Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » When We Met-Calum Hood

When We Met-Calum Hood

15 aug 2015 - 10:53

227

9

284



00

Image and video hosting by TinyPic

Calum Thomas Hood

,,Ik wist wel dat Luke een zusje had maar dat ze zo fucking knap en leuk was wist ik niet. Want kom op Mikey we hadden haar nog nooit eerder gezien.''
,,Is er dan een probleem dat ze mee op tour is? Ik vind het juist gezellig.''
,,Michael ze is fucking knap, fucking leuk en ook nog fucking aardig!''
,,Calum is verliefd! Calum is verliefd!''
,,Jij houdt je bek dicht tegen Luke! Als hij hier achter komt dan vermoordt hij me dadelijk nog!''
,,Als ik waar achter kom?'' Shit fucking kutzooi!
,,Dat Calum.'' Snel sla ik mijn hand voor Michaels mond.
,,Dat ik misschien je tandenborstel heb gebruikt om de wc schoon te maken?''
,,Gadverdamme Calum! Gebruik je eigen tandenborstel daar voor!'' Luke draait zich weer om en loopt weg waarna een opgeluchte zucht mijn mond verlaat. Ik haal mijn hand voor Michaels mond weg en haal een hand door mijn haren. ,,Je zal het hem toch wel ooit moeten vertellen Cal, zeker als er nog eens wat gebeurt tussen jou en Nola.''
,,Als jij je bek hierover houdt dan houd ik mijn mond dicht over het feit dat jij en Chantal hebben lopen zoenen.''
,,Je. Wat?!''
,,De volgende keer moet je dat niet tegen de bus aandoen Mikey.'' Ik klop hem op zijn schouder waarna ik mezelf omdraai en de tourbus uitloop, terwijl Michael met grote ogen daar achterblijft.
,,Hey Cally.''
,,Hey Nola.''


Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:

1 2

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 21 aug 2015 - 18:08:
Melding voor mij! X


5sosxx
5sosxx zei op 17 aug 2015 - 17:05:
I LOVE THIS ALREADY


LoveMichael
LoveMichael zei op 17 aug 2015 - 17:03:
VERDER


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 17 aug 2015 - 17:00:
CALUM FUCK YES


1Dlovez
1Dlovez zei op 16 aug 2015 - 20:36:
HOly sHIT CAlUm HOOd yAS