Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Decisions ~ Calum Hood » just one drink

Decisions ~ Calum Hood

2 juli 2015 - 11:49

792

1

153



just one drink

De film is gedaan en ik lig helemaal tegen Calum aan en hij heeft zijn armen om mij heen geslagen. De film was echt een huilfilm, ik heb meerdere keren tegen Calum liggen snikken en hij was zo lief dat hij mij troostte. 'Hoe laat is het?' lach ik lief en Calum kijkt op zijn Iphone. 'Het is nu elf uur.' ik rek me uit en heb echt nog geen zin om naar huis te gaan en Calum blijkbaar ook niet want hij blijft ook nog liggen. 'Ik wil niet naar huis.' Calums stem klinkt zo zacht en ik knik instemmend. 'We kunnen nog ergens iets gaan drinken.' 'Gaan ze ons binnen laten?' Calum trekt zijn schouders op en staat dan recht en helpt mij ook bij het rechtstaan. 'We kijken gewoon waar we binnen gelaten worden.' ik grinnik en Calum neemt mijn hand en begeleidt mij naar de uitgang van de zaal. We wandelen dan terug naar Calums auto en ik kijk hem verlegen aan en Calum heeft het gezien. 'Wat is er?' vraagt hij bezorgd en trekt mij dichter tegen hem aan en slaat zijn arm rond mijn schouders en kust mijn slaap ook nog eens. 'Ik ben nog nooit uit geweest, ik heb ook nog ooit gedronken.' Calums mond valt open maar al snel sluit hij zijn mond weer en kijkt mij bedenkelijk aan. 'Dan moeten we daar zeker verandering inbrengen.' 'Maar jij gaat toch niets drinken hé?' 'Misschien één iets, maar ook niet veel want ik moet nog met de auto rijden.' ik knik want dat was hetgeen wat ik bedoelde en ik kruip snel in de auto en Calum rijdt naar de kern van Sydney en parkeert zijn auto in een veilige straat. We wandelen dan richting de straat die vol staat met café's en pubs en ik kijk verbaasd rond. 'Wow.' ontsnapt er uit mijn mond en Calum legt lachend zijn arm terug rond mij en we wandelen een cafeetje binnen. Het is er lekker druk en al snel heb ik door dat Calum deze plaatst net kiest omdat het net zo druk is. Ik zie vooral heel veel jonge gezichten en iedereen staat te praten te lachen en te drinken. Het is best gezellig. Calum neemt mijn hand vast en begeleidt me naar een hoekje in het cafeetje waar het best wel rustig is en er staat één barkruk waar hij mij op laat zitten en we zitten eindelijk op gelijke ooghoogte. 'Wat vind je ervan?' ik hoor Calum amper door de luide muziek maar ik heb net nog verstaan wat hij gezegd had. 'Is wel enorm gezellig!' roep ik en hij straalt echt. Ik giechel en legde mijn hoofd op zijn schouder en hij straalt alleen nog meer. Een 'ober' komt naar ons toe en vraagt wat we willen drinken. Ik kijk Calum aan want heb echt geen idee en ik zie hem alleen maar lachen. 'Voor mij een biertje en voor mijn vriendin een cocktail maar er mag niet te veel alcohol in.' 'En wat drinkt u graag?' 'Pardon?' vraag ik want ik snap echt niet wat hij daarmee bedoelt. 'Drink je liever zoet, zuur, fris?' 'Oh, ik, uhm geef maar iets zoet dan.' De ober lacht en knikt en verdwijnt dan even snel weer. Calum kijkt mij lachend aan en ik geef hem mijn meest droge blik die ik bezit. 'Sinds wanneer ben ik jou vriendin?' hij knipoogt en na een eindje komt de ober terug met een biertje voor Calum en voor mij dit fantastisch roze drankje. Het ziet er echt schattig uit en meteen betaalt Calum de rekening en ik kijk hem zuchtend aan maar hij staat alleen maar met deze enorme grijns op zijn gezicht. 'De volgende keer betaal ik alles!' roep ik boven de muziek en Calum knipoogt opnieuw naar mij. 'Dat zullen we wel nog zien.' We blijven een eindje hangen in het cafeetje en net omdat het zo gezellig is, blijft het niet bij maar één drankje. Calum zegt nog vanalles tegen mij en ik zie dat hij best wel dronken wordt, maar zelf voel ik ook dat ik er niet helemaal meer bij ben met mijn hoofd en alles wordt licht en ik moet om alles lachen. Ik kijk Calum aan en hij zegt iets maar ik versta er niets van. Ik kan alleen maar naar zijn prachtige gezichtje kijken. Oh wat is hij mooi. Ik wil hem kussen. Hij is schattig. Oh kijk nog een drankje! Waarover was ik nu aan het nadenken. Oh kijk Calum zegt iets, ik heb het niet verstaan en knik maar. Wauw het is hier echt leuk. Ik trek Calum naar mij toe en hij kijkt mij lachend aan. Ik buig naar hem toe en dan werd alles zwart.


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 5 juli 2015 - 15:54:
awesome