Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » 5 seconds of summer ~ Calum Hood » Girls don't game

5 seconds of summer ~ Calum Hood

29 juni 2015 - 21:22

634

1

139



Girls don't game

Ik begon Calum zijn haar te drogen en ik moet toegeven dat het er echt goed uitziet. Het staat hem echt leuk. Abri stop met aan Calum te denken! Hij vindt je niet leuk op die manier, hij vindt niemand leuk op die manier. Hij heeft het nog nooit gedaan en zal het dan nu zeker niet doen. Blijkbaar stond ik op mijn lip te bijten want Calum keek mij bezorgd aan en vroeg: 'Is it that bad?' ik schudde mijn hoofd en schonk hem een super lieve glimlach. 'To be honest with you, it looks amazing. And that isn't because I did it. It really suits you.' Ongelovig keek Calum mij aan en stond op. Ik draaide met mijn ogen en vond het dom dat hij mij niet geloofde. Hij bekeek zichzelf in de spiegel en zijn mond viel open. Ik bekeek hem met mijn ik-zei-het-je-toch-blik en hij kwam mijn knuffelen. 'Abri, thank you so so much! It does looks amazing! You're the best hairdresser a guy can wish for.' ik maakte een buiging en knipoogde naar hem. 'And now you know.' Hij schoot in de lach en ging zijn haar gaan tonen aan de rest. Ik ruimde de rotzooi die ik gemaakt had op en smeet alles in een zak en deed die zak dan in een andere zak zodat de stank van de kleuring niet door heel de bus zou te ruiken zijn. Ik hoorde de jongens onder elkaar bezig en ik hoorde Michael zeggen: 'Abrianna should do my hair also. She did such an amazing job! Unbelievable!' Mijn wangen kleurden rood en ik smeet de zak snel in de vuilbak en schreef op het een post-it: REMOVE ASAP! en plakte het op de deur van de kast. Daarna ging ik bij de jongens in de lounge zitten en de jongens zaten alweer fifa te spelen en we waren nog maar net vertrokken. 'You've got to be kidding me.' mompelde ik en plofte naast Ashton in de zetel en hij keek mij ook zuchtend aan. 'I know right, we just left and they're already playing fifa. This is going to be a daily happening.' Ik pufte en legde mijn hoofd op Ashton zijn schouder en ik keek vanuit mijn ooghoeken naar Calum. Zag ik nu een boze blik op zijn gezicht? Ik probeerde onopvallend beter naar hem te kijken maar zijn gezicht was alweer gedraaid. Misschien had ik het mij wel verbeeld. Ik legde me nog meer tegen Ashton aan en vroeg wat we konden doen terwijl Luke, Michael en Calum Fifa speelden. Ashton keek mij aan en trok zijn schouders op. 'I still can't believe how you two made it into the band, we all love playing Fifa except for you guys.' ik keek Luke droog aan en hij gaf mij zijn grootste glimlach ooit en ik stak mijn middelvinger op naar hem. 'Fuck you Luke!' 'Hey don't swear!' zei Ashton en porde mij. Ik tierde luid en gaf hem een slag tegen zijn arm. Zijn gelach was onbetaalbaar, waardoor iedereen begon te lachen. 'Stop fighting girls, we already know that girls can't play videogames so just go watch a movie or so and let the boys play.' Ongelovig staarde ik naar Michael, zijn blik was aan de televisie vastgeklampt. Zei hij nou net wat ik denk dat hij gezegd geeft? Boos neem ik de gamecontroller van Calum over en begon te spelen. 'What the hell are you doing?' Michael keek mij aan en ik hem. 'I'm going to show you that girls can play videogames you prick!' 'HEY DON'T SWEAR!' riep Ashton opnieuw en Michael en ik riepen tegelijkertijd: 'SHUT UP ASH!' en begonnen tegen elkaar te gamen. Calum legde zijn armen rond mij heen en fluisterde in mijn oor wat ik precies moest doen. Dit was echt geweldig.


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 30 juni 2015 - 18:32:
awesome and yeah girl can play videogames