Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Decisions ~ Calum Hood » A second date

Decisions ~ Calum Hood

30 juni 2015 - 19:01

831

1

152



A second date

Abrianna pov


Ik lig in mijn bed en staar naar het plafond. Het is alweer ochtend en ik kan gisteren maar niet uit mijn hoofd zetten. Calum heeft toegegeven dat hij mij leuk vindt en hij heeft me proberen te kussen. Ik ben gewoon nog niet klaar om al aan zoiets grootst te beginnen terwijl ik nog zoveel te verwerken heb. Maar hij gaat mij alle tijd geven die ik nodig, zolang hij maar op mij verliefd blijft, is dat goed. 'YES YES YES YES!' hoor ik op de gang en ik herken Ashton zijn stem. Opeens wordt mijn deur open gesmeten en Ashton springt blij op en neer rond in mijn kamer en ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw op. 'Alles oké Ashton? Heb jij teveel suiker op of zo?' 'NEEEE!' lacht hij en springt bij mij op bed en knuffelt mij blij. Ik lach mee met hem en begrijp het allemaal niet zo goed maar ik doe gewoon mee met Ash. 'WIJ HEBBEN EEN PLATENCONTRACT, WIJ HEBBEN EEN PLATENCONTRACT!' verbaasd kijk ik Ashton aan. 'Oh my god, hebben jullie een platencontract gekregen?' 'YES!' 'Oh Ashton!! Ik ben zo blij voor jullie!' zeg ik blij en knuffelde mijn 'broer'. Ik kijk hem blij aan en de glimlach die hij op zijn gezicht heeft is onbetaalbaar. Ashton is altijd gelukkig maar zo blij heb ik hem nog nooit gezien. 'Wow Ash, ik ben echt zo blij voor jou.' 'Dankjewel lieve Abri.' hij kust mijn wang en huppelt dan blij mijn kamer uit en ik volg hem naar beneden en neem mijn gsm mee. Meteen sms ik Calum. Calum! Heb jij het goeie nieuws ook al gehoord? Zo ja super dikke proficiat! Ik ben echt zo blij voor jullie! Jullie verdienen dit echt! Xxx Abri. Anne knuffelt Ashton blij wanneer ik beneden ben en hoor haar zeggen: 'Mama is zo trots op jou jongen, echt waar.' er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Anne is echt een lieve vrouw die echt heel goed voor haar kinderen probeert te zorgen en mij als haar eigen dochter probeert te behandelen. Ik heb echt veel aan haar en Ashton te danken. Ze hadden mij gewoon weg kunnen sturen, maar ze behandelen mij alsof ik één van hen ben. Ik begin alles voor het ontbijt op tafel te zetten en Anne komt mij dan helpen terwijl Ashton al aan tafel gaat zitten. 'Ik ben zo blij voor Ashton.' zegt ze lief en ik kijk haar aan. 'Ik ook Anne, de jongens verdienen dit echt en ik ben zeker dat ze dit super zullen doen. Muziek is hun passie en ze doen het met hart en ziel.' opeens beeft mijn gsm en meteen neem ik een kijkje waarom hij afgegaan is. EEN SMSJE! Ik open het meteen en zie CalPal staan op het scherm en het tovert een grote glimlach op mijn gezicht. ABRRRI!! Ja ik heb het nieuws gehoord! Ik ben zo blij en hoop dat we alles goed zullen doen! Btw ik kan niet wachten tot vanavond ! Xxx Een giechel ontsnapt uit mijn mond en ik kijk verliefd naar mijn gsm want ik kan namelijk ook niet wachten tot vanavond.

'Is dit niet te overdreven?' Anne bekijkt mij terwijl ik een rondje draai in mijn little black dress. 'Misschien een klein beetje aan de korte kant, maar het staat je echt leuk!' ik bijt op mijn lip en twijfel echt. Misschien moet ik maar gewoon een broek gaan aandoen, want we gaan gewoon iets eten en naar de cinema. Ik grijp naar mijn broek maar Anne is me al voor en gritst de broek voor mijn neus weg. 'Nee Abrianna, je gaat een kleedje dragen, geen broek.' ik slaak een zucht en bekijk mijzelf nog eens. Ik ben echt niet overtuigd en zucht maar Anne lacht. 'Lieverd je ziet er echt geweldig uit en ik ben zeker dat Calum dat ook zal vinden, heb eens meer vertrouwen in jezelf.' ik zucht nog meer en ga dan op zoek naar mijn haarborstel. Ik zie Anne met haar ogen draaien en ze neemt mijn haarborstel in haar handen en begint door mijn haar te borstelen. 'Ik vind het echt fijn om nog een dochter bij te hebben, Lauren laat niet zoveel toe als jij.' ik wordt en de bel gaat. Paniek spreidt zich over mijn hele lichaam en ik hoor Ashton zijn stem. 'CALUM! Jij komt mijn liefste zusje oppikken, is het niet?' bloed stijft naar mijn wangen en ik weet niet wat te doen. Anne kijkt mij aan en streelt langs mijn schouders. 'Haal eens heel diep adem en ga dan naar beneden.' ik knik en haal enorm diep adem. 'Klaar?' 'Ja.' Anne begeleid mij de trap af. Calum kijkt op en hij ziet er ook netjes gekleed uit. Een glimlach verschijnt op zijn gezicht en hij is zo aanstekelijk waardoor ik ook meteen moet lachen. 'Ben je er klaar voor?' zijn ogen kijken lief in de mijne en ik knik. 'Ik ben er helemaal klaar voor.'


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 1 juli 2015 - 14:18:
Little Black Dress hmmmm *begint te zingen*
dit is zo awesome!
verder
xx