zuchtend schudde Nathalie haar hoofd en trok haar schouders op. 'Als jij gelooft dat deze brief van Ashton komt, dan zal ik je de voordeel van de twijfel geven. Maar als het uitkomt dat het niet van Ashton is, dan zal ik mij niet uithouden om te zeggen, ik zei het je toch.' Ik draaide met mijn ogen en stak de brief terug veilig op zijn plek. Als Nathalie mij niet wilde geloven was dat haar probleem. Ik wist zeker dat deze brief van Ashton kwam. Ik voelde gewoon dat het zo was en niemand ging kunnen bewijzen dat het niet zo was. En ik zou het gaan bewijzen.

Nathalie ging na een eindje terug naar huis en ik zat alleen op mijn kamer. Zuchtend keek ik rond en voelde mij zo geïrriteerd dat niemand mij geloofde dat de brief echt van Ashton kwam. Hoe kon ik toch zo snel mogelijk gaan bewijzen dat het echt zo was? Ik staar naar mijn laptop en start snel Twitter op. Ik kon hem gewoon vragen om mij te gaan volgen als hij mij kende, dat zou bewijzen dat de brief van hem kwam. Ik maakte een korte tweet. @Ashton5SOS if you recognize me, could you please follow me? had ik geschreven en plaatste er een foto van ons tijdens de meet and greet bij. Hopelijk reageerde hij snel...


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 30 juni 2015 - 18:37:
Ashton come on reageer!