Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » XOXO, Ashton Irwin » A present

XOXO, Ashton Irwin

30 juni 2015 - 19:50

831

1

164



A present

Een goeie maand ging voorbij en ik hoorde Ashton af en toe via Twitter. Het was nogal moeilijk met het uur verschil om constant te praten, maar ik merkte echt wel dat hij tijd voor mij maakte, wat ik echt al verbazingwekkend vond. Ik was enkele dingen over Ashton te weten gekomen die ik nog nooit gehoord had en blijkbaar niemand eigenlijk. Hij had mij ook gezegd dat mijn brief al toegekomen was en dat ik gewoon op iets moest wachten, maar ik was al zo lang aan het wachten. Opeens ging de bel en ik rende de trap af. Ik was alleen thuis dus ik was de enige die de deur kon opendoen. Daar stond de postman, hij had een enorme doos in zijn handen en verbaasd staarde ik ernaar. 'Skrolan Delange?' ik knikte en kreeg het pakket in mijn armen geduwd en mijn god wat was die doos enorm zwaar. Ik zette het puffend neer en werd gevraagd om te tekenen op zo'n vreemd apparaatje waar het bijna onmogelijk op was om er een handtekening op te zetten. Ik tekende en het trok natuurlijk op niets en dan vertrok de postbode zonder iets te zeggen en zuchtend deed ik de deur terug dicht. Wat is het toch moeilijk om vriendelijk te blijven. Ik staar naar de doos en verdorie wat is die goed ingepakt. Ik keek van wie het pakketje kwam en een grijns verscheen op mijn gezicht toen ik Ashton zijn naam las. Snel ging ik naar de keuken om een schaar want geen denken aan dat ik deze doos gewoon open krijg zonder een extra gereedschap. Hier moest ik dus op wachten. Ik ging met de schaar langs elk stukje die beplakt was met duct tape zodat ik alle flappen aan één kant open kon doen. Ik opende de doos en er zat een heleboel 5 seconds of summer merchandise bij en ik piepte blij. Oh my god, dat had echt niet gehoeven, maar zo lief! Ik bekeek de T-shirts en de posters en de CD's. Overal waar het maar kon stonden er handtekeningen op van alle jongens en mijn hart smolt echt. Hij had dit echt niet hoeven doen, hiervoor doe ik het echt niet, maar toch leuk dat hij eraan denkt. Ik keek verder want de doos was nog niet leeg. Het papier die onder de merchandise lag, haalde ik weg en er kwamen allerlei soorten lekkers tevoorschijn. Ik trok mijn ogen open. Wat is dit allemaal? Ik haalde alles eruit en bekeek het. Het zag er allemaal echt zo lekker uit. Helemaal onderaan de doos lag een prachtige roze brief. Snel gritste ik hem van de bodem en deed de envelop uit en las de brief.

Dear Skrolan,

Wow, when I got home and I saw your letter, my heart couldn't handle it anymore. I'm so happy you wrote me back. Isn't that weird? But how are you doing? I really hope you are doing fine! I guess you didn't believe that I was the one who wrote the letter, since you asked me to add you on Twitter and since our conversations over there . I'm doing pretty dang good.

How did you liked my surprise! I'm so happy I could keep it a surprise, because I'm bad at keeping surprises. I know this isn't the reason why you write me and talk to me, but I wanted to kind of thank you, I know that's a weird way of saying it, but yeah, I just wanted to surprise you. I think you deserve it. I know from a little bird that you are a big 5 Seconds of Summer fan and oh my god! Look what I found, some merchandise that the guys from that crazy band signed. ? No I asked the guys to sign it, because I want you to have something more special than the others fans. I also bought you a bunch of Australian goodies! I really hope you like them! Just a little note! When you try the vegemite don't put a spoon in your mouth of it, just toast some bread and put just a little vegemite on it. I promise you, if you do it like that it's pretty good.

In your letter you told me that you didn't know who your dad is. Don't you want to know who he is, what he does in life? Why does your mom think he's an asshole? Do you know the full story? Maybe something else happened? You also told me that you only have one friend, poor Skrolan. Don't let people take advantage of you. You're so much better than those people. I'm happy Nathalie treats you well, I don't want you to be sad. And you want to travel? Why don't you come with us on tour the next time? Oh Skrolan, I have so much to tell you, but I'll keep that for later, just wait for another letter!

Can't wait to hear everything about the goodies!

Xoxo, Ahston Irwin


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 1 juli 2015 - 14:21:
ahw Ashton is so sweet!!!!!!!!!
x