Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » 5 seconds of summer ~ Calum Hood » Concert time

5 seconds of summer ~ Calum Hood

2 juli 2015 - 11:50

634

1

118



Concert time

We zaten backstage in de venue voor onze eerste optreden en ik zat op Calums schoot want we zaten met ze allen in één zetel en er was niet genoeg plek voor ons allemaal dus zat ik op Calums schoot en ik voelde zijn handen op mijn buik liggen en ik ging meer tegen hem aan liggen. 'Gosh, you're all fat!' riep Luke en probeerde van tussen ons te kruipen. 'Hey shut up, you're the fat ass!' riep Michael en ik draaide met mijn ogen. 'Ladies, ladies, be nice to each other.' Ashton zuchtte en schudde zijn hoofd. 'That's is! I'm out of here!' Michael stormde de deur uit en ik trok mijn wenkbrauw op. 'I'm also out of here!' riep Luke en volgde Michael naar buiten en ik keek Ashton en Calum aan. 'Well at least the most important members of the band are still here.' lachte Ashton en knipoogde en vanop de gang hoorde ik Michael roepen: 'I heard that!' Ik ging lachend van Calums schoot en hij bekeek me met een pruillip aan. 'Where are you going?' 'I'm just thirsty jeez louise I'm not running away like Michael and Luke.' 'WE HEARD THAT!' 'SHUT UP!' riep Ashton naar hen en je merkte echt dat ik met jongens moest samen leven en touren. Ik keek in de frigo en nam een flesje cola light.' 'Abri, could you bring me a redbull pleaaaseee?' 'Ofcourse Cal! Ash do you want some redbull.' 'No, it's alright, I have to cut down on redbull, my heart can't stand redbull anymore and I have to take care of myself.' mijn mond vielt verbaasd open en ik trok mijn wenkbrauw op. 'What the hell?' Ashton keek met een trotse blik naar ons, hij was blijkbaar enorm blij dat hij had kunnen weerstaan aan een redbull aanbod. 'Was there something weird in your water this morning?' 'No why?' 'You guys are acting crazy.' 'Hey, it's not because you're in love with Calum, that we are the crazy ones.' Ash keek beledigd van ons weg en mijn wangen kleurden rood en Calum voelde zich super stoer en maakte zichzelf groot.

Het was 8 uur 30 en we hadden nog maar heel even voor we op moesten. Ik werkte mijn make-up nog wat bij en bekeek mijzelf in de spiegel. Calum kwam achter mij staan en het bleef me soms echt verbazen hoeveel groter hij dan mij was. Hij legde zijn armen rond mijn middel en zijn hoofd op mijn schouder. 'What?' een verliefde glimlach verscheen niet enkel op mijn gezicht maar ook op de zijne. 'You look so gorgeous, how am I suppossed to resist you the whole evening if you look like this?' 'You'll have to find a way.' Calum lachte en keek mij aan en ik keek naar hem. Zijn lippen zochten de mijne en ik kuste zijn lippen heel zacht, heel lief. Hij wou me niet stoppen met kussen en hield me echt enorm stevig vast en ik schoot in de lach en toch liet Calum mijn lippen echt niet los. 'Cal,Abri? Gosh are you done kissing yet? We have to go on stage in about three minutes.' Calum liet mijn lippen los en stak zijn tong uit naar Luke en Luke stak zijn tong terug uit naar Calum. We wandelden met Luke mee naar de achterkant van het podium en ik begon enorm nerveus te worden en Ashton merkte het en gaf mij een knuffel. 'Come on Abri, we'll play a fucking rocking show tonight.' Ik schoot in de lach en iemand riep dat we nog een minuut hadden. 'GROUP HUG!' riep Michael en we knuffelden allemaal elkaar. 'Ready to rock!' riep Calum en iedereen riep 'Yes we are!' en dan riepen ze dat we op moesten gaan en één voor één gingen we het podium op.


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 5 juli 2015 - 16:09:
awesomeeeeeeeeeeee