Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » XOXO, Ashton Irwin » skype

XOXO, Ashton Irwin

2 juli 2015 - 11:51

647

1

111



skype

Ik rende naar boven en stak meteen mijn laptop aan. Nog nooit in mijn leven heb ik skype gebruikt, maar voor alles een eerste keer toch? Ik downloadde skype en moest nog alles installeren. Ik maakte een snel een account aan en gebruikte de foto Ashton en mij. Ik keek op de klok en het was bij ons al twee uur in de middag wat betekende dat het al tien uur in de avond was in Sydney. Verdorie ik hoop echt dat Ashton nog wakker is! Ik typte Ashtons naam in om hem toe te voegen en ik moest wachten tot hij mijn 'vriendschapsverzoek' aanvaardde. Ik wachtte ongeduldig en had het gevoel dat het niet meer voor vandaag ging zijn. Zuchtend ging ik met mijn laptop in mijn bed gaan liggen. Echt dom dat mama mij niet naar Ashton laat gaan, maar ergens begrijp ik haar ook wel. Dus de enige kans om Ashton opnieuw te zien is om hem hier uit te nodigen. Ik opende YouTube en luisterde wat naar muziek wanneer opeens een raar geluid klonk uit mijn laptop. Ik schrok ervan want had dat nog nooit eerder gehoord en ik keek naar mijn laptop en zag in mijn rechterhoek een klein balkje staan van skype met de zin: Ashton Irwin is online. Mijn hart ging enorm snel te keer en ik beet op mijn lip. Opeens klinkt opnieuw een vreemd geluidje en ik opende skype en daar stond dan een gesprek met Ashton.

A: HI SKROLAN!

S: Hi Ashton!

A: Omg, I'm so happy you added me on skype! Have you every used skype before?

S: No, it's my first time!

A: Omg! How crazy is that! I use skype a lot to talk to my family when I'm away from home!

S: And now to talk to me!

A: Can I call you?

S: Call me?

A: Yes you can do something like FaceTime with Skype!

S: Oh really?

A: Yes! Can I call you?

S: Ofcourse!


Mijn skype begon raar te doen en opeens stond er: Ashton Irwin wilt videochatten. Ik accepteerde het en wachtte tot mijn Skype iets deed. Opeens verscheen Ashtons gezicht op mijn scherm en mijn hart maakte een vreugde dansje en ik voelde onnoemelijk veel kriebels in mijn buik. 'Hi Skrolan!' zijn stem klonk wat schor en ik kon het niet behelpen maar ik begon te giechelen. 'Hi Ashton!' 'Oh my god, finally I get to see your beautiful face again!' mijn wangen kleurden rood. 'Did you got my letter?' vroeg hij lachend en natuurlijk wist hij het antwoord al want anders had ik hem niet kunnen toevoegen op Skype, maar ik knikte. 'Yes, you are so sweet, you shouldn't do that!' 'Well I really want you here though.' ik kwam rood en beet op mijn lip. 'Well about that.' 'Oh no, what's wrong?' 'My mom doesn't want me to come to Australia.' 'Oh no? Really?' 'But,' zei ik en had meteen Ashtons volle aandacht. 'She said that you can come and stay with us if you want.' 'OFCOURSE I WANT THAT!' ik schrok een beetje toen hij dat riep maar er verscheen een glimlach op mijn gezicht. 'Really?' 'YES! I really want to spend time with you and if I have to come to Belgium, I'll do that!' 'Omg Ashton are you kidding me right now or are you being serious?' 'Does it look like I'm kidding! Ofcourse I'm being serious! I'll have a look if I can change the airline tickets and I'll let you know when I'm coming to you.' 'Oh my god, Ashton, this is crazy.' 'I know right.' ik begon enorm te blozen en haalde diep adem en veranderde dan snel van onderwerp want ik vond dat hij er enorm moe uitzag. 'Did I wake you up?' 'No, not at all, I'm just very sleepy.' ik knikte begrijpend en we babbelden over enkele dingen en zo werd het alleen nog later voor ons beiden.


Reacties:


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 5 juli 2015 - 16:15:
omg skypen met ash wil ik ook wel
dit is zo awesome!
xx