Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » 5 seconds of summer ~ Calum Hood » Late night talk

5 seconds of summer ~ Calum Hood

30 juni 2015 - 17:04

788

1

131



Late night talk

De avond was gevallen en ik had van Michael gewonnen met Fifa terwijl ik nog nooit Fifa gespeeld had. Natuurlijk had ik stiekem wel wat hulp gekregen van Calum, maar daar zwijgen wij even over. Ik had gewonnen van Michael, die zei dat meisjes geen videogames konden spelen, en dat was het belangrijkste. 'What do you want to eat?' Luke keek mij vragend aan. Luke had natuurlijk alweer honger, gaat die jongen zijn honger ooit gestild worden? Ik rekte mij uit en ging bij hem gaan staan. 'What are we going to eat?' 'Well, I think our only shot on solid food on the bus will be Mc Donalds.' Ik trok mijn neus op en de jongens keken mij vragend aan. 'McDo again? We always eat Mc Donalds on the first day of tour, I think that we can find a chinese take away if we search well.' 'But...' 'Actually I also want to eat something else. We always eat Mc Donalds on tour and maybe we should try something else.' Calum kwam naast mij zitten want hij had echt ook geen zin in Mc Do. Ik zag Ashton zijn blik ook veranderen. 'Maybe we should call a chinese take away in the neighbourhood, I'm sure they'll bring us some food if we ask them.' een zucht klonk uit Luke zijn mond en triest keek hij naar beneden. 'What's wrong Lukey Pukey?' vroeg Michael en kneep schattig in Luke zijn wangen en Luke sloeg snel Michael zijn handen. 'I'm just craving for some Mc Donalds.' 'YOU ALWAYS EAT MC DO!!' Luke keek Ashton boosjes aan. 'Okay, if you really want some Mc Donalds, I'll get you some Mc Donalds. But we're going to eat some Chinese food, okay?' heel schattig knikte Luke en ik gaf een lief kusje op zijn wang en nam mijn handtas en een zonnebril. 'I'll see you guys in a bit.' 'Do you want me to join you?' Calum keek mij vragend aan en ik trok mijn schouders op. 'You can come if you want to.' Hij knikte en nam ook zijn zonnebril en zette die stoer op. Ik draaide met mijn ogen en schoot in de lach. 'See you guys in a bit!' riep ik nog terwijl ik samen met Calum de bus uit wandelde. Ik zag de grote gele M van de Mc Do al schijnen en ik wandelde er heen en werd op de voet gevolgd door Calum. 'Hey Abri?' 'Yes?' 'I want to thank you again for saving my hair.' 'Aw Cal, you know I would do anything to make you happy.' 'Really?' 'Yes.' ik keek Calum aan en zag een blos op zijn wangen verschijnen en ik begreep het niet helemaal maar trok mij er uiteindelijk niet echt iets van aan.

'HERE IS YOUR MC DO!' riep ik toen we eindelijk terug waren op de bus en ik zette de zak voor Lukes neus. 'Aw thanks Abri! You're the best!' 'I know.' lachte ik en plofte naast Ashton in de zetel en hij vertelde mij dat de Chinees onderweg. 'Oh awesome! I'm starving.' 'You're not the only one.' ik keek naar Luke en Michael had gelijk. Hij zat al van zijn Mc Do te eten terwijl wij nog allemaal op ons eten moesten wachten. 'I'm sorry, my food will be cold when yours get here, so shut up and let me enjoy my food.' we schoten met zijn allen in de lachen en staarden naar Luke terwijl hij zat te eten. En toen werd er eindelijk op de deur geklopt.

Ik at mijn laatste hapjes op want ik had genoeg. Ik voelde ogen op mij branden en keek snel op. Luke staarde mij aan en keek dan naar mijn bord die eigenlijk nog vol lag. 'Do you want my leftovers?' vroeg ik hem aan want aan zijn blik te zien had hij nog steeds honger. 'If you are finished, I would love to eat your leftovers.' 'Here you go.' zei ik en schoof mijn bord naar hem toe. Ashton schudde lachend zijn hoofd en schepte nog wat voor hemzelf op. Calum had ook al genoeg en zat al in de lounge en ik besloot bij hem te gaan zitten. Op de klok kon ik zien dat het al 11 uur 's nachts was en ik plofte naast Calum in de zetel en legde mijn hoofd op zijn schouder. 'Are you finished yet?' ik knikte en nestelde mij echt tegen hem aan en hij knuffelde mij. 'You're so cuddly today, do you realize that?' ik trok mijn schouders op en bleef tegen hem aanliggen en hij keek mij aan. 'You are so beautiful.' ik keek naar Calum en hiij naar mij. Damn, wat wil ik hem zo graag kussen op dit moment.


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 30 juni 2015 - 18:35:
than do it damnit
okay ja ik wil gwn dat ze zoenen